Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Nesto mi mirise da ce ikarbus sklapati zajedno sa pobjednikom tendera man ili nekim drugim jacim proizvodjacem posto tu kolicinu autobusa do tad kad oni ocekuju da budu na ulicama niko nemoze da ispostuje zbog durgih ugovora.Ovo uopste nebi bila losa kombinacija sjetite se samo ik5 :)
 
Nikola, niti će Neobus ući u igru ( nalazi se u teškoj finansijskoj situaciji) niti je Grad taj koji je uništio Ikarbus, šta više da nije bilo grada koji je naručivao autobuse od njih ne praveći pri tome problem zbog kvaliteta robe koju je dobijao za svoj novac, Ikar bi odavno otišao pod stečaj.

direktor":uk58460m je napisao(la):
Nesto mi mirise da ce ikarbus sklapati zajedno sa pobjednikom tendera man ili nekim drugim jacim proizvodjacem posto tu kolicinu autobusa do tad kad oni ocekuju da budu na ulicama niko nemoze da ispostuje zbog durgih ugovora.Ovo uopste nebi bila losa kombinacija sjetite se samo ik5 :)

Teško direktore da će do toga doći, nisu ovi iz evrope ludi da dele kolač sa nekom našom domaćom firmom, mislim da im proizvodni kapaciteti neće praviti nikakav problem bilo da se radi o MAN-u, Mercedesu, Solarisu itd.

P.S. Imam neki čudan osećaj da je firma koja će obezbediti autobuse već svesna da će dobiti na tenderu. ;)
 
Посао подизвођача није никакав колач, уствари често је то начин да главни играч смањи своје трошкове.
 
^^^

Pa zato sam i pomislio da bi Volvo kao firma dobio tender, a u kojoj ce on fabrici da napravi buseve to nije bitno. On bi sigurno bio konkurentan sa Neobus-om.
 
Mogu da se kladim da neće biti ni Man, ni Mercedes, ni Volvo, ni Scania, ni VaN Hool, ni Vdl, niti išta germanskog porekla. Biće opet neko njesra. Ako ne domaće, onda Sovjetsko. :blah:
 
Zašto bi bilo sovjetsko sranje kada evropa daje kredit? Vidim ptičice da si počeo malo da bajaš :laugh: tako i ja kada igra tim za koji navijam, onda po ceo dan pred utakmicu ''nema šanse da dobiju, rasturiće ih ovi'' i slično. :D

Mislim da ćemo nešto ovako videti u martu u Beogradu, da ne izbaksuziram. :laugh:


11121747_4c9ca5c4a7cb5589a57fbb81d3f7f82a_l.jpg


11122649_96a4ca29220496313853574a167715fa_l.jpg


11121781_64dbfe374a8f887a4ce6f51393e336d6_l.jpg
 
Da vidimo ono sto se vec kotrlja ulicama novi minibus za djacke linije sa plasticnim sjedistima
dsc02839.jpg
 
Bivis":1xo91lx8 je napisao(la):
Vidim ptičice da si počeo malo da bajaš :laugh: tako i ja kada igra tim za koji navijam, onda po ceo dan pred utakmicu ''nema šanse da dobiju, rasturiće ih ovi'' i slično. :D
E baš to! :lol:
Bivis":1xo91lx8 je napisao(la):
Mislim da ćemo nešto ovako videti u martu u Beogradu, da ne izbaksuziram. :laugh:
I opet kažem, nema šanse. :laugh:
 
Nece biti ni sraf domaci,setite se samo kako su izvozali hrvate da bi CAF dobio posao.Ne se brigate.
 
Sta vi imate protiv ikarbusa evo jedan savrseno kriv primjerak :) uz to savrseno ofarban by gsp
dsc02851.jpg
 
Bivis":3oxm9x6v je napisao(la):
Odličan je enterijer, obrati pažnju na prozirnu harmoniku sjajno rešenje.
Užasno rešenje za GSP. Tu će biti svega samo ne prozirnosti. Ali konceptualno lepa ideja. :kk:
 
Ponovo ista stara priča koja se stalno ponavlja. Jeste lepo i cool ali nije to za nas, to će bag** da išara, razlupa, izlepi, uništi. Stvarno to već počinje da mi ide na nerve. Ako je tako pa onda su nam stvarno sasvim dovolji i adekvatni ovi raspadi koje sad imamo, ne treba nam onda ništa novo i moderno.
 
NE mora da znači. EVo vidite kako su novi tramvaji koliko toliko ne ižvrljani. Zato što ima kamera i već su dvoje bili na youtubu.
Kada bi se takav red uveo i u autobuse verovatno bi manje bilo takvih
 
Могу да се кладим да за пар месеци од куповине овог МАН-а кроз хармонику бити могуће видети само наслаге нафте, уља и свакаквог ђубрета..
 
angry bird":2okkn9a8 je napisao(la):
Ponovo ista stara priča koja se stalno ponavlja. Jeste lepo i cool ali nije to za nas, to će bag** da išara, razlupa, izlepi, uništi. Stvarno to već počinje da mi ide na nerve. Ako je tako pa onda su nam stvarno sasvim dovolji i adekvatni ovi raspadi koje sad imamo, ne treba nam onda ništa novo i moderno.

Нико овде не каже да то није за НАС, него да није за ГСП. И Стф је написао: "Ужасно решење за ГСП."
Можде се ти индентификујеш с ГСП-ом, то не бих знао.
Највећа ба*** која улази у аутобус су поједини радници ГСП-а и неки те неки тешки дебил.
 
Dobro, nije za nas jer će da ga s#@*e gsp. U čemu je razlika? Suština je da nije to za ovde, za ovaj grad, iz ovih ili onih razloga. A inače ta najveća bag** koja ordinara gsp-om jesu li to neki marsovci? I gsp je "mi".
 
Vecina nemaca vozi nove dobre automobile, pa je onda i logicno da im gradski autobusi budu novi Mercedesi. U siromasnom gradu kao sto je Beograd gde vecina gradjana vozi auto iz B segmenta starosti oko 7 godina i gde je infrastruktura onakva kakva jeste, nije logicno da subvencionisan gradski prevoz cine novi mercedesi.

Mislim da je ovo los potez grada, bolje da je obisla velike nemacke gradove i mozda za duplo manje pare kupila od njih polovnjake starosti oko 5 godina. Tako mi izgledaju i oni veolia mercedesi koji su odlicni (meni bar lice na polovne, nisu valjda ono novi?)
 
Marcus Lupus":oyyot8sj je napisao(la):
Највећа ба*** која улази у аутобус су поједини радници ГСП-а и неки те неки тешки дебил.
Тачно тако.
КАФ-ови су сјајан пример. Грађани их чувају. Она два ексцеса су експресно решена. Истовремено, ГСП не никада није опрао ниједно седиште ни у једном КАФ-у, а споља колико су прљави мислим да не вреди помињати....

angry bird":oyyot8sj je napisao(la):
А, НЕ! Извинућеш, ја немам никакаве везе са њима. Нити живим у истом универзуму, нити у истој димензији, а камоли у истом граду.
 
Александар":k5jr0p7v je napisao(la):
Nisu novi i uskoro će morati da idu iz Beograda za Požarevac, kad napune 5 godina.


E dodjosmo i do toga konačno.
Kao što sam već ovde pisao, odluka grada da prevoznik mora da ima veliki broj "novih" vozila dovela nas je u situaciju da se kupuju jeftina vozila, koja se iz istog razloga minimalno održavaju.

Ajde da pogledamo realno situaciju.
prevoznik A i prevoznik B učestvuju u gradskom prevozu u BGD.
Prevoznik A kupuje Skup i kvalitetan autobus za 180.000 EUR
redovno i kvalitetno ga održava u ovlašćenom servisu sa originalnim rezernim delovim.
to sve , složićete se košta poprilično.
Prevoznik B kupuje jeftiniji autobus ruske ili slične proizvodnje za 80.000EUR
posle isteka garancije popravlja samo ono što mora, a ulje redovno doliva jer ono curi na sve strane.

Prihodi i jednog i drugog su približno isti.

Posle isteka ugovora, oba prodaju svoja vozila da bi sa novim vozilima konkurisali za liniju i učešće u prevozu.

Prevoznik A
ima kvalitetno polovno vozilo koje može da proda za maksimum 80.000EUR
Prevoznik B ima ostatke od vozila koje prodaje na otpad na kilogram.
Zanemarujući prihode i jednog i drugog jer su približno isti dolazimo da je samo na vrednosti vozila, prevoznik A izgubio 20.000EUR više nego prevoznik B.
A ako na to dodamo i troškove održavanja razlika u njihovim rashodima je još mnogo veća.

Elementarno znanje matematike nam je dovoljno da shvatimo da je prevoznik B ispao bolji preduzetnik nego Prevoznik A

Eto, zato nećemo imati kvalitetna vozila renomiranih proizvodjača na našim ulicama,
dokle god budu ovakva pravila na konkursima.
 
Vrh