Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Набавка 150 нових зглобних нископодних аутобуса градског типа
Naglasak na zglobne, verovatno ce biti i tender za solo, autobuse.
 
A kada još budemo tražili kredu za nove BGVozove..ovi iz ebrd ima da pobegnu glavom...a onda opet bratska nam Kina.. :kafa:
 
Pa ja bi pre rekao da ta famozna MEČKA nije prošla zbog jakog lobija (čitaj : korupcije) od strane GRAD-IKARBUS.. Sada ćemo videti kako će se pokazati Veolijini u Beogradu,a verujem da oni nisu tako naivna firma da ne urade proračun kakve autobuse treba da nabave... :kk:
 
Ali veolia nije kupila te mercedesse za Beograd, nego su jednostavno poslali te autobuse u Beograd.
 
Да, била је информација да су мечке ту привремено, док икари не стигну?
 
Прича о Конекту који је био на тестирању у Космају. :p
И јел ГСП тај тендер објави само на сајту и то је то, или пошаље произвођачима? Занима ме како све то функционише (у свету и код нас)? :D
 
Ovo je prethodni raspis, tj. GSP u Službenom glasniku objavljuje informaciju da će biti raspisan tender.

Inače u Ikarbusu je konačno počeo kapitalni remont 10 IK-201 sa Karaburme iz 2002. godine. Praktično, posle ovog remonta, autobusi će biti kao novi!

"Aleks_BGD"":1w8mkped je napisao(la):
Na remontu..
d1183ec0.jpg


8f303814.jpg
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=20&t=1571&start=3630

Samo što je to trebalo mnogo ranije, kad je počeo letnji red vožnje, a ne sada kada počinje zimski :rolleyes:
 
400 buseva...
200 buseva...
150 buseva...
....

Bankrot narode, zar niste svesni? :kafa:
 
laki72":ov9xhcdp je napisao(la):
400 buseva...
200 buseva...
150 buseva...
....

Bankrot narode, zar niste svesni? :kafa:

Nismo.

Ja samo znam da:
- EBRD nije zebancija da ce se od 400 buseva napraviti 150. Receno je da ce da bude 280 zglobova i 120 solo CNG, GSP najavljuje 150 zglobova, sto je negde i realno kada se pogledaju godisnji proizvodni kapaciteti ikara.
- ako trenutna politicka struktura zezne ovo oko povecanja kvaliteta prevoza (bitna stvar velikom broju obicnih ljudi u gradu) onda je to cao djaci za njih (i toga su oni vrlo svesni).

Secam se kad sam jednom na temu javnog saobracaj na bb forumu procitao da ce novi bulevar morati ponovo da se radi jer su sine preuske za novi CAF ili tako nesto, pa je brujao forum mesec dana, svi se nervirali kad ono nista na kraju evo ih tramvaji i sine zive i zdrave.

Samo polako, vozicemo se mi (nekad) u tih 400 novih buseva, samo bez sirenja panike.
 
Nepopravljivi optimista":1hwr4qqh je napisao(la):
Receno je da ce da bude 280 zglobova i 120 solo CNG, GSP najavljuje 150 zglobova, sto je negde i realno kada se pogledaju godisnji proizvodni kapaciteti ikara.

Kakve veze imaju godišnji proizvodni kapaciteti ikara sa ovim tenderom?
 
Bivis":15d3bpin je napisao(la):
Nepopravljivi optimista":15d3bpin je napisao(la):
Receno je da ce da bude 280 zglobova i 120 solo CNG, GSP najavljuje 150 zglobova, sto je negde i realno kada se pogledaju godisnji proizvodni kapaciteti ikara.

Kakve veze imaju godišnji proizvodni kapaciteti ikara sa ovim tenderom?
Pa kako nemaju. To je nagoveštaj da neće biti Ikar.
 
Ikarovi autobusi novi su savim pristojni na man sasijama , zalazem se da razvijamo i kupujemo od beogradske industrije,bas kao sto svajcarci kupuju svoje tramove i trole.. :kafa:
 
To sto su novi Ikarbusi poceli da pucaju na zglobovima je zasluga samo vozaca, jer ne prilagode brzinu stanju puta, kod banije prelecu raskrsnicu i redovno lupaju zglobovima o asfalt, a za to nije Ikarbus sigurno kirv.
@ 2012 jel mozes molim te da mi kazes koji je to Ikarbus pravljen na M.A.N sasiji i da mi kazes koja je sasija?
 
Ja cuh da ce ovi novi koje budu narucili biti na MAN sasiji ,cini mi se da je neko ponmenuo ranije .ali ne drzi me za rec..koja god samo neka je top kvaliteta :kafa:
 
Код Баније прво закачи средина пазадњи део и тако се клацка до станице.. :bash:
 
Oni imaju M.A.N motor, a sasija je ikarbusova, identicna kao i na prvoj seriji 112N i 218N koja je bila za GSP, bar sam ja tako video...
A nije Somi to samo kod Banije, i na raskrsnici Visnjicke i Vojvode Micka,Dragoslava Srejovica (ex Partizanski put) itd, sve u svemu dobro jos oni idu kako ih voze :bash:
 
Ima toga svugde...
I 18 kada sa autokomande skrene levo u Triše Keclerovića, na onom suženju ima nagla uzbrdica pa ravnica, a oni tu prelete preko toga pa se isto autobus klacka..
 
bazinga":1a238a6k je napisao(la):
To sto su novi Ikarbusi poceli da pucaju na zglobovima je zasluga samo vozaca, jer ne prilagode brzinu stanju puta, kod banije prelecu raskrsnicu i redovno lupaju zglobovima o asfalt, a za to nije Ikarbus sigurno kirv.
Tačno.
Autobus kod nas propadaju brzinski iz više razloga.
- Bahatost vozača GSP-a je jedan razlog.
- Drugi je preopterećenost vozila, koja uglavnom prevoze mnogo više ljudi od fabričke preporuke,
- Treće je izrabljivanje buseva na dnevnom nivou. Većina vozila dnevno radi i po 10-12 što je previše i uništava kako motor, tako i šasiju.
- Užasna nivelacija slivnika i šahtova.

Sve ovo mnogo gore utiče na niskopodna vozila koja uopšteno imaju daleko finiju konstrukciju, da ne kažem, kilaviju od roubusnih visokopodnih vozila.

Niko ne spori da je Mercedes kvalitetniji, ali iskreno ne verujem da bi njihov niskopodni zglobni bus poživeo mnogo duže bez pucanja zglobova. Ako je Ikar izdržao 3 meseca, Mercedesu dajem 6 meseci.
 
Vrh