Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Jedna velika zamerka, ista stva kao i kod poslednje serije niskopodnih IK-ova:

- zašto između ulaska na treća vrata i harmonika prostora stoje po dva sedišta se obe strane??? Značajno otežava cirkulaciju putnika, a u harmonika prostoru može da se smesti dosta ljudi, ovako zarad dva (ili 4) sedišta to se skoro onemogućava.

Inače izgleda sasvim ok.
 
Pa jos sve nije zategnuto utegnuto steta sto prva vrata nece sluziti cjela za ulaz ,plava crta me i dalje nervira ,Dobro je sto ce imati 2 godine garancije .Steta sto nije promjenjena boja
 
За београдске услове, где аутобуси глуме метро, прва врата су решена на тај начин да заштите видно поље возача од гомиле путника који би затрпали цео тај простор. Овим начином се повећава безбедност у градском саобраћају.

Сем тога, у оно мало примерака аутобуса, где се предња врата отварају 100% то никако не функционише, јер је капацитет улаза велики, а због возачеве кабине улазни ходник мали и долази до "чепова".
 
Uz sve mane koje ste nabrojali, napredak je ocigledan... A onda zamislite kakav bi napredak mogao da se postigne da se zavede ozbiljan red u Ikarbus i da se malo pojaca finansijski od strane drzave...
 
mekbejn":1cym749o je napisao(la):
Jedna velika zamerka, ista stva kao i kod poslednje serije niskopodnih IK-ova:

- zašto između ulaska na treća vrata i harmonika prostora stoje po dva sedišta se obe strane??? Značajno otežava cirkulaciju putnika, a u harmonika prostoru može da se smesti dosta ljudi, ovako zarad dva (ili 4) sedišta to se skoro onemogućava.

Inače izgleda sasvim ok.
Можда зато што је капацитет 155 путника, а не 200 колико би се нагурало да нема неких ствари које то спречавају. Схватите да је ово урађено да би возила дуже трајала.
 
Paa, ovde se ne slažemo.
Nekad se svejedno nagura koliko god može, samo bude tesnije.
Drugo, stvaraju se gužve kod tih trećih vrata je fizički je teže proći ka tom praznom prostoru.
 
Слажем се да је теже проћи туда, али није немогуће. А то што ће се људи свакако нагурати доказује какав смо народ. Ти аутобуси ће саобраћати на линијама типа 16,23,31,95.. где следеће возило наилази за 1-3 минута и нема потребе за толиким гурањем. Што пре будемо схватили да та возила имају одређени капацитет који треба до некле поштовати у циљу њиховог очувања то ће нам иста дуже трајати.
 
Ta sedista izmedju zgloba i 3 vrata su tu jer je ispod njih rezervoar, tj ispod oba para okrenutih ka zadnjem delu vozila.
 
Занимљиво како се ћутке и на мала врата уводи видео-надзор у возила. Не сећам се да нас је неко питао или најавио то. Љут сам.
 
Не видим зашто је то лоше ? Хвала богу па ће имати надзор, па ће клинцадија да престану да жврљају задњи део столице и сл. као што се не ради у шпанцу
 
Nebrinite to znacin da ce najvise vremena biti u garayi kao onaj u kosmaju sa kamerom razalacen vec 3 mjeseca nov niskopodan a fali im vozila toliko su aljkavi
 
kopmania":2qufrz2h je napisao(la):
Не видим зашто је то лоше ? Хвала богу па ће имати надзор, па ће клинцадија да престану да жврљају задњи део столице и сл. као што се не ради у шпанцу
КАФ је другачија прича. Била је даноноћна кампања, такав трамвај су виђали само на екскурзијама једном у животу, у односу на старе трамваје су Ентерпрајз, а пар пробисвета који су покушали да буду шмекери су бачени на нет и стављени на стуб срама.

Што се тиче бусева, ту влада друга прича. Ем их ГСП купује сваки час, па нису никаква новина, усмрде се брзо, и не перу никад па се увек има утисак да је возило стрије барем 5 година, нису толико wow!

На крају, у неколико ластиних Икара одавно постоји видео-надзор па су и исписани и излепљени и исцепани.

Са друге стране, увођење видео надзора без икакве јавне дебате и на мала врата је врло врло опасно по грађанске слободе.
 
Cuvanje autobusa se ne radi narusavanjem privatnosti, vec ozbiljnim radom komunalne policije... Ali ko ce sada da objasnjava sta je privatnost i u kakvom pravcu smo krenuli sa kamerama i cipovima...
 
Увођење видео-надзора у возила јесте корак ка великом брату и у суштини лоша ствар, посебно јер се ради без јавне расправе, али мислим да су се ствари тако отеле контроли да су те непопуларне методе неопходне за макар минималан напредак. Није ту само жврљање и прљање већ и насиље, крађа, криминал. Видео-надзор и обавештења да возило поседује такву опрему то неће искоренити, али ће донети неки резултат.

Друго, кад се већ уводи у возила, можда не би било лоше уградити и пар камера које би снимале ситуацију око (испред/иза) возила, тј. саобраћај, итд. Можда је то добра мера против бахатих возача...?
 
Firebird-011":dgno43t8 je napisao(la):
Увођење видео-надзора у возила јесте корак ка великом брату и у суштини лоша ствар, посебно јер се ради без јавне расправе, али мислим да су се ствари тако отеле контроли да су те непопуларне методе неопходне за макар минималан напредак. Није ту само жврљање и прљање већ и насиље, крађа, криминал. Видео-надзор и обавештења да возило поседује такву опрему то неће искоренити, али ће донети неки резултат.

Друго, кад се већ уводи у возила, можда не би било лоше уградити и пар камера које би снимале ситуацију око (испред/иза) возила, тј. саобраћај, итд. Можда је то добра мера против бахатих возача...?

Неће донети никакав резултат! Бар не за грађане. У Београду постоји ко зна колико камера полицијских, само оне нису постављене из разлога који ти падају на ум. Лондон је сав покривен, претпоставка је да онда нема насиља, зар не? На дербију буде пар десетина полицијских камера, неколико стотина новинара, милион приватних објектива... вести на крају тог дана су лепе, зар не? На жалост и кад наизглед неко решење делује корисно, треба га преиспитати.

Маркус Лупус + ко кућа.
 
Борчанац, јасно написах горе да такве мере могу само донети минимане резултате, не знам одакле ти идеја да сам претпоставио како би могле искоренити криминал у Лондону или донети лепе вести са дербија?!
Замисли шта би се тек десило у Лондону да није покривен камерама, или на дербију да нема свих тих објектива - што државно-безбедносних што приватних? Сигурно би било још горе - вероватно не драстично, али би неке разлике било.

Не бих ни поредио Лондон са Бг-ом, нити дерби са путничком кабином аутобуса, колико год да се баш ти који иду на дерби превозе баш тим аутобусима о којима пишемо. Наравно да никаква опрема не може да чини чуда док су и судство и комплетно друштво такви какви су...

Управо преиспитујемо решење, зато се и јавих за реч :)
 
Mа ништа лоше нисам мислио :kk: мудрујемо да се надограђујемо, реплицирам да помака не би било ни минималних. Чак мислим да је за поспешивање хаоса и потребна медијска пажња. На жалост, такви су мозгови, трендови, калкулације, малверзације... заведена омладина!
Свакој сили на руку иде експонирање гадости у циљу заборава важних ствари, да одговара за нешто битно, вероватно неће нико. Овде је потребна реформа памети, типа, ја ћу мог клинца да терам да чита ове стране и да...
 
bazinga":2s8pax7x je napisao(la):
Ta sedista izmedju zgloba i 3 vrata su tu jer je ispod njih rezervoar, tj ispod oba para okrenutih ka zadnjem delu vozila.

Hvala na odgovoru, znači razlozi su tehničke prirode.

Marcus Lupus":2s8pax7x je napisao(la):
Занимљиво како се ћутке и на мала врата уводи видео-надзор у возила. Не сећам се да нас је неко питао или најавио то. Љут сам.
Slažem se. Ima li zainteresovanih da se pošalje pismo Poverenuku Šabiću, da malo ispita stvar?
 
buss_1014410c.jpg

Inresantno rešen i postavljen validator kod vozača u Stokholmu
 
Замисли да пензионеру поставиш валидатор у другачију позицију :)))


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Već su stigli da oštete #366, odvalili mu retrovizor na četkama. sa gsp foruma i kamen bi pokvarili
 
Firebird-011":1f5it234 je napisao(la):
Дишо извини, који то оно беше? Тај ГБ366?
Најновији Икар, јуче дошао из фабрике!
 
Vrh