Mercedes jedva izdržava GSP "održavanje", MAN je uz nadzor Japanske ambasade izdržao 10ak godina i to jedva, Ikarbus vozi dok ne crkne a to je otprilike između 5 i 10 godina (uz generalni remont)... što će reći - šta god da uzmu, baciće pare ako se nešto drastično ne promeni.
Govorite o kvalitetu "ikarbusa" a zaboravljate Veolia transport. Njihovim IK-103 ništa ne fali jer ih održavaju i servisiraju. Njihovi novi niskopodni "ikarbusi" su i dalje "zategnuti" i "novi". Na Veolinim vozilima sve radi, kako u putničkom salonu tako i u vozačevoj kabini. Kod njih nema improvizacija, ima originalnih rezervnih delova i pažnje. Dakle, nije toliko problem u vozilima koliko u redovnom servisiranju i održavanju.
A da može i GSP da funkcioniše tako - pokazuje trolejbuski pogon. Trole jednostavno više nisu problem. O trolama se više ne priča. Kad ste poslednju put čuli da postoji neki problem sa trolejbuskom mrežom ili kada ste poslednji put videli da trole iskaču? Mreža je rekonstruisana kako treba, kupljena su nova vozila, ista se održavaju, u njima nema grafita i nalepnica, u njima je sve ispravno, čak i destinaciju (na displeju) redovno menjaju (prava je retkost videti "Studentski trg" u smeru ka Banjici npr.)...