Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Ништа још. Кажу да још није одлучено..
 
Ako smo vec resili da se dobro zaduzimo mnogo je logicnije da uzmemo MAN koji je tradicionalno prisutan u BGD, nego da eksperimentisemo sad sa solarisom. Ne kazem da Solarisu ne treba dati sansu, ali se to onda uzme recimo u najam (Leasing) jedno vozilo, pa se vidi kako se ponasa u eksplataciji po nasim saobracajnicama, kakva je podrska dobavljaca delova i sl.
 
Зашто узимати тест возило од Солариса, а на слепо узети 180 МАН-ових нископодних возила са којима ГСП нема искуства? Имају мало искуства са возилима из донација којим се не могу похвалити :roll:
 
Mercedes jedva izdržava GSP "održavanje", MAN je uz nadzor Japanske ambasade izdržao 10ak godina i to jedva, Ikarbus vozi dok ne crkne a to je otprilike između 5 i 10 godina (uz generalni remont)... što će reći - šta god da uzmu, baciće pare ako se nešto drastično ne promeni.

Govorite o kvalitetu "ikarbusa" a zaboravljate Veolia transport. Njihovim IK-103 ništa ne fali jer ih održavaju i servisiraju. Njihovi novi niskopodni "ikarbusi" su i dalje "zategnuti" i "novi". Na Veolinim vozilima sve radi, kako u putničkom salonu tako i u vozačevoj kabini. Kod njih nema improvizacija, ima originalnih rezervnih delova i pažnje. Dakle, nije toliko problem u vozilima koliko u redovnom servisiranju i održavanju.

A da može i GSP da funkcioniše tako - pokazuje trolejbuski pogon. Trole jednostavno više nisu problem. O trolama se više ne priča. Kad ste poslednju put čuli da postoji neki problem sa trolejbuskom mrežom ili kada ste poslednji put videli da trole iskaču? Mreža je rekonstruisana kako treba, kupljena su nova vozila, ista se održavaju, u njima nema grafita i nalepnica, u njima je sve ispravno, čak i destinaciju (na displeju) redovno menjaju (prava je retkost videti "Studentski trg" u smeru ka Banjici npr.)...
 
Зато троле више немају амортизере, и растрешене су бар 40 % возног парка, због сливника у краља милана, због возача које их тако возе, и због не одржавања..
 
@N-ST
Juče je bila gomila trola pre Ruda, jedno desetak. U zadnjih dva meseca, više puta sam bio prinuđen da izađem iz trole zbog neke pokvarene koja je blokirala put. Nije mi jasno šta je bilo sa onim autonomnim hodom koji su reklamirali kad se uzimao Belkomunmaš. Takođe, klimu ne uključuju ili im ne radi - u najboljem slučaju radi samo na prvom onom što duva, a nikad na poslednjem.
 
Изгледа да белоруска возила (БКМ + МАЗ) генерално имају незадовољавајуће климе за наше окружење. Не верујем да нису у стању да уграде јачу климу, пре ми се чини да је то пропуст при прављењу спецификације.
Мислим да само најновији БКМ-ови имају аутономан ход, али и то не значи да ће нема несавладивих ситуација у саобраћају. Можда су карактеристике аутономног хода такве да се само задовољи форма и ништа преко тога?
 
www.studiob.rs/info/vest.php?id=85078

E ovo nisma očekivao,odjednom ispade ova vest,bio sam ubeđen da oni još nisu ni blizu početka sklapanja
ovih 32 autobusa.Pa neka sad kukaju kako su tenderi namešten za strance i ostale gluposti.Gde su sad socijalno-odgovorni dušebrižnici da pljuju gradsku vlast(prepodobni Mladenović) kako ne brine za našu privredu,što sad ne kaže
bar jednu pohvalnu reč kako je data šansa domaćoj privredi.
Rekoše takođe da će prvih 5-6 autobusa biti isporučeno polovinom februara.Doduše cela vest je malo nemušta bez pominjanja modela i ostalih karakteristika i nije baš napravljena neka pomopa oko toga,videćemo šta će biti od svega uskoro i koliko se može verovati informacijama iz GSP-a. :?
 
Naravno da se radi, ja sam pisao o tome, jedan deo šasija je stigao, radi se o MAN A24 šasiji (pokušajte pronaći specifikacije na netu) Morate uzeti u obzir da kada je reč o potpuno novom modelu, potrebno je vreme da se sve uklopi. Autobus će biti nešto duži od IK-218N i malo drugačiji položaj motora u prikolici.
 
треба набавити ове бусеве:
bus_zps7895fbee.jpg


и покренути нпр. линију Блок 45-Блок 70-Ада-Пристаниште-Дорћол-Ада Хуја
 
Johnny,nemoj dva puta da kažeš.."komisja za metro" će ovo ozbiljno uzeti u obzir.. :kafa:
Bus pljus kontrola će biti u čamcu na sredini Save :D
 
Александар":omolj4yi je napisao(la):
Naravno da se radi, ja sam pisao o tome, jedan deo šasija je stigao, radi se o MAN A24 šasiji (pokušajte pronaći specifikacije na netu) Morate uzeti u obzir da kada je reč o potpuno novom modelu, potrebno je vreme da se sve uklopi. Autobus će biti nešto duži od IK-218N i malo drugačiji položaj motora u prikolici.
Икарбус прави нови модел? :shock:
 
Да м' убијеш ако знам, али мислим да нису. То је био Необусов фазон. Био сам против такве производње, али ми сада изгледа да би Икар(б)ус могао преживети баш захваљујући томе...
 
Па боље и то него да банкротирају. :) Плус ће то отклонити проблеме са шасијом (можда грешим, али мислим да сам негде прочитао да је шасија пуцала на претходним моделима).
 
Дефинитивно је боље од банкрота :mrgreen: Нисам сигуран за шасију, јер се ту "пита" и број људи који уђе у бус (одн. оптерећење), а и наши путеви, али верујем да је њихова шасија ипак боља од Икарове.
 
Баш јуче сам се возио једним старијим ИК-218Н на 31. Задњи део приколице је спуштен па је средњи део (хармоника) издигнут, а возач га вози "као туђег" па свим могућим шахтовима, рупама и неравнинама. Цео аутобусе је растрешен у сваком смислу те речи, ал' иде као змај.
 
Да, некад помислим да би возилима у ГСП-овом инвентару требало подићи споменик. Кад написа да га је мајстор терао "као туђег"...они на један начин и јесу "ничији" :(
 
На жалост тако је, али постоје возачи који на возила гледају као да су њихова. Редовно прегледају на окретницама, избацују ђубре.. Тужно је то што су у мањини :(
 
Somi303":366elovx je napisao(la):
Па јесу ли то и до сад радили?

Jesu, 1997. ili 1996. ali sa Mercedesom.
315xy08.jpg


Karoseriran na MB O 405 N2
m_reise_daenemark_odense-tigerbus-rd91515.jpg


Ili nekad davno kopije MAN-ova
2m4arf9.jpg


Ovaj prvi projekat nije uspeo, GSP su bili skupi niskopodni autobusi i skoro 10 godina posle toga su kupovali autobuse koji nisu niskopodni. Žalosno je da se u Beogradu još uvek dozvoljava kupovina visokopodnih vozila iz sredine osamdesetih, mnogi evropski gradovi su ulagali ogromna sredstva još početkom devedesetih (pre 23 - slovima: dvadeset tri godina) kako bi sa ulica izbacili takve autobuse, dok se kod nas još kupovina ne-niskopodnih subvencioniše!
:violina:
 
Vrh