Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
NOVI 011":3eyt83ku je napisao(la):
Inače Ikarbusi su već počeli da se lome na harmonikama... :notok: Drug moj radi u pogonu Karaburma i priča mi sinoć... :notok: Zašto prave zglobne autobuse kad ne znaju.... :bash: Imaću slike za par dana,pa će mi trebati uputstvo kako da ih postavim... A ovi na CNG se pregrevaju,pa se u saobraćaj puštaju dvokratno. :notok:

Sada samo čekam da se javi neko i da ovo pripiše lošem održavanju GSP-a. :laugh: :lool: :laugh:
 
То лако може бити због чињенице да су БГ услови тешки и за соло нископодне а камоли за зглобне.

Ево, искрено бих волео да ГСП купо 20 нископодних зглобних мечки и баш да видим колико ће тај фини бус да уздржи ове нехумане услове експлоатације.

Иначе, колико се сећам, нископодни конекто је био на тестирању у БГ и показао се јако лоше! :rolleyes:
 
"Иначе, колико се сећам, нископодни конекто је био на тестирању у БГ и показао се јако лоше! "

Да ли имаш било какав линк или додатне информације о овом? Занима ме ова прича...
 
stf":jewfscf7 je napisao(la):
То лако може бити због чињенице да су БГ услови тешки и за соло нископодне а камоли за зглобне.

Ево, искрено бих волео да ГСП купо 20 нископодних зглобних мечки и баш да видим колико ће тај фини бус да уздржи ове нехумане услове експлоатације.

Иначе, колико се сећам, нископодни конекто је био на тестирању у БГ и показао се јако лоше! :rolleyes:

To takođe veoma lako može biti zbog proste činjenice da je svaki autobus koji izađe iz Ikara upitnog kvaliteta. Uzgred, ti novi Ikari ne krstare ulicama nekoliko godina već nekoliko meseci, a već se lome. Pa da su ne znam kakve ulice ovo ne bi smelo da se dešava, i ko na kraju sve to plaća pa naravno Grad. Na duže staze više štete ćemo imati od ovakvih ''domaćih'' autobusa nego koristi.
 
stf":o4h82yle je napisao(la):
Иначе, колико се сећам, нископодни конекто је био на тестирању у БГ и показао се јако лоше! :rolleyes:
Da mi je samo znati kako izgledaju ti njihovi testovi. Šta i kako testiraju. Ali sve nešto pretpostavljam da je to u fazonu dođe Mića kum Pere ložača i malo šutne gume i lupi rukom po šasiji i kaže da se ja pitam poterao bi ovaj autobus ovuda.
 
У међувремену у Канбери :rolleyes:
canberra_custom_scania01.jpg

canberra_custom_scania02.jpg
 
Na STB gostovao Gradski menadžer..rekao da će se nabaviti preko Ebrd novih "skoro" 200 buseva tender će biti objavlejn uskoro...( da li to znači da će kupiti+200 troli s obzirom da je pominjano 400 buseva,ili su se jednostavno razmahali..?)
E da izvalio biser da beograđani nisu "svesni"koliko je gradski prevoz "kvalitetan" kada se uporedi sa evropskim metropolama.. :shok: :gobb: :pob: :blah:
Kaže da u GSP dežuraju finansijski stručnjaci ebrd koji gledaju prihode i treba da daju info radi dobijanja kredita za nove buseve..verovatno ne mogu da se načude kako je to prevoz kvalitetniji od Berlinskog..
 
Znači već su ga prepolovili sa 400 na dvesta. Super, ajde da vidimo koja će biti sledeća lepa vest.
 
Ajde da se nadamo da su prepolovili u korist trola i jos novih tramvaja.. ;)
 
Јао, ти и твоје троле. Можда ниси знао, али Космај није добијао нове нископодне аутобусе кад и Карабурма, НБГД... Стање је очајно и њему под хитно требају нови аутобуси!
 
2012":2hhsmg7w je napisao(la):
Kaže da u GSP dežuraju finansijski stručnjaci ebrd koji gledaju prihode i treba da daju info radi dobijanja kredita za nove buseve..

Rekao je da su iz Evropske banke "svakog dana" tamo. Izgleda da Djilas nema meru sa uzimanjem kredita pa im nije svejedno da se tek tako odvale za 400 autobusa.
Evropska banka ce da da kredit i za adaptaciju ulica, npr. sad dobijaju kredit za Vojvode Stepe. Kaze da je to logicno jer u budzetu grada za takve stvari tipa popravljanja ulica i kupovinu vozila za prevoz nema :lol:

Pa sta se onda uopste placa budzetom osim administracije, vaspitacica, penzionera i subvencija?
Ja koliko znam nista drugo. Krediti se uzimaju cak i za gradnju vrtica i skola, kao i za gas za grejanje.

Sad je bar jasno ko je smislio cuveni slogan Volksbanke: "Uzmes kredu i sve je u redu".
 
Somi303":36if2yeo je napisao(la):
Јао, ти и твоје троле. Можда ниси знао, али Космај није добијао нове нископодне аутобусе кад и Карабурма, НБГД... Стање је очајно и њему под хитно требају нови аутобуси!

Šomi, da se kladimo da će i u slučaju da se ostvari planirana kupovina Karaburma ponovo povući najveći broj kupljenih autobusa. ;)
 
Firebird-011":3emfr1uu je napisao(la):
"Иначе, колико се сећам, нископодни конекто је био на тестирању у БГ и показао се јако лоше! "

Да ли имаш било какав линк или додатне информације о овом? Занима ме ова прича...
Ta vest je već dosta stara. Nekoliko puta su na ovoj temi prenošeni linkovi sa specijalizovanih sajtova tipa autobusi-net i sličnih, bilo je i fotografija (mislim da je saobraćao na 59). Prelistaj temu unazad.

Bivis":3emfr1uu je napisao(la):
To takođe veoma lako može biti zbog proste činjenice da je svaki autobus koji izađe iz Ikara upitnog kvaliteta. Uzgred, ti novi Ikari ne krstare ulicama nekoliko godina već nekoliko meseci, a već se lome. Pa da su ne znam kakve ulice ovo ne bi smelo da se dešava, i ko na kraju sve to plaća pa naravno Grad. Na duže staze više štete ćemo imati od ovakvih ''domaćih'' autobusa nego koristi.
Činjenica da se Ikarovi visokopodni zglobni ne lome govori u prilog onoga o čemu ja pričam. Problem je niskopodna šasija koja se očigledno loše pokazala u BG uslovima. Uostalom isti problem je i kod "Španaca" a oni su fensi zapadni proizvod. :rolleyes:

angry bird":3emfr1uu je napisao(la):
Da mi je samo znati kako izgledaju ti njihovi testovi. Šta i kako testiraju. Ali sve nešto pretpostavljam da je to u fazonu dođe Mića kum Pere ložača i malo šutne gume i lupi rukom po šasiji i kaže da se ja pitam poterao bi ovaj autobus ovuda.
Glupost. Ti testovi se obavljaju kao i svuda u svetu i traju mesecima, a nekad i godinama. U svakom slučaju, budu u redovnom saobraćaju neko vreme i ocenjuje se njihovo ponašanje od strane vozača, mehaničara, saobraćajaca....
 
Čekaj bio je na tesiranju na liniji 50? Pa tu ne bi prošao ni bilo kakav drugi niskopodni, zbog one krivine kod svinjca.
 
Pa da, pisale su i novine o tome pre nekoliko godina. Nije mogao da se otvori prozor od smrada, sad ne znam tačno dal su bile baš svinje ali uglavnom domaće životinje.
 
stf":3rf3ie5w je napisao(la):
Glupost. Ti testovi se obavljaju kao i svuda u svetu i traju mesecima, a nekad i godinama. U svakom slučaju, budu u redovnom saobraćaju neko vreme i ocenjuje se njihovo ponašanje od strane vozača, mehaničara, saobraćajaca....

Da li se isti testovi sprovode i za Ikarove autobuse pre kupovine?
 
Vrh