Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
sto i u bg ne uvedu neke na sprat ko u londonu i skoplju cisto onako radi atrakcije :)
tipa da ih napravi neobus il ikar il neko nas :)
 
Putna infrastruktura Beograda to ne dozvoljava. Mnoge gradske linije idu kroz uzane ulice, dok neke često prolaze kroz ulice sa drvoredom. S druge strane, linije koje nemaju takvu trasu su uglavnom nepopunjene ili opet neka smetnja zbog izgleda puta, rupe i slično. Tako da je pravo čudo što u gradu ima čak četiri dabldekera... Ne računajući turističke autobuse..
 
Izgleda da su povuceni dabldekeri sa 15-ice :rolleyes: njih su zamenili novi IKarbusi
 
GB500
p4200004m.jpg
 
svidja mi se ova boja za buseve :)
i kombinacija sa sivim farovima :)
 
Мени су 206-ице убедљиво најбољи аутобуси који су изашли из Икарбуса.. :)
 
Да ли је неко од вас по овој врућини испробао нове ГСП аутобусе на гас? Питам зато што су, бар мени, "Мазови" приватних предузетника (конкретно мислим на оне који саобраћају на линији 511) по оваквом времену скоро неподношљиви! Луфтери су премали, а клима једва да постоји јер се ваздух из климе убацује у салон кроз неколицину малих кружних отвора. Имам утисак да не само да клима не успева да охлади ентеријер, него чак ни ваздуха нема довољно, чим мало више људи уђе у бус :o :o :o Можда је код ГСП-ових аутобуса другачије? Извињавам се ако се већ дискутовало о овоме, нисам успео да нађем на теми.
 
Ja sam se danas vozio sa 511 samo 2 stanice, bio je popunjen sa 60% kapaciteta. Mislio sam da cu da povratim, a narod samo dize ruke u vis i gleda one kruzice sa ventilacijom da li rade. Kao da si u gasnoj komori. Nije mi ni jasno sta se sve u njima onako oseca, kao da je i ona plastika i oni materijali na sedistima. Oni najgori krsevi od Ikarbusa sa sve temperaturom od 100 stepeni i mogucnoscu da sve zivo na njemu otvoris su mi ugodniji za voznju.
 
ГСП-ови имају само веће луфтере, али клима је исто очајна. Ем слаба, ем има читавих 10 отвора.. :rolleyes:
 
Да ли мислите да би се проблем можда могао ублажити (не решити!) отварањем нових прореза на тим конзолама, као што је урађено код возила на којима је накнадно уграђена клима? Можда би се добила бар мало равномернија расподела ваздуха...?
 
Ja mislim da je sama klima krs, isto kao u trolama gde narod ubedjuju citavo leto na Studiju B kako klime rade i da se prozori ne otvaraju. A u troli bukvalno dozivis kolaps iako ta cuvena klima radi.
Koliko para, toliko muzike. Zato se u onim mercedesima smrznes.
 
Po meni najbolje radi klima u novim Ikarbusevima...u trolama slabo sto je i za ocekivati, s obzirom gde s proizvedeni za umereno sibirske uslove...ako je za utehu zimi odlicno radi grejanje.. :D
 
U trolama solidno rade klime, bar u nekoliko komada u koje sam ulazio poslednjih dana. Neobusi su na prvom mesto, jer imaju najsnažnije klime, pa onda dolaze svi ostali.
 
Izgleda da se malo vas vozi 84-kom i 706-icom ali Turci odlično 'lade :vops:
 
Ако мислиш на Мегабус, возио сам се једним који је био заиста добро охлађен. Вероватно по том питању нема разлике између Турчина и Лале, биће да је то сличан или исти "хардвер". Ни нове Кобре нису лоше, али мислим да нису на том нивоу.
 
MEgabus ima probleme sa klimama u zadnjem delu busa, lepo hlade napred, ali uglavnom pozadi jako slabo radi
 
:( :( :( Мож' бити да је од мотора. Оверио сам један нови ИК-103, мислим да је Бамирон, који је имао такав проблем...
 
Моја грешка. Мислио сам на Банбус. Нисам ни видео фирму на бусу, само сам сигуран да је био Ик-103, и имао је ону зелено-плаву "талас"-шему, какву има неки превозник из Истанбула...
 
Inače Ikarbusi su već počeli da se lome na harmonikama... :notok: Drug moj radi u pogonu Karaburma i priča mi sinoć... :notok: Zašto prave zglobne autobuse kad ne znaju.... :bash: Imaću slike za par dana,pa će mi trebati uputstvo kako da ih postavim... A ovi na CNG se pregrevaju,pa se u saobraćaj puštaju dvokratno. :notok:
 
Vrh