Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 330 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 18 5,2%

  • Ukupno glasača
    348
Pa gde nije apokalipsa da busu od pola miliona eura ne radi bilo šta posle par meseci eksploatacije u letnjim mesecima kada je i manji broj putnika i manji intenzitet saobraćaja :ROFLMAO:

Nabavka 36 Iveco CNG buseva za Slovački grad Zvolen, od čega je 26 solo i 10 zglobnih - 14.814.133€ ili ti u proseku 411.500€ po komadu
Pa možda jer je u Lastu stigla tura Iveca gde su svi imali određenu fabričku grešku, gde su ih vratili da otklone to. To se danas dešava kod svoj proizvođača i nije ništa čudno.
Svi znamo da taj Otokar ne vredi te pare i ne košta toliko, ali se kod nas nenormalno krade na svakom tenderu preko lizing kuća koje uzimaju nenormalne kamate i onda verovatno ide šema pola-pola. Takođe, taj Otokar je bukvalno eksperimentalan model koji još nisu ni Turci kupili.
Takođe, ako je u ovom primeru Iveco Urbanway, veruj mi da je on po kvalitetu u rangu ovog Otokara, u prevodu katastrofa.
 
Al zato mnogo lepši od kanturina BMCova kao i ostalih Turaka.
 
Al zato mnogo lepši od kanturina BMCova kao i ostalih Turaka.
Lepsi svakako, ali ima mnogo boljih opcija od renomiranih proizvođača od samog Iveco Urbanwaya. Verujte mi, Urbanway je teška kanta i to što je Iveco, ne znači ništa.
Evo šta kažu komšije o Ivecu, a kod njih ih ima baš puno.
IMG_1075.jpeg
 
Iveco Urbanway je najvece smece od autobusa. Jedino sto je lep ovaj novi sad redizajniran. Inace kvalitet 0, od zavrsne obrade do tehnickog dela. U Parizu lupaju od prvog dana kao da imaju 15 godina. Otokari novi od GSP-a su za njih svemirski brodovi.
 
Šta od solo ne radi? Jel nešto definitivno rashodovano? Pominjao si da je 3330 zakucao.
 
3330 je rashodovan ima već 2g sigurno
3354 ne radi od januara
3344 ne radi mesec dana
3328 ne radi god dana
3326 ne radi od decembra
3322 ne radi mesec dana
3311 ne radi 2 meseca
3307 ne radi od januara
3300 ne radi godinu dana
 
Taj 3330 nema nista u sebi, bukvalno nista, nema sipki, sedista, instrument table, nista…
 
GSP Beograd trenutno ima 136 vozila u kvaru, odnosno oko 20% ukupnog voznog parka koji broji 690 autobusa (računica ne uzima u obzir IK112M i 112LE zbog njihove neaktivnosti). I to:

35 Solarisa Urbino 18
10 Ikarbusa IK218M
17 BMC Procity 12
26 Higera
22 BMC Procity 18 CNG (2022)
10 BMC Procity+ 18 CNG (2024,2025)
16 Otokara Kent LF CNG

Odatle dobijamo da su najneispravniji Ikarbusi IK218M - 33% u kvaru od ukupnog broja. Slede ih novi Otokari sa 32%, solo BMC-i sa 24%, stariji zglob BMC sa 23%, nlviji zglob BMC sa 22%, pa tek onda na ovoj listiji najstariji Solarisi sa 21%.
Najispravniji su Higeri, kojih ima u kvaru 26 sto je u odnosu na 170 vozila ukupno, 15%.
 
Poslednja izmena:
Kad pre je toliko plavih BMC i Otokara u kvaru?
Nisu svi baš u kvaru, imaš neke koji su udareni, ili im je neki putnik ili učesnik u saobraćaju razbio staklo zbog napada na vozača. Takođe ima i nekih koji su oterani u servis zbog klime.
Delovi za bilo šta se čekaju mesecima, a ako hoćeš da oni stignu brzo, moraš dodatno da platiš, a Gsp neće da plati jer im nije frka i jer svakako imaju dovoljno vozila.
Problem je što danas za prakticno svaki kvar vozilo mora da se vozi u SDT i MPN i onda tu vozila zbog banalnih stvari stoje mesecima.
 
Nisu svi baš u kvaru, imaš neke koji su udareni, ili im je neki putnik ili učesnik u saobraćaju razbio staklo zbog napada na vozača. Takođe ima i nekih koji su oterani u servis zbog klime.
Delovi za bilo šta se čekaju mesecima, a ako hoćeš da oni stignu brzo, moraš dodatno da platiš, a Gsp neće da plati jer im nije frka i jer svakako imaju dovoljno vozila.
Problem je što danas za prakticno svaki kvar vozilo mora da se vozi u SDT i MPN i onda tu vozila zbog banalnih stvari stoje mesecima.
Ovde se računaju vozila isključivo u kvaru.
 
Toliko o tome kako ne valja iveco, 15% u kvaru posle 5 godina GSP održavanja i to ga kinez sklapao... novo je lupalo na sve strane...

Bez egr (ređa i kraća regeneracija), samo 4 brzine voith diwa... to je optimalno za gradske linije u BG a ne ZF, pogotovu ne na "brdskim" linijama. Jer ga stručnjaci na uzbrdici ne prebace na "3" nego ostane u "D" pa šalta brzine gore-dole svakih 5 sekundi i muči se
 
Toliko o tome kako ne valja iveco, 15% u kvaru posle 5 godina GSP održavanja i to ga kinez sklapao... novo je lupalo na sve strane...

Bez egr (ređa i kraća regeneracija), samo 4 brzine voith diwa... to je optimalno za gradske linije u BG a ne ZF, pogotovu ne na "brdskim" linijama. Jer ga stručnjaci na uzbrdici ne prebace na "3" nego ostane u "D" pa šalta brzine gore-dole svakih 5 sekundi i muči se
Iveco dizel motor je vrh, dok je gasni teško smeće i treba ga izbegavati u širokom luku.
 
Vrh