becks89":1nhee16t je napisao(la):Na vandrednom tehničkom pregledu dokazano je da vozilo ima kočionu silu od 0% :!:
Dakle potvrđeno je. Samo ne vidim svrhu ismevanja teksta koji sam lično sastavio. Ispadanje 1 vozila na liniji sa velikim brojem polazaka i sa velikim brojem putnika dosta znači, naročito ako se uzme u obzir da je na 706 sav otpad, iako je jedna od frekventnijih, jer j**i ga na 73 moraju novi, kako ovi iz Apex-a kažu
Somi303":16e1hn7i je napisao(la):И јел стварно очекујеш од ГСП-а да изјави да на аутобусу нису радиле кочнице?
Turska kompanija zaintersovana za FAP
Beta | 03. 11. 2012. - 17:52h |
Turska privredna grupa "Albajrak" zainteresovana je za poslovno-tehničku saradnju sa Fabrikom automobila iz Priboja (FAP).
Delegacija te kompanije je tokom posete Priboju izrazila i spremnost za razgovore o kupovini FAP-a.
Do posete je došlo samo dan pošto je u Beogradu objavljeno da je odbijena ponuda britansko-ukrajinskog konzorcijuma, te je propao treći pokušaj prodaje FAP-a.
Grupu "Albajrak" čini 20 kompanija iz šest privrednih sektora, sa više od 22/000 radnika.
- S rukovodstvom te kompanije razgovarali smo o poslovnoj saradnji FAP-a i njegovih zavisnih preduzeća, pre svega Livnice sa nadgradnjom iz Prijepolja - rekao je agenciji Beta pomoćnik direktora Kancelarije za održivi razvoj nedovoljnio razvijenih područja Srbije Edib Kajević.
Dogovoreno je da stručnjaci iz Istanbula procene celokupne proizvodne mogućnosti FAP-a. Potom će u Tursku biti isporučen kontigent FAP-ovih proizvoda koji bi tamo bili detaljno testirani.
- Ukoliko kvalitet bude odgovarao, a ne sumnjamo da će tako i biti, uslediće značajnije isporuke - rekao je Kajević.
Grupa "Albajrak" je osnovana 1952. godine kao gradjevinska firma. Tri decenije kasnije ušla je u oblast transporta, dok danas u njenom sastavu rade fabrika traktora i mašina, fabrika za upravljanje otpadom, kompanija za trgovinu električnom energijom i fabrika tekstila.
"Albajrak" je i vlasnik jedne televizije i jednog dnevnog lista u Istanbulu.
Bivis":31xu8059 je napisao(la):U GSP-u međutim misle da su sve primedbe Ikarbusa na tender neosnovane. Kako za B92 kaže Dragan Ivanović, pomoćnik direktora GSP-a, prilikom nabavke vozila cena mora da bude samo jedan od parametara.
"Ako je cena nekog proizvođača niža, to ne znači da je u ukupnom zbiru povoljnija. Na period od deset godina, koliko se planira da ovi autobusi budu u upotrebi, značajne stavke koje utiču na ukupnu cenu su rezervni delovi, pouzdanost u saobraćaju, amortizacija, raspoloživost autobusa za eksploataciju, njegova pouzdanost i naravno bezbednost putnika", kaže naš sagovornik.
Ivanović kaže da je tokom višegodišnje eksploatacije Ikarbusovih autobusa nailazili na razne tehničke probleme, što je uticalo na kvalitet prevoza.
"Imali smo problema sa vekom trajanja i dotrajalosti šasije i karoserije zbog čega smo bili prinuđeni da radimo generalne remonte iako su bile ponuđene višegodišnje garancije. Nailazili smo često na neispravnost i nepozdanost elektroinstalacija, pneumatskih instalacija, sistema za hlađenje motora, sistema za otvaranje i zatvaranje vrata i česta ispadanja prednjeg vetrobranskog stakla. Sve to je uslovilo manju raspoloživost vozila za eksploataciju i manji procenat realizacije u saobraćaju zbog čega su najveću cenu plaćali Beograđani", kaže Ivanović napominjući da su novije generacije autobusa postizale bolja tehnička rešenja, ali da, na žalost Ikarbus još uvek nije na nivou evropskih proizvođača.
"Primera radi, vozila marke MAN koja su dobijena iz Japanske donacije tokom 2003. godine, nisu imala nikakve intervencije na šasiji za skoro 10 godina eksploatacije. Remont šasija i karoserije na Ikarbusovim vozilima košta oko 20.000 evra, a uzrok je loš kvalitet materijala ovih sklopova, a GSP je prinuđen da radi takve remonte da bi obezbedio potreban broj vozila u saobraćaju", zaključuje Ivanović.
Ivanović podseća da Ikarbus posluju pre svega na osnovu dogovora sa Gradom koji je samo u ovoj godini od njih kupio 25 autobusa a dogovorio isporuku još 32 do kraja ove godine.
"Što se, kako smo obavešteni, neće dogoditi pre proleća i zbog čega će GSP imati ozbiljne probleme tokom predstojeće zime. Najveću štetu ipak pretrpeće Beograđani koji se tim autobusima neće voziti", navodi Ivanović.
Ceo tekst na ovom linku...http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2012&mm=11&dd=06&nav_id=658168
???...Na period od deset godina, koliko se planira da ovi autobusi budu u upotrebi...
marrecar":3td8qm07 je napisao(la):Pretpostavljam da ce ove nove autobuse koristiti 10 godina, a u medjuvremenu kupiti jos novije... Mada kako smo do sada bili svedoci, ovi autobusi ce se koristiti jos 20+ godina, a novi ce biti kupljeni za 10 godina, a u medjuvremenu cemo opet postati Crveni krst i primiti tudje autobuse.
cimbur milan":3bxbu8wh je napisao(la):Autobus na liniji 37 privatnog prevoznika BeoBus se pokvario na tramvajskim sinama ispred Meka na Banovom brdu.Skroz se nakrivio na levu stranu.Kolona broji oko 10 tramvja!
Ljudi na okretnici nekoliko stotina metara ispred hoce da polude sto ne dolaze ni 12 ni 13.
Autobus je marke Sanos
Београђани неће бити таоци „Икарбуса”
„Икарбус” данас постоји захваљујући граду Београду, који је само у овој години од ове фабрике купио 25 аутобуса и потписао уговор према коме у децембру треба да од ње добије још 32 аутобуса, подсетио је Драган Ђилас.
– Ниједан од та 32 аутобуса неће на улице Београда стићи у уговорено време, већ у најбољем случају на пролеће, што значи да ће Београђани током ове зиме имати 32 аутобуса са грејањем мање. Обећали смо да ћемо сваке године од ове фабрике, уз субвенције Владе Републике Србије, куповати онолико аутобуса колико они могу да произведу. Обећали смо и да ћемо свим понуђачима који сада дођу тражити да потпишу уговоре са „Икарбусом” о заједничкој сарадњи и сервисирању – рекао је Ђилас.
Према његовим речима, град је „Икарбусу” понудио да постане градско предузеће, што није прихваћено.
– Београд ће наставити да сарађује са овим предузећем, али само под условом да нам се на време испоручи оно што потпишемо и платимо. Икарбус неће моћи да уцењује Београђане: нама је потребно 200 аутобуса у року од шест месеци, које ова фабрика не може да произведе за две године. Будући да ћемо набавку нових аутобуса финансирати из кредита, мора се имати у виду да ИБРД потавља правила тендера, која су јавна и процедура је у складу са свим законима. Изабраћемо најбољег произвођача и на пролеће ће се Београђани возити у аутобусима произведеним по европским стандардима, са европским принципом уласка у аутобусе, а српском ценом карте – истакао је Ђилас.