Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Aha svako ko je protiv parade razvrata automatski je huligan i divalj?! Izvrsno... Kako neoliberalni clanovi odisu tolerancijom i liberalizmom...
 
Nije to tako crno i belo kako vi gledate. Verovatno da je majstor legao na sirenu i iznervirao lika koji ima malo kraci fitilj.
 
Сто посто се возач залетео као сом, па набоо кочницу и сирену уз псовке и сличне речи које је онај лик чуо и реаговао :D
Пре сам мислио да су увек возачи жртве, сад схватам да су они у ствари криви за 90% напада..
 
Razbijanje autobusa je čist huliganizam i bes, i to ništa ne opravdava, ali isto tako, vozač autobusa zasigurno nije nevinašce kako je predstavljeno u tekstu.

Niko ne razbija autobus samo zato što mu je vozač svirnuo. Koliko god da je neko huligan, to se ne dešava. Ko zna koje su tu psovke i vređanja predhodila ovome.

Lično sam prisustvovao sceni kada je u Dimitrija Tucovića radnik Gradske čistoće sa kantom sišao na kolovoz da bi zaobišao bahato parkirani automobil koji je zauzeo celu širinu trotoara. Pritom je vozač autobusa koji je nailazio legao na sirenu kao manijak i psovao, a kad mu je verbalno komunalac uzvratio, ovaj je busom hteo da ga udari!!!!!

Primetno je da mediji o ovakvim slučajevima izveštavaju po direktivama po kojima su za sve krivi ti zli putnici i pešaci a vozači autobusa su nevine male zeke i žrtve pomahnitalih sugrađana. TO je laž. Sa kojim ciljem se to radi, ne znam, ali se po svim parametrima sve što ide peške na bilo koji način smatra smetnjom u ovom gradu.
 
Kad ikarbus promeni ime i napravi nešto poput Lion's City, Citaro ili Urbino onda ću sa pravom moći da kažem kupujmo domaće!

Ovo je jako dobar potez grada koji će vidim stvoriti konkurenciju domaćim (ne)proizvođačima koji će da zahtevaju promenu kvaliteta u lancu domaćih dobavljača opreme. To su oni koji su inače najveći krivci zašto je limarija tanka, krivi se, plastika puca, staklo ispada, vrata se kvare, škripe, sedišta najgoreg kvaliteta, šipke ne mogu da izdrže normalnog čoveka kada vozilo zakoči već se odvale, nedostatak suvišnosti (6 šrafova umesto 3 da nešto ne bi usput otpalo jer GSP zabušava u održavanju) i tako dalje da ne nabrajam.

Posebno obratiti požnju ok kvalitetu ali i o dizajnu kako bi uopšte bilo moguće kreirati novi domaći brend koji bi mogao da se plasira rame uz rame sa Evropskim proizvođačima pred ulazak u EU. To bi bio sjajan potez ali je prvo potrebno uložiti dosta truda i strpljenja da bi se takav san pretvorio u stvarnost.
 
Problem sa vozacima uglavnom nastaje jer su bahata st*** i zasticeni kao beli medvedi...

U 99% slucajeva se urce a kad ih pozoves da izadju napolje koriste se time da su na radnom mestu i te fore... Hiljadu puta su me vozaci zezali sa vratima bez ikakvog razloga, otvaraju ih pre nego sto zaustave bus, zatvaraju ih pre nego sto svi udju itd... Seku ljude u saobracaju, ne voze svoju imovinu, veci su, boli ih briga... Veoma slicni taksistima... Ne generalizujem ali svi znamo kakvi su u vecini slucajeva... Cast izuzecima...

Zalosno je sto neko lomi autobus jer je vozac kukavica i provokator to sigurno...

Po meni bi izvrsno resenje bilo kada bi postojao sistem putem sms da se u realnom vremenu salju prituzbe na nesavesno ponasanje i krsenje pravilnika od strane vozaca i da postoje ekipe unutrasnje kontrole koje bi to odmah resavale...

Sistem gde odemo kuci posle nekog dogadjaja (pusenja u vozilu, citanja novina, igranja sa vratima...) pa onda pisemo pismo GSP tesko da ima neki uticaj...
 
I opet bukvalizujemo stvari.Ocigledno da je situacija bila drugacija s obzirom da je mladic sa drugarima polupao autobus.

Sto se tice prijava ne pisemo GSP-u ili blicu vec posaljemo nikoleti u GSP-u i ona ih odrapi.Tako recimo danas prijavih vozaca trole koji je oko 22 i 30 na zvezdari zaustavio trolu da bi otisao do bankomata.Trola je bila prazna ali ga to ne opravdava.
 
Ja ne opravdavam lupanje autobusa nikako... Samo ne vidim razlog da normalnog vozaca pristojnog neko napadne...
Imao sam licni slucaj da je vozac mene i burazera namerno udarao vratima busa u zatvaranju i otvaranju iako je bila guzva i nismo visili na vratima radi zezanja... Lupao nas i smejao se u retrovizor... Kada smo mu otisli da popricamo kurcio se iz kabine i nije hteo da izadje... Brat je pokusao da izvuce govedo a ovaj ga je kao p**** udarao iza one ograde i pretio da ce da zove nekoga, tj. bio je hrabar dok mu nismo prisli, onda se predomislio i poceo skrivanje iza stakla i ograde... Da ne bismo pravili scenu putnicima, a posto on nije smeo da izadje na tome se zavrsilo... Mi smo izasli... I kome da ga prijavim i za sta? Za bahatost i bezobrazluk? Za glumljenje hrabrosti i zezanje putnika jer ima dva metra i 150 kg?

Sto se tice te Nikolete ne znam proceduru ali pretpostavljam da joj trebaju neki dokazi a iskreno ne mogu da se bavim vozacima koji puse onog sekunda kada izadjem iz busa... Voleo bih da mogu da ih prijavim istog trenutka dok se vozim... Mada opet se pitam cemu sluze tolike hiljade zaposlenih u GSP i zasto nemaju unutrasnje kontrole jer svi krse bar neko pravilo ponasanja...
 
а што телефонирају, то није нормално. једном сам видео четири буса један за другим, у сваком је возач телефонирао или куцао поруке
 
Hahahahha...
Pa ovo je tragikomicno ljudi.
10 huligana je demoliralo autibus koji smo svi mi platili :!: , a vi odoste sa pricom na totalno drugu stranu...
 
Да ли возач има право да избаци путнике на окретници? Ја по некад уђем неколико станица пре окретнице да би могао да седнем. Већини то не смета, а један мајмун се стално прави паметан па избацује путнике..
 
Konacno! Nadam se da cemo uskoro saznati koji su modeli u pitanju, a i izbor.... :D
 
Rekose na kraju priloga da se sada ceka misljenje "nadleznog ministarstva" :blah: tako da mozda i necemo.
 
Stiže 200 novih autobusa za GSP
Izvor: Tanjug


Beograd -- Skupština Beograda usvojila je informaciju o realizaciji budućeg ugovora o zajmu sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj za kupovinu novih autobusa za GSP.


71234434150a51e660045c201606086_orig.JPG


Ilustracija

Reč je o kreditnom aranžmanu za nabavku 180 niskopodnih autobusa gradskog tipa, a za finasiranje te nabavke je, uz posredstvo grada Beograda, pokrenut postupak obezbeđenja sredstava iz kredita EBRD.

Taj kreditni aranžman podrazumeva visinu kredita do 75 miliona evra, sa dve godine grejs-perioda i šest godina otplate.

Radi realizacije tog posla GSP je raspisao međunarodni tender, a postupak javne nabavke sprovodi Agencija za javne nabavke grada Beograda.
U zaključku, na predlog Gradskog veća, navodi se da će se pre zaključenja ugovora zatražiti mišljenje Ministarstva finansija - Uprave za javni dug.
U raspravi, odbornici SNS i DS S pozvali su gradsku vlast da ne usvoji informaciju o zaključku dok ne stigne mišljenje Ministarstva finansija o tom dokumentu.

Šef odborničke grupe DS S Andrija Mladenović ocenio je da se usvajanjem informacije daje ovlašćenje gradonačelniku da potpiše ugovor o zajmu od 75 miliona evra, a kako tvrdi u ovom slučaju je prekršen i Zakon o javnim nabavkama.

Mladenović je predložio da se ta tačka povuče sa dnevnog reda i da se o njoj ne glasa, sa čim se služio šef odbornika SNS Aleksandar Jovičić.
"Zašto glasamo danas, a ne možemo da sačekamo pet-šest dana da dobijemo mišljenje republičkih institucija", upitao je Jovičić, dodajući da je "ružno da se tako igra sa gradskim budžetom".

Inače, sednica je nakon rasprave o ovoj, poslednjoj tački dnevnog reda bila prekinuta jer nije bilo kvoruma za glasanje, odnosno od najmanje 56 potrebnih prisustvovalo joj je 49 odbornika. Informacija je potom usvojena sa 59 glasova za i 40 protiv.

Gradski menadžer Aleksandar Bjelić izjavio je da će zahvaljujući uvojenoj informaciji o realizacij budućeg ugovora o zajmu sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) za kupovinu novih autobusa za potrebe GSP "Beograd", građani već u martu imati 200 novih autobusa.

Bjelić je novinarima u Skupštini grada rekao da je grad Beograd sa GSP-om započeo postupak javne nabavke u skladu sa zakonima Srbije, a po pravilima EBRD.

"Ovo je prvi primer da EBRD u ovom delu Evrope daje jednom javnom preduzeću kredit u visini od 65 miliona evra bez garancije grada kao osnivača i države", rekao je Bjelić.

On je dodao da je usvajanje informacije dokaz da grad pokušava i nastoji svim svojim javnim preduzećima da omogući što kvalitetnije poslovanje.

Kako je dodao, grad planira da projekat koji je predstavljen kao "Projekat 400 novih autobusa GSP" nastavi i dalje i da će nastojati da nabavi autobuse i domaćih proizvođača.

"Grad Beograd je jedini kupac autobusa koji proizvodi 'Ikarbus' i apelujemo sad na republičke organe i na Fonda za razvoj da obezbede potrebne garancije kako bismo mogli da dobijemo i otkupimo autobuse 'Ikarbusa' koji su ugovoreni u junu ove godine", zaključio je Bjelić.

Podsetimo, uslovi koji su posavljeni na tenderu su takvi da ih Ikarbus ne ispunjava pa samim time ne može ni da učestvuje na tenderu, čak ni kao podizvođač, kažu u ovoj beogradskoj fabrici. Zanimljivo je da se ti uslovi ne tiču kvaliteta, jačine, izdržljivosti samog autobusa ili njegovih delova, već Ikarbus ne ispunjava određene finansijske i administrativne uslove.

Šefovi odborničckih grupa DSS i SNS smatraju da na sednici Skupštine Beograda nije trebalo glasati o informaciji u vezi sa realizacijom budućeg ugovora o zajmu sa Evropskom bankom za obnovu i razvoj (EBRD) za kupovinu autobusa za GSP "Beograd" i da je u celom procesu prekršen zakon.

Šef odborničke grupe DSS Andreja Mladenović rekao je da je prvo trebalo tražiti mišljenje Ministarstva finansija, a ne usvajati informaciju, te da je prerkšeni zakoni o javnom dugu i javnim nabavkama.

On smatra da je "očigledno" da je neko pokušao na mala vrata da "provuče" kredit od 75 miliona evra, "provuče" javnu nabavku netransparentno, i da je jasno da je tender rađen za "nekoga spolja". Mladenović je kazao da je "ozbiljan kriminal u pitanju" i najavio da će, ukoliko predstavnici grada potpišu ugovor mimo mišljenja Ministarstva finansija, podneti krivične prijave protiv odgovornih.

Šef odborničke grupe naprednjaka Aleksandar Jovičić je rekao da ne zna zašto se toliko žuri sa novim zaduživanjem građana Beograda. On je upitao u kojoj se to zemlju prvo raspiše tender i prijave se ponuđači, a nakon toga se raspravlja da li uopšte ima novca da se on plati.


"Mi mislimo da se ovde radi o kršenju Zakona o javnim nabavkama i mi želimo transparentnost javnih nabavki za građane Beograda, da bi znali gde im novac odlazi", istakao je on.



Ovo boldovano ne vredi komentarisati. :blah: Ako uspeju ovo da blokiraju onda mislim stvarno...:bash:

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&mm=11&dd=15&nav_id=660557
 
Ja mislim da ce Republika blokirati kredit, a kad ovi "novi" preuzmu vlast Ikarbus se vraca u igru.
 
@ Bivis, Angry Bird....

Шта ту није за коментарисање? Исто како Икрабус добија намештене тендере, исто тако је и сад тендер намештен, само ћемо добити неки вама кул бус па је то ок? Не разумем?
 
Evo i vesti sa http://www.beograd.rs

Ipak je bilo razloga zasto prosli put nije ovo izglasano. Dodat je amandman gde se trazi misljenje Ministarstva finansija. Nije mi jasno zasto to sami traze?

Четвртак, 15. новембар 2012.

Усвојена Информација о „Уговору о подршци Града” за набавку нових аутобуса за ГСП

Одборници Скупштине града Београда усвојили су на данас настављеној седници Информацију о „Уговору о подршци Града” за реализацију будућег уговора о зајму са ЕБРД, а за потребе ГСП „Београд”.

Градски менаџер Александар Бијелић рекао је да је ово први пример да ЕБРД у овом делу Европе даје једном јавном предузећу кредит без гаранција града као оснивача или републике.

– Ово је доказ да град свим својим јавним предузећима покушава и настоји да омогући што квалитетније пословање. Захваљујући овој одлуци, грађани Београда ће већ у марту имати 200 аутобуса. Планирамо да пројекат који је представљен као одлука о набавци 400 нових аутобуса за ГСП наставимо и даље, па ћемо у следећој фази настојати да набавимо аутобусе и домаћег произвођача. Овом приликом, апелујем на републичке органе и Фонд за развој да обезбеди потребну гаранцију како бисмо могли да добијемо и откупимо аутобусе „Икарбуса”, уговорене у јуну ове године. Сматрамо да је ово најквалитетнији пут да грађани Београда добију заслужене аутобусе и да се побољша превоз – истакао је Бијелић.

Како је раније образложио ову информацију, градски секретар за саобраћај Бојан Бован рекао је да су аутобуси главног градског превозника у просеку стари око осам година, а има и оних до двадесетак година старости.

– Од 2008. није било системске замене ових возила зато што су акценат и подршка града стављени на тролејбуски систем, који је у потпуности замењен. Сада је на реду аутобуски возни парк. Град Беогад је пружио подршку ГСП-у и у протеклој години купљено је 25 зглобних аутобуса од „Икарбуса”, десет гасних аутобуса од домаћег произвођача из Крагујевца и 20 комбија који се користе за превоз особа са инвалидитетом. Да би квалитет услуге могао да се задржи и да буде на још бољем нивоу, неопходно је да се купе нова возила – рекао је Бојан Бован.

Градско веће је на данашњој седници поднело амандман, који гласи да ће се пре закључења уговора затражити мишљење Министарства финансија - Управе за јавни дуг, и овај закључак је постао саставни део информације.
 
Evo da ti odgovorim u svoje ime. Kao prvo ne znam za to da se vec zna ko ce biti pobedik, nemam apsolutno nikakvu informaciju o tome ni iz prve ni iz druge ruke. Voleo bi da mi neko od onih koji znaju kome je namestena kupovina to kazu pa da i ja budem obavesteniji i da znam kakvi busevi treba da nam stignu.
A sta je ok a sta ne? Pa stvarno nije ok da "sklapac" provereno nekvalitetnih autobusa stalno dobija tendere, a ako ce sad stvarno da se namesti nekom proizvodjacu ciji autobusi poseduju dokazani kvalitet onda je to ok. :) imho.
 
JohnnyLee":3afvkqtp je napisao(la):
ко се клади да пролази Ашук Лејланд?

зар не би то била британска фирма оптаре. По мени су лепи аутобуси.
3417183653_a1bf1d2ddc_z.jpg

6180593692_312830b18e_b.jpg

7590908628_d9100a99f7.jpg
 
Vrh