Код нових Икарбуса су променили неке ствари, поред свега зглоб је мало виши него што је био. Али, треба сагледати реалност наших улица. За разлику од тролејбуса, који саобраћају у неколико главних улицканих улица, аутобуси иду и у најгоре гудуре. Цео задњи део зглобног аутобуса би требао имати један степеник, и да тај повишен под буде и код "хармонике". Уосталом, од 46 седишта само 18 је уз низак под, а до осталих 28 треба се пентрати, и то не ниско. Пролазећи кроз Европу, виђао сам нископодне и ни један нија био 100% нископодан, а да путнички простор буде потпуно практичан, и без разноразних буџевина, јер оно што је некад било испод пода сада улази у путнички простор. Ту не рачунам соло аутобусе са два врата и дупле са три, који су конструктивно једноставнији, јефтинији и трајнији.
Соло аутобусе са 2 врата и зглобне са 3 би требало допустити на неким приградским, мање оптерећеним градским линијама, линијама са моањом изменом путника. То дозволити искључиво приватницима, и напоменути да је за ту и ту линију допуштено да користи или један или други аутобус. Наравно, број места за седење за соло не сме прећи 36, а за зглобни 50 места.
Где може зглобни са 3 врата: 15, 35, 43, 55, 56, 71, 72, 73, 75, 82, 84, 89, 94, 96, 101, 108, 302, 511, 512, 551, 601, 604, 610, 611, 704, 706, 707, 708.
Где може соло са 2 врата: 20, 24, 30, 38, 44, 49, 54, 57, 60, 68, 69, 76, 81, 85, 87, 91, 92, 102, 106, 107, 109, 110, 303, 304, 403, 406, 407, 408, 503, 504, 521, 534, 552, 602, 603, 605, 606, 612, 702, 703, 705, 709.
Подебљане линије су линије на којима би могли саобраћати мидибуси са 2 врата, са 65-75% капацитета садашњих соло аутобуса. То су углавном линије мале фреквентности и оптерећења. Са мидибусима би, рецимо, на линијама 20 и 44 повећали учесталост полазака радним даном на сваких 15 минута, а касно увече, суботом и недељом би имали мање трошкове. Било би могуће, на пример, да мидибуси који се викендом повуку са линија 20 и 44 буду послати на линију 68, у складу са смањеним бројем путника викендом.