Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Danas u Beogradu potpisan ugovor za kupovinu 200 zglobnih autobusa Solaris Urbino 18 za GSP „Beograd“.

solaris_gsp_beograd.jpg


Danas je 14 sati u Gradskoj kući u Beogradu svečano potpisan ugovor o kupovini 200 novih niskopodnih autobusa Solaris Urbino 18. Ugovor je u ime GSP „Beograd“ potpisao VD direktora Nebojša Ćeran, a u ime fabrike Solaris Bus & Coach predsednik upravnog odbora Malgorzata Olzevska. Svečanom potpisivanju ugovora su prisustvovali i zvaničnici grada beograda, kao i ambasador Poljske u Srbiji.

Solaris Urbino 18 je potpuno niskopodni autobus i njegova ojačana struktura obezbeđuje efektivnost u radu u najtežim putnim i klimatskim uslovima. Sva vozila će imati funkciju naginjanja na desnu stranu i spuštanja do 250mm visine („kneeling“). Korišćenjem rampe za osobe sa kolicima i funkcijom naginjanja obezbeđuje se lakši ulazak osoba sa kolicima u vozilo. Vozilo će pokretati moderan dizel motor DAF PR228 snage 231kW (310 KS) koji zadovoljava Euro 5 standarde. Enterijer je prostran, dizajniran po poslednjim standardima i omogućava bezbednu i komfornu vožnju. Klima uređaj Konvekta UL 700 Ultra Light u oba vagona vozila obezbediće adekvatno rashlađivanje vozila u letnjim uslovima, i takođe njegovo grejanje u zimskim uslovima vožnje uz pomoć radijatorskog grejanja. Vozilo će imati 40+1 sedišta.

Automatski menjač ZF 6AP koji će biti ugrađen u beogradski Urbino 18 je menjač poslednje generacije koji obezbeđuje drastično smanjenje potrošnje goriva a sa tim i manje zagađenje životne sredine Beograda.

Solaris Urbino pripada familiji potpuno niskopodnih gradskih vozila i proizvodi se u dužinama od 8,6m, 10m, 12m,15m, 18m i 18,75m. Predstavnici ove familije su lako prepoznatljivi po nežno padajućoj liniji prednjeg vetrobranskog stakla. Ovim se obezbeđuje bolja vidljivost u krivinama u desno, i povećava bezbednost putnika koji čekaju na stajalištima. Pored modernog dizajna, elegancije i praktičnih rešenja Urbino autobusi nude komfornost i sigurnost svojim putnicima. Sva Solaris-ova vozila su izrađena od nerđajućeg čelika

Solaris Bus&Coach je porodična kompanija osnovana od strane Krzysztof i Solange Olszewski u Poznanu, Poljska. Solaris je jedan od najvećih evropskih proizvođača gradskih, međugradskih, hibridnih, električnih autobusa, kao i trolejbusa i najmodernijih tramvaja. Kombinacija vizije i iskustva osnivača Solarisa i entuzijazma mladog tima rezultovao je velikim uspehom ove kompanije.

Prvi autobusi će stići u Beograd početkom jula 2013, a svih 200 vozila će biti isporučeno u 5 kontigenata do kraja novembra 2013. Uvoznik autobusa Solaris je po ugovoru GSP "Beograd", dok podršku pruža ovlašćeni zastupnik u Srbiji, SDT GROUP DOO iz Beograda.

Portal Autobusi.NET će vas i dalje redovno prvi obaveštavati o detaljima ovog posla, a predstavniku ovlašćenog zastupnika možete postavljati pitanja na našem Forumu.

Ilustracija: Saša Conić, Autobusi.NET
аутобуси.нет
Уместо на "учитај", ишао сам на "цитирај". Одатле 3 поста :|
 
Kako uzasna sema bojenja vozila.Ispadose mi vise oci od zute boje.
 
ili poplaveti, nek se barem zna da su tramvaju crveni, trole naradzaste a ne bi se bunio da budu plava ili ona zelena kao nekada...
 
Problem je u nijansi zute. Ova je uzasno drecaca i "bode" oci, ali videli ste i boju na novim Ikarbusima, mnogo prijatnija nijansa.
 
За ГСБ нови Икари се фарбају у румено-жуту ("Trainer Yellow"), какву су најчешће и раније имали. Приватне најновије 218-тице имају више лимун-жуту боју, сличну Јапанцима и најновијим "Кобрама". Та друга ми се баш и не допада. Неке ГСП-ове 103-јке су исто имале такву жуту боју, то је она колор-шема са веома широком плавом бордуром по средини висине возила.

==EDIT========================================================================================
http://www.autobusi.net/img/reportaza03/avramovic4.jpg

Фотка позајмљена са аутобуси.нет
==============================================================================================

vucko":2o57h8qg je napisao(la):
Kako uzasna sema bojenja vozila.Ispadose mi vise oci od zute boje.

Мислим да је то само због цртежа. Не може баш тако да урла уживо.

sasa901":2o57h8qg je napisao(la):
sto nisu kupili nasebuseve sto kupuju poljske :/

Сале, премотај пар страница у рикверц. То је због услова кредита...између осталог.
 
Можда добијамо 3 гратис, као што смо добили 3 тролејбуса. :p ,
И кад ће више да укапирају да МАЗ значи "Minsk Automobile Plant", Минск Белорусија :x
 
sasa901":3qck34mw je napisao(la):
sto nisu kupili nase buseve sto kupuju poljske :/

Slikao malopre... :roll: Da li ti je sada malo jasnije.


cam003241.jpg


klkk.jpg


Ovo nema veze sa održavanjem, krivica je isključivo na Ikarbusu.
 
Штета што не постоји опција минус или палац доле, јер бих је сад слатко искористио.
 
Somi303":tb1sn8nz je napisao(la):
Штета што не постоји опција минус или палац доле, јер бих је сад слатко искористио.

Kome da ga udeliš, Ikarbusu možda?

Jesam li možda ja taj pod isekao ili vandalizovao pa da zaslužim kritiku. Autobusu koji je iz fabrike izašao prilično skoro, ovako nešto ne bi smelo da se događa. Prema tome usmeri kritiku na pravo mesto, umesto što napadaš nedužne.

Prilično sam siguran da se ovako nešto sa Solarisom neće dešavati.
 
Стално прозивате Икарбус како је лош и како се овако нешто не би десило са Мерцедесом, МАН-ом или Соларисом који никад нису возили код нас. Кад будем видео нископодно возило исте категорије горе поменутих произвођача после две године експлоатације по београдским сливницима и рупама онда ћу моћи да кажем своје мишљење, а то треба и за вас да важи. До тад ово је најбоље што имамо и можемо имати.
 
^^
Sta je sa Maz-om? On je prilicno dugo u Beogradu, niskopodan, a u mnogo boljem stanju nego ovi nedavno kupljeni autobusi.
 
Hoce li rukovodeci ljudi u Srbiji vec jednom nauciti da uspostave kontinuiet i prepoznatljivost obelezja upotrebom sistema Panton boja? Da li su ukapirali da je zuta na Svedskoj zastavi uvek ta ista zuta (116C)? Novi autobusi bi trebali da imaju identicne boje kao i CAF tramvaji od sada pa zanauvek. Neka pitaju Spancie koje Panton boje su uzeli da njima lakiraju tramvaje.

Ko god da od njih cita ovo, dalja upustva oko uniformisanih boja jednog preduzeca mogu da nauce na primeru Londonskog prevoza:

http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/ ... ssue03.pdf
 
marrecar":39denedn je napisao(la):
^^
Sta je sa Maz-om? On je prilicno dugo u Beogradu, niskopodan, a u mnogo boljem stanju nego ovi nedavno kupljeni autobusi.
Нисам га поменуо зато што код нас нема 100% нископодног, а ови коју су код нас су у одличном је стању па их нико ни не помиње. И већина која пљује Икарбус болује од западних брендова па је МАЗ одмах с**ње.
 
kako ikarbus u ns nije tako raspadnut tj nije uopste raspadnut :) to znaci da je u bg odrzavanje prelose :) kad bi to popravaili biloo bi mnogo bolje :)
 
Kako nije raspadnut. Harmonika je na podu isto kao i u beogradu. A to je do kvaliteta ikarbusa.
 
Добро, хармоника дрља неравни асфалт. Да ли то угрожава безбедност или комфорност путника?
 
kopmania":dq4m18nz je napisao(la):
Kako nije raspadnut. Harmonika je na podu isto kao i u beogradu. A to je do kvaliteta ikarbusa.
pa harmonika je potrosna stvar to se menja :) al ovako unutra i karoserija u koliko je boljem stanju :) Ps racunaj ikarbuse slicnih godista :) mada oni imaju one kockaste volvo autobuse koji su meni predobri :)
 
Kako nema niskopodnih MAZova minski automobilski zavod .Svaka vasa kritika ikarbusa je dobrodosla ispravice i poboljsati i oni su voljni da busevi budu bolji ali nije sve bas u njihovim rukama
 
Vrh