Ако је Соларис добар за Берлин, Осло, Париз и Атину, не видим зашто не би био добар за Београд. Колико сам имао прилике да чујем о њему, баш се истиче по томе што је мало робуснији од западних аутобуса, а исто тако добро затегнут као они. Лако се може десити да управо он буде добитна комбинација за Београд.
Што се тиче Икарбуса, сећате ли се да је управо Ђилас био тај ко је претходних година инсистирао да се аутобуси набаве од њега. И тада сам мислио да је у питању добар потез, мислећи да ће након неколико стотина купљених возила унапредити своју производњу и квалитет. Нажалост, они шансу нису искористили: испоставило се да не знају да направе добар нископодни аутобус, а посебно су лоши када је реч о зглобњацима. И онда је кренула пљувачина, зашто Београд има најлошије аутобусе од свих главних градова у окружењу.
Што је нарочито поразно, већ пола године касне са испоруком 32 наручена возила. Па колико би им требало за 200, све да је ЕБРД и пристао да их финансира? Да их чекамо шест и по година? У чему да се возимо до тада? И замислите потенцијални блам, да им се уплате паре, они их спуцају на плате и заостала дуговања и онда кажу "Јеби га, немамо средстава да завршимо посао." Обашка што мислим да им ниједна банка не би издала гаранцију да могу да одраде посао.
Пробали су са Бредом, посао је пропао на дан када је у присуству Динкића требало да склопе уговор. Пукли су са Русима који су их купили. Договарали са ВДЛ-ом, најављивали на сва звона да ће склапати "цитеу", па издували... Када им је београдска власт понудила да постану јавно предузеће у својини града, директори су то одбили. Што обећају, не испуњавају, квалитет им је лош, визију немају, али умеју да цвиле ко одрани мачићи. А део народа који није упознат са ситуацијом им поверује. Још кад се додају они који политички мрзе "жуте" и Ђиласа...