I te kako je poseban jer je naš,niko ne očekuje da bude najbolju u svetu,ali ne vidim razlog da Solaris sklapa bolje man od ikarbusa,posebno ako država podrži fabriku čiji je vlasnik,grad bi također trebalo da postane suvlasnik i dugoročno snabdeva grad domaćim produktom,ionako u našim uslovima eksploatacije 5-7 godina je optimum za zamenu.
Također, grad bi trebalo da kupi udeo u fabrici Victoria oil i jeftinje snabdeva GSP bio dizelom ,koji ne zagađuje okolinu.
Mnogo strateških odluka treba doneti kada već nije do sada.Para ima, sa emiratima možemo modernizovati ikarbus i krenut u izvoz i u aziju i afriku..autobus je lakše prodavati u svetu od komplikovanijih i skupljih vozova,susedi i končar je najbolji primer.
Interesantno da niko u regionu ne proizvodi ili montira trole,eto još jedne prilike da budem glavni u regionu i za taj proizvod Ikarbus bi mogao da sa Trolzom ili Hessom napravi tu vrstu koperacije i da najjeftinje uvodimo trole u manje i veće gradove u svetu..ideja ima ali realizacija zavisi od ljudi. :kafa:
Također, grad bi trebalo da kupi udeo u fabrici Victoria oil i jeftinje snabdeva GSP bio dizelom ,koji ne zagađuje okolinu.
Mnogo strateških odluka treba doneti kada već nije do sada.Para ima, sa emiratima možemo modernizovati ikarbus i krenut u izvoz i u aziju i afriku..autobus je lakše prodavati u svetu od komplikovanijih i skupljih vozova,susedi i končar je najbolji primer.
Interesantno da niko u regionu ne proizvodi ili montira trole,eto još jedne prilike da budem glavni u regionu i za taj proizvod Ikarbus bi mogao da sa Trolzom ili Hessom napravi tu vrstu koperacije i da najjeftinje uvodimo trole u manje i veće gradove u svetu..ideja ima ali realizacija zavisi od ljudi. :kafa: