Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Мен' се колега чини да ће ово пре на улице (тамо негде), него што ћемо ми да развучемо за троле ту где си написао...
 
Novosađani kupili Ivekove autobuse.

U garažu GSP-a počeli su da pristižu autobusi koje je ovo preduzeće nabavilo pre nekoliko meseci na javnom tenderu. Radi se o pet solo autobusa kompanije “Iveco” koji kao pogon koriste prirodni gas. GSP je za kupovinu ovih autobusa izdvojio 1,1 milion evra.

GSP - U krug GSP-a stigao je prvi solo autobus , a uskoro će svi biti isporučeni. Organizovana je obuka za tehničko osoblje, kao i vozače tako da će građani uskoro moći da vide pet novih autobusa na ulicama - kaže portparolka ovog preduzeća Snežana Jaković.
 
Evo sta nadjoh na forumu Autobusi.net postavio Milos na temi Re: Nova vozila za BG (tramvaji, trolejbusi, autobusi)
od Milos » Pet Okt 26, 2012 7:28 am

Ako je ovo istina sto pise u clanku, tipa kasnjenje novih Ikarbusa (zar nisu kasnili i Veolia-i), plata direktora, stav generalno ka poslu (tipa ko šiša rokove, ne dajemo cenu autobusa) veoma mi je drago što je Grad konačno stisnuo petlju da ih nauči pameti. Takodje koliko sam razumeo i GAZ isto nije dostavio niti cenu niti dokumentaicju pa su i oni out. Ako je sve ovo tacno dolaze nam Ašok Lejland, Iveko, Solaris, Man ili Volvo!


Ikarbustender.jpg
 
Bivis":29l07iex je napisao(la):
Novosađani kupili Ivekove autobuse.

U garažu GSP-a počeli su da pristižu autobusi koje je ovo preduzeće nabavilo pre nekoliko meseci na javnom tenderu. Radi se o pet solo autobusa kompanije “Iveco” koji kao pogon koriste prirodni gas. GSP je za kupovinu ovih autobusa izdvojio 1,1 milion evra.

GSP - U krug GSP-a stigao je prvi solo autobus , a uskoro će svi biti isporučeni. Organizovana je obuka za tehničko osoblje, kao i vozače tako da će građani uskoro moći da vide pet novih autobusa na ulicama - kaže portparolka ovog preduzeća Snežana Jaković.

Sajt GSP Novi Sad je primer kako treba da izgleda sajt GSP Beograd, koji je bruka.
 
Ако је ово тачно, и треба да их избаце из процедуре, а будући да је ово тендер за 180 од 400 аутобуса, сасвим фина пацка. Ако се не уозбиље изгубиће и осталих 220.

Ако је ово тачно, зашто не промене менаџмент? Па Икарбус је државни, тј. партијски.

Мада, са друге страневременом, научио сам да ништа више не верујем у изјаве које долазе из града којег води Ђилас. Свака изјава је дволична.

Од осталих понуђача, интересантно је да нема Мерцедеса....негативно искуство у пословању са ГСП-ом? Могуће. Веома могуће.

Што се мојих укуса тиче, може Ирисбус или Соларис.

МАН се није показао баш најбоље у БГ-у и поред најбољег третмана у ГСП-у (у упоредби са осталим возилима). Волво је прескуп.
 
stf":12dgjest je napisao(la):
Ако је ово тачно, и треба да их избаце из процедуре, а будући да је ово тендер за 180 од 400 аутобуса, сасвим фина пацка. Ако се не уозбиље изгубиће и осталих 220.
МАН се није показао баш најбоље у БГ-у и поред најбољег третмана у ГСП-у (у упоредби са осталим возилима). Волво је прескуп.

Zapravo, ako su izbacili Ikarbus u ovom tenderu za 180 zgloba oni su vec izbaceni za 300 od 400 komada. Od krede EBRD-a je planirano da se uzme 400 buseva, od toga 120 na gas koje Ikarbus ne proizvodi!

Uvek sam se pitao koliko komplikovano moze da bude da se napravi Ikarbus bus na gas, pa kad jedan mali privatnik iz Kragujevca moze da konvertuje bikonje na gas sa 30 zaposlenih, kako "gigant u regionu jugodistocne Evrope" kao sto je to Ikarbus, nije do sada mogao da izbaci gas verziju!
 
Somi303":2ixs1wcv je napisao(la):

Znam da su napravili prototip ali ovo nije niskopodna verzija koja bi mogla da bude uzeta u obzir za nabavku korz kredu EBRD-a, nisam dobro formulisao moje prethodno pitanje, izvinjavam se.

Moje je pitanje zasto nema niskopodne verzije, a uzgred zasto tog prototipa nigde nema na ulicama i zasto nema ponude o prodaji ovog busa na sajtu Ikarbusa? Ako neso prodajes valjda dajes neku reklamu, hvalis svoj proizvod a ne tretiras ga kao tajnu koju zna poneko sa foruma.

Kako to rade Poljaci:
1.jpg
 
Jel Lasta ima Interurbino ili je neki drugi prevoznik? Cini mi se da je Lasta u pitanju....
 
Nepopravljivi optimista":3teljf0c je napisao(la):
Somi303":3teljf0c je napisao(la):

Znam da su napravili prototip ali ovo nije niskopodna verzija koja bi mogla da bude uzeta u obzir za nabavku korz kredu EBRD-a, nisam dobro formulisao moje prethodno pitanje, izvinjavam se.

Moje je pitanje zasto nema niskopodne verzije, a uzgred zasto tog prototipa nigde nema na ulicama i zasto nema ponude o prodaji ovog busa na sajtu Ikarbusa? Ako neso prodajes valjda dajes neku reklamu, hvalis svoj proizvod a ne tretiras ga kao tajnu koju zna poneko sa foruma.

Kako to rade Poljaci:
1.jpg

Нови Сад има један, а вероватно нису правили нископодан јер нема купца. Не видим зашто би био проблем да се на шасију садашњи нископодних убаци систем на ГАС.
 
Pfff koji bedak, umesto pare da ostanu u Srbiji i da se nasa industrija podstakne i jos da ustedimo pare, mi cemo lepo da uvozimo nesto sto mi znamo da pravimo. I posle se cudimo sto nam fabrike propadaju.
Ocajno!
 
spatiotecte":3d8iorfp je napisao(la):
Pfff koji bedak, umesto pare da ostanu u Srbiji i da se nasa industrija podstakne i jos da ustedimo pare, mi cemo lepo da uvozimo nesto sto mi znamo da pravimo. I posle se cudimo sto nam fabrike propadaju.
Ocajno!

Mozda ih podstakne da idu ka kvalitetu, da se uozbilje :grand: , da krenu da postuju kvalitet i rokove bez obzira na kupca (privatnici vs gsp) i postanu jednog dana npr. kao mali Solaris. Ako dodje taj dan, dan kada je Ikarbus firma od reci i kvaliteta ja cu na sledecem tenderu za buseve za x godina, biti prvi koji ce sa tobom nositi transparent na minus 20 ispred rezidencije gradonacelnika na kome ce pisati "Kupujmo domace"! :gobb:

Znas li sta bi se meni desilo kada bi se prijavio na konkurs od par desetina hiljada dinara i kada ne bih dostavio neophodnu dokumentaciju, cenu mog rada i obavezao se da cu ispostovati rokove? Zavrsio bi u Recycle bin-u, o'ma. A Ikarbus to nije uradio za 50 milki eura. Tvojih i mojih i to pozajmljenih. A njima tesko da proracunaju cenu i dostave komisiji. Pa da dobiju ugovor i da ispadne na kraju ko most Beska, da Ikarbus na kraju iskosta vise nego Volvo. Idi begaj. Ta vrsta neizvesnosti nam nije potrebna.

Ne hejtujem Ikarbus, mislim da su busevi lepi, savremeni i ova najnovija serija koja je otisla Veoliji je dobra, samo ne zelim da stavim stomake 300 radnika i aroganciju onih koji vode Ikarbus ispred potreba milion nas koji se svakog dana vozimo. I da tim radnicima damo veca prava nego tebi i meni.

Grad ce i dalje kupovati gsp buseve da odrzi firmu u to ne sumnjam.

Eto, upadoh u klopku dih postova a to je nesto sto uvek i sam izbegavam da citam :laugh: . Ko procita do kraja neka napise krokodil :)
 
@nepopravljivi optimista,
razumem te u potpunosti i sve sto kazes stoji na mestu. Ali mene sad kopka jedna stvar. Zasto ikarbus nije dostavio proracun i ponudu za toliki broj autobusa? Nisu valjda ludi da zapostave takav posao, mora tu da je nesto drugo u pitanju?
 
spatiotecte":ubtdhhy3 je napisao(la):
@nepopravljivi optimista,
razumem te u potpunosti i sve sto kazes stoji na mestu. Ali mene sad kopka jedna stvar. Zasto ikarbus nije dostavio proracun i ponudu za toliki broj autobusa? Nisu valjda ludi da zapostave takav posao, mora tu da je nesto drugo u pitanju?

Nemam pojma druze. Sve sto znam iz licnog iskustva je da je arogancija drzavnih firmi i institucija cvrsto utemeljena kroz decenije prakse i da su neki od njih navikli da dobijaju poslove tako sto su nacrtali nesto na salveti u kafani i to predali na konkurs, dok su istovremeno imali kao konkurenciju domace i strane firme koje su dostavile 30 kila dokumentacija sa sve 3D planovima i studijama izvodljivosti. I decenijama du oni dobijali, a ti i ja smo se cudili kako to da nam ne radi nesto od opreme, sistema ili usluge kod kuce, na poslu, u gradu ili drzavi. Navika je jedna muka o odvika dve.
 
spatiotecte":3joka4jh je napisao(la):
Pfff koji bedak, umesto pare da ostanu u Srbiji i da se nasa industrija podstakne i jos da ustedimo pare, mi cemo lepo da uvozimo nesto sto mi znamo da pravimo. I posle se cudimo sto nam fabrike propadaju.
Ocajno!
Imamo gomilu privatnika koji moraju da menjaju vozila svakih 5 godina. Ako Ikarbus ne moze da ponudi kvalitetno vozilo i to u roku i bez namestavanja tendera o cemu onda da pricamo?
 
Nepopravljivi optimista":2a9won4s je napisao(la):
marrecar":2a9won4s je napisao(la):
Jel Lasta ima Interurbino ili je neki drugi prevoznik? Cini mi se da je Lasta u pitanju....

Ima Lasta nemam informaciju koliko komada:

Lasta-7500-1.jpg


Maska vrlo slicna VDL-u:

images

Ja sam zadivljen izgledom autobusa. Uvek, ali uvek kada prodje taj bus ja se samo zagledam u njega i ne menjam pogled... Preseksi je za ulice grada...
 
Возио сам се једном у њему. Било ме је срамота што нисам имао одговарајућу маркицу (ИТС2).
Дизајн ентеријера је једнако секси, возило је врло удобно, пријатно и тихо.

Возиш се као господин човек.

Драго м је што иде преко Гроцке. Можете код мене на пиво доћи са њим. Таман да тестирате могуће возило. ;)
 
Od kako je napravljen novi silazak sa tobogana u Radnickoj (pomeren par metara u desno i penjanje na novi mostic), zglobni autobusi redovno harmonikom kace asfalt i cepaju je. Juce sam se vozio N-serijom, ona je toliko jako udarila na tom prelazu da to nije normanlo. Cija je to pametna i deja da se tako uradi taj silazak sa tobogana?
 
Vrh