Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
:cry:

Toliko sam hteo da podrzim: "Kupujmo domace"
Neka bude VOLVO, ali neka i nasi ljudi dobiju platu za njega.
 
Наравно, и ја мислим да је то добар принцип, ал' не бих да поново покрећемо дебату, пошто су се пре пар недеља овде тако ломила копља око тога да ли се окренути дефинитивном квалитету или оставити паре у држави...

Волео бих да видим двозглобне аутобусе у Бг-у, и колико год то било гломазно и неподесно за наше улице, и иако ГСП очигледно има огромних проблема и са модерним аутобусима који имају само један зглоб (само им фале још ови улични метрои)....сваког радног дана око 16:00 на оној станици код Аде гледам нехумано препуњене 56-ице и 511-тице, и утисак који остане после тога дефинитино потискује све техникалије, јбг....
 
волео бих и ја двозглобног, али где? више пута смо водили ту полемику, тако да је боље да не улазимо опет
 
Ja bih te ispravio
Niskopodni ne mogu da izdrze eksploataciju u GSP-u..

Ne bas mislim da se niskopodni mnogo lose pokazuju kad su prepuni ljudi... To se oseti kad je bus pun, vuce se nema snagu, nema cvrstinu... Neko strucniji bi mogao da objasni zasto je to tako...

Dok se recimo japanci i konekto potpuno drugacije izdrzljivije ponasaju po mom licnoom utisku...

Inace danas sam se vozio u novoj Ikarbusovoj zglobnoj... Na liniji 17, ne znam koliko je stara, ali izgleda dobro i kvalitetno... Jedino sto se vuce kao i svi niskopodni... :mrgreen:
 
До сада смо имали узорак за поређење.

Високоподни Икар је далеко издржљивији од нископодних.

Сада ћемо добити вероватно МАН или Мерцедес, па ћемо и њих моћи да упоредимо. Да видимо на шта ће да личе после 3 године.

Веолијини Мерцедеси нису довољно дуго у екслопатацији да би се могло рећи, а ја се нисам још ниједном возио да могу да стекнем осећај. Јесу половни, али су саобраћали у Пољској где су имали много боље услове експлоатације.

Од та два произвођача преферирам Мерцедес, јер ако упоредите Јапанце и Конекто који су сличног годишта, опште стање возила директно иде у прилог Мерцедесима. Тиши су, не диме, пријатнији и ергономичнији ентеријер, удобнији, и много лепши. МАН је посвађан са дизајном.
 
Slazem se da je Konekto bolji u ovom poredjenju...
 
Oni crveni konekti su mnogo bolji od žutih (novijih)
Ovi žuti su sve nešto promenili zvukove, mnogo su bučni. Dok se oni crveni jako dobro drže
 
Ovo sprecava pokretnu uzarenu loptu
dsc03011.jpg
 
Није спречило ово :roll:
Данас је извршен тест издржљивости Икарбусових аутобуса на једној од најтежих линија у граду, 302. Н серија (#214) је стала после 25 минута вожње, на средини трасе линије 302 у правцу ка Бегаљици. Мутант (# непознат) је стао 3 минута касније на скретању за Заклопачу. А старији аутобус (# од 1 до 10) стигао је до Бегаљице и прокувао на скретању за Заклопачу у повратку у правцу града.
Барем сам ја то видео као тест :lool:
 
da li vozači namerno prave diverzije sa autobusima.

čak tri prokuvavanja je mnogo...
 
Somi303":3temctgd je napisao(la):
Данас је извршен тест издржљивости Икарбусових аутобуса на једној од најтежих линија у граду, 302. Н серија (#214) је стала после 25 минута вожње, на средини трасе линије 302 у правцу ка Бегаљици. Мутант (# непознат) је стао 3 минута касније на скретању за Заклопачу. А старији аутобус (# од 1 до 10) стигао је до Бегаљице и прокувао на скретању за Заклопачу у повратку у правцу града.
Барем сам ја то видео као тест :lool:
Tu je liaz da ga zameni,video sam ga malopre da vozi na liniji 302 :shock: sve ga zamisljam kako izvlaci u povratku iz Grocke na Zaklopacko-Grocanskom brdu, ali mazga je to, i puna moze da izvuce :grand:
 
Samo .53 moze pun da dobro vuce, .23 je mnogo slabiji. Nebrojano puta je .23 na liniji 50 usporio, odnosno jedva se pokretao, kod Medakovica uzbrdo ka Banovom brdu, i kod Brace Jerkovic ka Ustanickoj. I da, na Vozdovackom kruznom putu jedva se krece...
 
Da, .53 je novi model (kod nas je barem nov), razlikuje se od .23 po motoru, neki drugi Cummins, i po spoljasnjem izgledu, onaj crni deo oko prozora, kao i unutrasnjost, gde je, barem kod nas, promenjena boja sipki i drugacija su sedista. I da, promenjena je vozaceva kabina. Osim izgleda, tu je znacajna promena u preformansi, gde je .53 bolji.
 
Veceras na autobusu gb 954 na liniji 27E iscurelo ulje i izgleda zakucao motor. samo je od jednom krenuo da cekica a elektronika da pisti i onda se u kabini pojavila lokva ulja...
 
Ikarbus ima izgled, ali nema kvalitet. Zbog toga mi nije favorit, ali bilo bi lepo da vidimo domace u gradu, tipa Neobus.
 
A Neobus ima kvalitet a nema dizajn....
 
I to sto kazes.. Jedini lep je Citta SLF, ali opet je prednji deo ruzan. Zato sam za to da se kupi neki strani autobus, tipa Mercedes, ali nema se para za tako nesto... :/
 
stf":2q6yl3wa je napisao(la):
A Neobus ima kvalitet a nema dizajn....

Stvar ukusa, ja volim jednostavnost i ostre linije, meni se ovaj dopada. Nisam znao da rade i sa mercedesom, mada ne znam ko ce da ih kupi sa ovako "masovnom proizvodnjom".

Mozda neki cika Misko zbog zemljista jer ce Dinkic da ukine konverziju.

model.jpg


neobus.jpg


http://www.neobus.rs/srb/index.php
 
Vrh