Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Samo vi dajte njima nekoliko novih mečki ili manova pa da vidim da le će da budu tako bahati u vožnji. Još nisam primetio bahatost u vožnji novih kafova. Ali zato kad uđem u onaj raspali ikarbus sa daskama pomislim kako bi mi dobro došla kaciga.
 
ne mozes tek tako da poredis tramvaj i autobus, velika je razlika...
a inace ono sto autobuse u GSP-u najvise unistava je nedostatak redovnog servisa i pranja vozila, zato se na autobusima koji su skoro remontovani pojavljuju tragovi korozije itd...
mnogo toga ne valja u GSP-u da bi se tek tako sve svalilo na Ikarbus i njihov kvalitet, ako ovako nastave nece kod nas ni Mercedes ni M.A.N ni Setra ni Solaris poziveti dugo...
 
kako ste dosadni sa tim meckama ko da ce da spavate u busu :shok:
ne kazem da ne treba da bude udoban bus al preterujete nivi ikarbusi su meni skroz ok i oni ruski sto ih pljujete
cak i ok izgledaju
samo im odrzavanje fali kad bi se na to pripazilo bili bi sasvim dobri autobusi ;)
 
Zanimljivo kako se u susednim gradovima poput Bukurešte, Budimpešte, Zagreba, Ljubljane, Sofije itd. uveliko voze niskopodni Mercedesi, MAN-ovi itd. i retko gde možeš da naiđeš na vest da se autobusu posle svega nekoliko meseci slomila karoserija. Nisu ni naše gradske ulice ništa lošije od nekih gore pomenutih gradova, pa ipak ovde nekima pada na pamet da pričaju kako za naš grad niskopodni autobusi nisu preporučljivi. Još jedna stvar, neka me neko ispravi ako grešim ali osim onog famoznog testa koji su naši ''vrsni'' stručnjaci sproveli, zglobni niskopodni Mercedesi nisu saobraćali ovim ulicama zadnjih dvadesetak godina sigurno!? Znači oni nikada stvarno nisu bili testirani.

Dobar primer gde je Ikar u odnosu na druge proizvođače jesu popularni ''japanci'', znam da će mnogi od vas sada početi priču kako su oni bolje održavani zbog japanske delegacije itd. ali se mora priznati da ti autobusi već skoro deset godina saobraćaju na najopterećenijim linijama i vožnja u njima je još uvek prilično komforna, što nije slučaj sa nekim i svega godinu dana starim Ikarima. Uostalom ukoliko stvarno nabave ''zapadne'' buseve vreme će pokazati da li je Ikar najobičnija kršina u samom startu ili je u stvari krivo ne održavanje u GSP-u.
 
Da voze se uveliko u svim gradovima oko nas, i onda imas pricu da je na 10 Mercedes Citaro u Zagrebu motor zakucao na 70000 km, kvalitet nema sta... Daleko je Ikarbus od evropskih proizvodjaca, ali mi trenutno nemamo para za te iste evropske proizvodjace, koji su mnogo skuplji a ne daju nesto preterano vise (ikarbus ima M.A.N motore Zf VOITH Alison menjace Zf osovine VDO elektroniku itd, znaci fakticki poluevropski je), a pritom ne placamo turcima da ga sklope nego nasim radnicima.
A to sto poredis sa japancima i sam si lepo rekao da su imali malo bolji tretman i opet se pola raspada i ostaje u kvaru (sad ce pljuvanje Karaburme ali ni NBG-u ne cveteju ruze)
i trece kom se to niskopodnom Ikarbusu slomila sasija, jedno je kad zglob krene da puca i da se otkida ona zastita, ali lomljenje sasije je sasvim nesto drugo, tako da mesas pojmove i to dosta
 
Dobro nije se slomila šasija već je zglob krenuo da puca, činjenica ostaje da se to desilo autobusu koji je još uvek ''vruć'' tj. tek izašao iz fabrike. Što se tiče Japanaca, nisam stručnjak za autobuse i nemam insajderske informacije iz raznih GSP-ovih pogona, ali ono što znam kao putnik jeste da su zadnjih desetak godina moji guzovi imali daleko bolji tretman u njima nego u nekim mnogo,mnogo mlađim Ikarima.
 
nisam ni ja strucnjak za autobuse niti imam neke info ali neke osnovne stvari mozes i sam da zakljucis, a to je da poredis autobus od 100000E sa onim od 300000E, kad pogledas kakav god tretman tvoji guzovi imali i sa ikarom su stizali na odrediste...
 
Bivis":lsyvvigm je napisao(la):
Dobar primer gde je Ikar u odnosu na druge proizvođače jesu popularni ''japanci'', znam da će mnogi od vas sada početi priču kako su oni bolje održavani zbog japanske delegacije itd. ali se mora priznati da ti autobusi već skoro deset godina saobraćaju na najopterećenijim linijama i vožnja u njima je još uvek prilično komforna, što nije slučaj sa nekim i svega godinu dana starim Ikarima. Uostalom ukoliko stvarno nabave ''zapadne'' buseve vreme će pokazati da li je Ikar najobičnija kršina u samom startu ili je u stvari krivo ne održavanje u GSP-u.

Pored japanaca tu su mercedesi iz 2003 godine, koji takodje se još uvek ponašaju u saobraćaju kao da su novi. Tako da i posle 10 godina izgledaju takvi, dokle ikarbusi iz 2008 godine (n serija) se raspada u svakom pogledu...
A ti mercedesi sigurno ne dobijaju nikakav bolji tretman od ostalih autobusa, osim japanaca.
 
"oskar2215"":lcktvjpv je napisao(la):
Bio mi juce drugar kod majstora tog autobusa,provozao se na ADA1 i trebalo bi ovih dana da se posalje u Ikarbus,na dijagnostiku i da se podesi kais klime,koji je pukao.Medjutim,zamolio je vozaca,kojeg dobro poznaje da mu pozajmi karticu od aparata,jer je video dosta lepih fotografija,kada je ovaj autobus angazovan na Prevozu dece koje je sam vozac nacinio.Pa eto,mene je zapala ta cast da Vam prosledim fotografije,jer su to i vozac i drugar insistirali.Pa stoga,uzivajte:
8)

P5200044.jpg


P5200042.jpg


P5180041.jpg


P5200047.jpg


Nedavno preuzimanje novih Ik-103 iz Ikarbusa:

P7060316.jpg
Са Аутобуси.Нет
 
zasto uvek kod takvih ikara kod gsp-a jedan far uvek odpadne tj uvek stoji ko da je udaren nakrivo nekako ?
 
Зато што је тешко мало потрудити се и наместити маску како треба. И онај соло AvanCity има с**бану маску напред.. :rolleyes:
 
kopmania":ye3c0uju je napisao(la):
Pored japanaca tu su mercedesi iz 2003 godine, koji takodje se još uvek ponašaju u saobraćaju kao da su novi.
To je ubedljivo jedan od najboljih autobusa u GSP-u, i po mom laičkom mišljenju, najsavršeniji modela autobusa za BG. Znači ne niskopodni citaro, nego baš ovaj, conecto.

Iskreno verujem da za BG uslove, nažalost nisu niskopodna vozila. Bar za sada. Dok se neke stvari ne promene. Takođe verujem da niskopodna Mečka ne bi dugo izdržala. Duže od Ikara, ali mnogo kraće od Conecto Mercedesa.

Model Conecto je idealan kompromis. Nije niskopodni, ali nije ni visokopodni, i ne predstavlja naročit problem, čak ni za unošenje decijih kolica, a nije ni neka frka starijim ljudima. Takođe, ta vozila su u daleko boljem stanju od Japanaca iako su Japanci daleko bolje održavani. (znači da je Mercedes kvalitetniji od MAN-a).

Istina, Mercedes je to, i bio je pod strogom kontrolom njihovog servisa nekoliko godina pa to sigurno ima uticaja. Nije kao Ikar, odmah u rukama diskutabilnih majstora GSP-a
 
А не прође прилог о ГСП-у, а да се не помену нове троле, трамваји, климатизовани аутобуси и колико возила саобраћа, као и чињеница да смо један од ретких градова у Европи који може да се похвали оваквим квалитетом превоза.. :rolleyes:
 
Ali ljudi sa posebnim namenama umesto potrebama.Studio Dj je prevazisao samog sebe :laugh:
 
Haha, od 2:30 na videu se primecuje deo govora kad ni sam ne veruje u svoje trabunjanje i kolika kolicina gluposti mu izlazi iz usta. :lol:
"Kvalitet kojim retko koji grad u Evropi moze da se pohvali" :shok:
 
Stvarno nema smisla,izborna kampanja je prošla..ovo je vređanje inteligencije,sem ako lik uopšte nije bio u nekoj od eu metropola..pa u ne znanju se zaneo.. :kafa:
 
292967_521197001229929_594573164_n.jpg

Нисам знао да ГСП штеди фарбу тако што не фабра кровове аутобуса.. :laugh:
 
Pre oko mesec dana mi je palo na pamet jedno jedniostvano pitanje,a to je:

Ako GSP/Grad planira da nabavi od krede EBRD-a 280 autobusa zgloba od Ikarbusa, zasto kupuje vec sad buseve na sitno prvo 25 komada ove godine a trenutno ikarbus sklapa 32 komada za GSP? Nekako mi nije zvucalo logicno da, kad vec znas da ce da ih uposlis ko blesave kupujes malo po malo buseva od njih a ne npr. trole (one zglobne koje obecace, mini buseva itd.)

Zbog tog pitanja sam razvio teorije, a vi dodajte svoje i kritikujte moje:

1. Utesna nagrada - narucuje se malo po malo, jer se vec sad zna da Ikarbus nece dobiti tender za 280 komada, pa kao pomoci ljudima i nastaviti sa narucivanjem 30-50 godisnje da se odrzi fabrika.

2. Test serija - novi IK 218N je nova stvarcica, drugi prevoznici su uglavnom narucivali solo pa je GSP hteo da vidi kako se ovi ponasaju zglobovi.

3. Strategija zapusivanja usta! - ako krenu da se kvare Ikari koji su uvedeni u saobracaj ove godine da grad moze da kaze Ikarbusu idi begaj na tenderu za 280 autobusa, jer i ove koje su isporucili ne valjaju.

4. Neke mutne radnje.

Ajde raspalite :)
 
Мени изгледа да 2., 3. и 4. не искључују једна другу, и да заједно имају највише смисла.
 
Somi303":3b9n7tuw je napisao(la):
Нисам знао да ГСП штеди фарбу тако што не фабра кровове аутобуса.. :laugh:

Ne, to je dobra praksa. Bela farba bolje reflektuje svetlost i to je razlog zašto farbaju tako :)
 
Vrh