Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Bivis":gsm433cu je napisao(la):
Bojan Bovan: Stižu novi autobusi, garaže, kamere



...Ugovorena su 32 nova niskopodna zglobna autobusa kod "Ikarbusa", koji bi trebalo da budu isporučeni tokom marta. U okviru kapitalnih investicija planirana je i kupovina alata i opreme za nove tramvaje.

BG VOZ JE DOBAR, AL' NEDOSTAJU VAGONI

PREMA budžetu ove godine nećete ulagati u infrastrukturu gradske železnice. Da li se ona pokazala kao neisplativa i da li se odustalo od uvođenja novih linija za Rakovicu i Resnik?
- Bg-voz se pokazao kao brz, efikasan i masovni prevoz. Sa 32.000 putovanja dnevno on je i finansijski konkurentan ostalim vidovima prevoza. Da bi se krenulo u projekat linije Resnik - Beograd centar, neophodno je da "Železnica" investira u remontovanje pet vozova.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74.html:417820-Bojan-Bovan-Stizu-novi-autobusi-garaze-kamere

Kakvi polu likovi vode grad, pa to je strasno.
1. Prvo nam o ova 32 Ikara masu da su trebali biti isporuceni jos u jesen 2012 i da zbog nesposobnosti proizvodjaca necemo imati dobar prevoz u toku zime, a onda nam tim istim autobusima masu kao o ugovorenom poslu.

2. Planirana nabavka opreme i alata za nove tramvaje??? Za one sa kratkim secanjem, pre 25 godina kada se za GSP kupovali MAN autobusi, u paketu su isli posebni alati, specijalna oprema i odredjena kolicina rezernih delova. Ovi danasnji vlastodrsci su se setili posle skoro 2 godine da tramvaje treba odrzavati ???

3. Zeleznica da investira u remontovanje 5 vozova??? A vi da se kitite tudjim perjem??? :evil:
 
POŽAR: Izgoreo autobus na liniji 26 u centru
pozar-autobus-kneza-milosa-vatrogasci-beograd-1339349296-173022.jpg

BEOGRAD – Autobus GSP na liniji 26 iz zasada nepoznatih raloga zapalio se oko 11 sati na Trgu Republike.

U požaru povređenih nije bilo, a vatogasci su brzo posle dojave brzom intervencijom ugasili požar.

Zbog požara na autobusus u centru grada došlo je do kraćeg zastoja, koji je normalizovan kada je ugašen plamen
Izvor www.kurir on line
 
E lepo smo im mi rekli tj,gradu da na ovih nekoliko linja koj prolaze preko Terazija i Trga uvedu novije autobuse da se nebrukamo,a oni u inat stavili na periferiju,a u centru kante koje rostiljaju putnike..tako im i treba.. :kafa:
 
Хммм на гсп форуму су рекли да се неки луиев аутобус запалио... Ја сам прошао око 11:50 ту видео сам гужву али нисам знао о чему се ради
 
Očigledno je ovo neka kurirska slika iz arhive. Ljudi su u kratkim rukavima.

Послато са GT-N7100 користећи Тапаток 2
 
Kurir kao i uvek na visini zadatka sa tacnim informacija i slikama sa lica mesta... :bash: zapalilo se LUIev autobus
EDIT autobus je bio na redovnoj liniji 37
 
U Kuriru kazu da se zapalio autobus na liniji 26, ostali govore da je 37, Luijev. :/
 
Данас око 16:30, раскрсница на Чукаричкој падини код OMV-пумпе. Приватна 55-тица је отказала у самој раскрсници, и доста отежала саобраћај...

55-1.jpg


55-2.jpg


55-3.jpg
 
2012":3cdyaqp7 je napisao(la):
E lepo smo im mi rekli tj,gradu da na ovih nekoliko linja koj prolaze preko Terazija i Trga uvedu novije autobuse da se nebrukamo,a oni u inat stavili na periferiju,a u centru kante koje rostiljaju putnike..tako im i treba.. :kafa:
И не само преко Теразије и Трга Републике, него и оне линије које иду Кнеза Милоша. Пре неки дан сам се возио 74-ком, гаражни број 454, од Центра Сава до мене на Бежанијској коси.
Па оно је за неповеровати шта све пуштају у саобраћај и како аутобус узнутра изгледа, сав у фази распадања, зарђао, седишта јесу дрвена али већина ишарана, нека не причвршћена, ......., а и тај модел аутобуса је са ручним мењачем. Кад код је возач мењао брзине, свеједно из мање у већу или обрнуто, оштрио је зупчанике. Напокон је схватио и почео је да мења брзине са међугасом. Још не могу да схватим да је такав аутобус пуштен у саобраћај и да још има у употреби градских аутобуса са ручним мењачем. :notok: Мислио сам да су их одавно избацили из употребе.
Изгледа да је мањак аутобуса доста велик, па сад користе шта стигну :notok:
 
Гага":1gz8t1wu je napisao(la):
2012":1gz8t1wu je napisao(la):
E lepo smo im mi rekli tj,gradu da na ovih nekoliko linja koj prolaze preko Terazija i Trga uvedu novije autobuse da se nebrukamo,a oni u inat stavili na periferiju,a u centru kante koje rostiljaju putnike..tako im i treba.. :kafa:
И не само преко Теразије и Трга Републике, него и оне линије које иду Кнеза Милоша. Пре неки дан сам се возио 74-ком, гаражни број 454, од Центра Сава до мене на Бежанијској коси.
Па оно је за неповеровати шта све пуштају у саобраћај и како аутобус узнутра изгледа, сав у фази распадања, зарђао, седишта јесу дрвена али већина ишарана, нека не причвршћена, ......., а и тај модел аутобуса је са ручним мењачем. Кад код је возач мењао брзине, свеједно из мање у већу или обрнуто, оштрио је зупчанике. Напокон је схватио и почео је да мења брзине са међугасом. Још не могу да схватим да је такав аутобус пуштен у саобраћај и да још има у употреби градских аутобуса са ручним мењачем. :notok: Мислио сам да су их одавно избацили из употребе.
Изгледа да је мањак аутобуса доста велик, па сад користе шта стигну :notok:

Има их још доста, на великом броју Икара из '90-тих су морали изворно постављене аутоматске мењаче да накнадно замене ручним. Наводно су у производњи инсталирали мењаче које су имали на лагеру, па се ти аутоматици нису добро слагали са "Рабиним" моторима и тако ускоро постали неупотребљиви....
 
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=85301
U autobusu privatnog prevoznika na liniji 37 oko podneva na Trgu Republike je izbio manji požar koji je brzom intervencijom vozača ugašen.


Niko od putnika koji su se u tom trenutku bili u vozilu nije povređen. Kako saznajemo, vatra je izbila u zadnjem delu vozila, a uzrok požara za sada nije poznat.
Saobraćajna policija je obavila uviđaj, a saobraćaj u tom delu grada sve vreme je funkcionisao bez ikakvih problema.
 
Firebird-011":9lpo2huj je napisao(la):
Гага":9lpo2huj je napisao(la):
2012":9lpo2huj je napisao(la):
E lepo smo im mi rekli tj,gradu da na ovih nekoliko linja koj prolaze preko Terazija i Trga uvedu novije autobuse da se nebrukamo,a oni u inat stavili na periferiju,a u centru kante koje rostiljaju putnike..tako im i treba.. :kafa:
И не само преко Теразије и Трга Републике, него и оне линије које иду Кнеза Милоша. Пре неки дан сам се возио 74-ком, гаражни број 454, од Центра Сава до мене на Бежанијској коси.
Па оно је за неповеровати шта све пуштају у саобраћај и како аутобус узнутра изгледа, сав у фази распадања, зарђао, седишта јесу дрвена али већина ишарана, нека не причвршћена, ......., а и тај модел аутобуса је са ручним мењачем. Кад код је возач мењао брзине, свеједно из мање у већу или обрнуто, оштрио је зупчанике. Напокон је схватио и почео је да мења брзине са међугасом. Још не могу да схватим да је такав аутобус пуштен у саобраћај и да још има у употреби градских аутобуса са ручним мењачем. :notok: Мислио сам да су их одавно избацили из употребе.
Изгледа да је мањак аутобуса доста велик, па сад користе шта стигну :notok:

Има их још доста, на великом броју Икара из '90-тих су морали изворно постављене аутоматске мењаче да накнадно замене ручним. Наводно су у производњи инсталирали мењаче које су имали на лагеру, па се ти аутоматици нису добро слагали са "Рабиним" моторима и тако ускоро постали неупотребљиви....
Нисам то знао, хвала за одговор Ватрена птицо.
А да ли су и у тим аутобусима били аутоматски мењачи немачког произвођача Фојт турбо (Voith Turbo GmbH) ?
 
Svjeze sredjen bez zadnjeg pokazivaca koliko ce vremena proteci do samo zapaljenja
dsc06986.jpg

dsc06987.jpg

Enterijer ikace iz 2008
dsc06974.jpg

dsc06976.jpg

dsc06977.jpg
 
Гага":2dq5nhwr je napisao(la):
Firebird-011":2dq5nhwr je napisao(la):
Гага":2dq5nhwr je napisao(la):
И не само преко Теразије и Трга Републике, него и оне линије које иду Кнеза Милоша. Пре неки дан сам се возио 74-ком, гаражни број 454, од Центра Сава до мене на Бежанијској коси.
Па оно је за неповеровати шта све пуштају у саобраћај и како аутобус узнутра изгледа, сав у фази распадања, зарђао, седишта јесу дрвена али већина ишарана, нека не причвршћена, ......., а и тај модел аутобуса је са ручним мењачем. Кад код је возач мењао брзине, свеједно из мање у већу или обрнуто, оштрио је зупчанике. Напокон је схватио и почео је да мења брзине са међугасом. Још не могу да схватим да је такав аутобус пуштен у саобраћај и да још има у употреби градских аутобуса са ручним мењачем. :notok: Мислио сам да су их одавно избацили из употребе.
Изгледа да је мањак аутобуса доста велик, па сад користе шта стигну :notok:

Има их још доста, на великом броју Икара из '90-тих су морали изворно постављене аутоматске мењаче да накнадно замене ручним. Наводно су у производњи инсталирали мењаче које су имали на лагеру, па се ти аутоматици нису добро слагали са "Рабиним" моторима и тако ускоро постали неупотребљиви....
Нисам то знао, хвала за одговор Ватрена птицо.
А да ли су и у тим аутобусима били аутоматски мењачи немачког произвођача Фојт турбо (Voith Turbo GmbH) ?

Жив био Гаго :kk: Скоро сам сигуран да је то била комбинација Voith+Raba. Пре неколико страница је неко већ споменуо ту замену мењача, уз напомену да су они (аутоматици) били веома лоши, али сам још по увођењу тих аутобуса у инвентар ГСП-а (нека средина '90-тих, или тако) од једног возача чуо да су заправо неприлагођени јер су купљене моторе једноставно увезали са мењачима које су имали на располагању.
 
Стари Икаруси ИК166 су имали Воит и ЗФ аутоматике. Неки су пред крај каријере добили мануелне мењаче као замену.

Што се тиче ових лоших аутоматских мењача, реч је о Ренк мењачима који су били уграђивани у Икарбусе ИК202. Гомила њих је малтене нова стајала у расходу, док им нису убачени ручни мењачи. То су серије 1255-1274 у Новом Београду и 415-428 у Земуну.

И не разумем чуђење што и даље постоје аутобуси са мануелним мењачима.
 
na sta lici GB403 A ovaj GB63 za svaku pohvalu od mene
GB1080 na liniji 43
070220131137.jpg

070220131138.jpg

Gb1062 na liniji 27
p8310003.jpg
 
Suština je da smo ovom odlukom dobili 23 autobusa više nego što bi smo imali da su se odlučili na MAN. Kvantitet ispred kvaliteta.

Послато са LG-E400 користећи Тапаток 2
 
А задњи тристоти би био испоручен 2023. ?
 
Kakv je kvalitet Solarisa??
Treba mi kratak odgovor, u dve recenice, lenj sam da vrtim stranice foruma, izvinite!
 
Чини се, добар, пошто је то један од европских произвођача у већој експанзији.
 
Vrh