Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 265 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    278
Постоји још један озбиљан проблем - путна мрежа. Траке за јавни саобраћај су често благи ужас, у горем стању од остатка улице. Вожња у жутој траци од Г. механе/Руске до сајма више није непријатна, или иритантна, сада скоро да је понижавајућа! Толико то треска и баца. :( И онда се се возила под оптерећењем вишим од дозвољеног нађу на таквом путу...
 
Па и Соларис ће се расклимати са нашим сливницима , шахтовима и трамвајским баштицама које су бушније од површине Месеца, и наравно, већ ће МАН екипа то користити као пљувачину на рачун "лошег квалитета" Солариса.

Волео бих да ГСП узме барем 20 МАН нископодних зглобних и да их протера на мучену 23 или 31 чисто да докажемо МАН екипи да нископодни аутобус '+ српски сливник = расклиматан бус.

Не видим апсолутно никакав разлог да се толико форсира МАН када су они у лошијем стању од Мерцедеса Конекто а МАН-ове одржавају под контролом јапанске амбасаде, а над Мерцедесима онанишу Космајци на њима карактеристичан начин.....

Ако ћемо баш да се испрсимо за квалитет онда Мечка. Ако не узимамо Мечку, онда Соларис. Какав црни МАН.
 
Kad smo vec kod tramvajskih bastica, od juna prosle godine na liniji 31 vazi odluka da se za saobracaj ne koriste tramvajske bastice u potezu hram Sv. Save do Autokomande i u suprotnom pravcu zbog udarnih rupa koje dovode do pucanja sasije vozila.
 
Ако је Соларис добар за Берлин, Осло, Париз и Атину, не видим зашто не би био добар за Београд. Колико сам имао прилике да чујем о њему, баш се истиче по томе што је мало робуснији од западних аутобуса, а исто тако добро затегнут као они. Лако се може десити да управо он буде добитна комбинација за Београд.

Што се тиче Икарбуса, сећате ли се да је управо Ђилас био тај ко је претходних година инсистирао да се аутобуси набаве од њега. И тада сам мислио да је у питању добар потез, мислећи да ће након неколико стотина купљених возила унапредити своју производњу и квалитет. Нажалост, они шансу нису искористили: испоставило се да не знају да направе добар нископодни аутобус, а посебно су лоши када је реч о зглобњацима. И онда је кренула пљувачина, зашто Београд има најлошије аутобусе од свих главних градова у окружењу.

Што је нарочито поразно, већ пола године касне са испоруком 32 наручена возила. Па колико би им требало за 200, све да је ЕБРД и пристао да их финансира? Да их чекамо шест и по година? У чему да се возимо до тада? И замислите потенцијални блам, да им се уплате паре, они их спуцају на плате и заостала дуговања и онда кажу "Јеби га, немамо средстава да завршимо посао." Обашка што мислим да им ниједна банка не би издала гаранцију да могу да одраде посао.

Пробали су са Бредом, посао је пропао на дан када је у присуству Динкића требало да склопе уговор. Пукли су са Русима који су их купили. Договарали са ВДЛ-ом, најављивали на сва звона да ће склапати "цитеу", па издували... Када им је београдска власт понудила да постану јавно предузеће у својини града, директори су то одбили. Што обећају, не испуњавају, квалитет им је лош, визију немају, али умеју да цвиле ко одрани мачићи. А део народа који није упознат са ситуацијом им поверује. Још кад се додају они који политички мрзе "жуте" и Ђиласа...
 
Што је нарочито поразно, већ пола године касне са испоруком 32 наручена возила. Djelimicno kasne jer neko nije uplatio pare cisto da budeno korektni nije da ih branim.
И замислите потенцијални блам, да им се уплате паре, они их спуцају на плате и заостала дуговања и онда кажу "Јеби га, немамо средстава да завршимо посао." Обашка што мислим да им ниједна банка не би издала гаранцију да могу да одраде посао.
Ovo nemoze da se desi jer su vec radili 102 iz 2008 preko kredita EBRDa da potsjetim ti autobusi asu uradjeni za jako krtatko vrijeme jer su nekom trebali za izborni marketing
Пробали су са Бредом, посао је пропао на дан када је у присуству Динкића требало да склопе уговор.
Da dinkic tu nije unjesao svoje prste ugovor bi bio sklopljen pa poslije nebi mogao da izigrava satro spasioca te sa tjeranjem rusa,a predhodno dozvolis da kupe fabriku,pa slikanje sa VDL-OM ,pa onda neko spasavanje oslobadjanje od imovine da se odredjenim personama da zemljiste za male pare itd
Previse je tu povuceno losih poteza za redom
 
Dragi su mi Poljaci imamo isti koren i jezik ,a sta mi njima prodasmo :kafa:
 
K'o velim, da se razbije malo monotonija!

Po ko zna koji put čitati o tome koja garaža gsb-a je najstrašnija, koji mafijaši i kurve vode koje fabrike, da je mercedes konza, a man... pa šahtovi i slivnici...
 
Bivis":3dystzw9 je napisao(la):
Jesam, solo Ikari su u OK stanju kod Veolie i recimo Presta ako se ne varam pa čak nisu loši ni kod Ikara ova nova serija, ali zato zglobni ova nova serija je pokazala već znake habanje i to posle svega nekoliko meseca, što je ne prihvatljivo. Imam utisak da Ikar pravi kvalitetnije solaše od zglobnih.
Ja sam do sličnog zaključka došao - solo Ikari mogu da budu pristojni kad se dobro održavaju. Harmonike tu i tamo, recimo kod Laste nisu loši.
Ali niskopodni su bili katastrofa od prvog dana.
 
Homer Jay":2f0eb43z je napisao(la):
Navodi se da će GSP, na osnovu odluke Skupštine grada, kupiti još 220 autobusa od domaćih proizvođača, od čega 120 solo buseva na CNG.
Кад ли ћемо добити 120 домаћих аутобуса на ГАС кад Вуловић има мањи капацитет од Икарбуса? :?
 
Вуловић? Па ти ономад написа да је и Икарбус имао искуства са гасним погоном?! Немо' сад да ме бацаш у бедак...
 
Moze li tacnih specifikacija kakvi ce biti ovi Solarisi? Model verovatno je 18 ali me zanima jeli su dizel ili CNG, jeli su Euro 6, koliko vrata imaju i jesu li klimatizovani? Jel je tacno da je cena 65 miliona eura za 203 komada, t.e. po 320 000 po vozilu.
Jer Sofija je objavila tender za nabavku isto tako 126 zglobnih autobusa za nesto vise od 41 milion eura, sto mu dodze ista cena kao i za Beogradskih (po 325 000 eura po vozilu). Nadam se da cemo i mi dobiti Solaris, a ne neko drugo dzubre Urecimo LAZ ili tako nesto). Specifikacije u tenderu su: Euro 6, CNG (gas), 4 duplih vrata i klima.
 
Ех, па то беше ономад :D Ускоро Космај добија 10 БИК-ова из Крагујевца па предпостављам да ће и остатак бити одатле. Икарбус ће вероватно направити осталих 100 :p
 
Пре бих рекао да ће тих 10 БИК-ова на Карабурму а они ће Космају да донирају 10 својих раскатаних олупина.
 
@andrej
To su neki uslovi koji moraju da budu u Beogradu, 4 vrata, klima ! , e sada dal će biti dizel ne znam, ali mislim da će biti dizel pošto ima posebna kupovina CNG vozila
 
kopmania":36fhd29q je napisao(la):
@andrej
To su neki uslovi koji moraju da budu u Beogradu, 4 vrata, klima ! , e sada dal će biti dizel ne znam, ali mislim da će biti dizel pošto ima posebna kupovina CNG vozila

Hvala na info!
Inace moja greska, preneo sam vam (i sebi) informacija bez PDV! Tako da kupuju se autobusi za 100 miliona leva ili 50 miliona eura, tako da je maksimalna cena po vozilu 403 000 eura. U tome ce se sigurno stisnuti svi europski proizvodzaci, ali kriterium cena ima 60% tezina u tenderu. Tako da opet neki Solaris bice, a je cu biti vrlo zadovoljan. Solaris pravi rastur, preko 500 autobusa/torlejbusa za jednu godinu samo u Srbiji i Bugarskoj! Alal im vera!

Inace znate li koliko tezine je imala cena na vasom tenderu u Beogradu?
I jos nesto: nece li MAN sada postaviti odluka na sud sa obrazlozenjem da je u tenderu bio navodeno da ide rec o nabavu 180 vozila, a na kraju ste uzeli 203? Mislim sa ionako netacnim obrazlozenjem da ako bi bilo vise kupljenih autobusa bila bi nizja cena (ali ne nizja od ove na Solarisa). Samo hipoteticki razmisljam da bi mogli tuziti ako vide svrhu.
 
stf":14wqqu4g je napisao(la):
Пре бих рекао да ће тих 10 БИК-ова на Карабурму а они ће Космају да донирају 10 својих раскатаних олупина.
Рекла је Николета да су они намењени Космају пошто је тамо распад система.
На Соларисовим возилима бих волео да видим принцип отварања врата као на новим трамвајима. Тиме ће клима и грејање бити ефикаснији, а већ имају искуства са тим.
1216214317487df52dd1063.jpg

Шта ви мислите о томе?
 
Autobus ko autobus.. :kafa: nije neka alien tehnologija,deluje malo istočno.. :roll: bilo bi lepo da budu u toj kolor šemi ili ca caf crveno sa plavim,sviđaju mi se zatamljena stakla sa strane..
 
Ипак је то Дубаи :D Волео бих да сва возила имају затамљена стакла, макар као ЛИАЗ-и :)
 
Ma šta Dubai u Beogradu leti isto kuvanje kao tamo..fale nam samo kamile.. :kafa:
 
Mene ovaj autobus podseća na boksera - ima spljošten nos :D.

Cenim da svi autobusi poznatijih proizvođača mogu odlično da se pokažu ukoliko se održavaju. U našem slučaju, u pitanju može da bude samo ko se pokaže najmanje loš. Ništa ne može da izdrži neodržavanje.
 
Vrh