Cuburac93
Higher intermediate
Veruj te mi Solaris je jedan od najbolji autobusa za gradski saobraćaj. Vozio sam se u novosadskom Solaris CNG i rećiću vam da je stvarno bus ekstra, lepo vuče, nije bučan, udoban je, i ima dobar dizajn
Vozio se i ja Ikarbus je na istom nivou..ništa gore ni bolje.. :kafa: dizajn je istočni,beloruske trole su i modernije..Cuburac93":ykt54zoi je napisao(la):Veruj te mi Solaris je jedan od najbolji autobusa za gradski saobraćaj. Vozio sam se u novosadskom Solaris CNG i rećiću vam da je stvarno bus ekstra, lepo vuče, nije bučan, udoban je, i ima dobar dizajn
I meni se sviđa Metro stil serija a vidim da im je osnovna zamisao bila BRT,ali s obzirom da još samo malo sedi ona Lrt ekipa,mogao bi im pasti BRT napamet,čak su platili i projekat da se uradi..imaš na skyscrapu :kafa:Firebird-011":37y9dsu8 je napisao(la):Капирам да аутобусима нпр за север Европе климе нису неопходне. Само се надам да ће у возилима за Бг бити инсталиране одговарајуће климе, да се неће поновити случај МАЗ. Човек не може да буде превише опрезан када су наше структуре у питању. Иначе нисам незадовољан. Још када би био онај Metro Style...
direktor":26yorgfm je napisao(la):Pa i neklimalo se sa gsp odrzavanjem ,kod njh vazi pravilo 3 godine nediraj nista ,i naravno da se trese i lupa kad vrate svaki drugi sraf i nevrate gume pa se pojavi luft pa pocne da trese i rastresa,ovog imai u novim vozilima jednostavno nekog mrzi da vrati sraf i pravi se pametan ,ako je neki inzinjer propisao da treba da bude 12 srafova onda je to 12 ne 9 ,8 itd :bash:
stf":3mzse455 je napisao(la):Тешко да може Соларис и Икарбус да се пореде. Соларис је озбиљна фирма и квалитет је за класу изнад Икара. Додуше, најновију серију Икара још нисмо видели после годину дана експлоатације, али за сада се држе јако јако добро.
Соларис за поредити имамо, постоји пар комада у ластином возном парку и ево гурају већ преко годину дана а изгледају и чују се као да су јуче изашли из фабрике. А о завршној обради и квалитету употребљених материјала су у рангу са МАН-ом или Мечком
direktor":3gswgbwy je napisao(la):Pa i neklimalo se sa gsp odrzavanjem ,kod njh vazi pravilo 3 godine nediraj nista ,i naravno da se trese i lupa kad vrate svaki drugi sraf i nevrate gume pa se pojavi luft pa pocne da trese i rastresa,ovog imai u novim vozilima jednostavno nekog mrzi da vrati sraf i pravi se pametan ,ako je neki inzinjer propisao da treba da bude 12 srafova onda je to 12 ne 9 ,8 itd :bash:
Јесам јер не могу да верујем да неко упорно хоће МАН иако тиме добија 23 аутобуса мање! Није то нека мала разлика па да прође. МАН ми се никада није ни свиђао, али сам их сматрао квалитетне а кад погледате по нету (мало шире) видећете да се сви нископодни распадају. Не можемо користити наше "јапанце" као пример јер сви знамо зашто су у тако добро стању.2012":1yzi5h2f je napisao(la):I meni se sviđa Metro stil serija a vidim da im je osnovna zamisao bila BRT,ali s obzirom da još samo malo sedi ona Lrt ekipa,mogao bi im pasti BRT napamet,čak su platili i projekat da se uradi..imaš na skyscrapu :kafa:Firebird-011":1yzi5h2f je napisao(la):Капирам да аутобусима нпр за север Европе климе нису неопходне. Само се надам да ће у возилима за Бг бити инсталиране одговарајуће климе, да се неће поновити случај МАЗ. Човек не може да буде превише опрезан када су наше структуре у питању. Иначе нисам незадовољан. Још када би био онај Metro Style...
Somi mi deluje kao Soraris lobista..