Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
@jlaki, pa da li ti stvarno mislis da je to kod nas moguce? posle svega sto smo videli i culi od direkcije i svih 'inovacija' iz busplusa ostaje nam samo da se nadamo da ne bude gore i od ovoga

i jedno zapazanje od juce, ovi novi zglobni ikarbusi u gsp su vec krenuli zglobom da cesaju asfalt i to fino, dok je kod privatnika sve u redu, sto samo znaci da ce gsp da im i tenk daju da voze, naci nacin da ga ulube iskrive i pokvare u sto kracem roku.... :bash:
 
Код нових Икарбуса су променили неке ствари, поред свега зглоб је мало виши него што је био. Али, треба сагледати реалност наших улица. За разлику од тролејбуса, који саобраћају у неколико главних улицканих улица, аутобуси иду и у најгоре гудуре. Цео задњи део зглобног аутобуса би требао имати један степеник, и да тај повишен под буде и код "хармонике". Уосталом, од 46 седишта само 18 је уз низак под, а до осталих 28 треба се пентрати, и то не ниско. Пролазећи кроз Европу, виђао сам нископодне и ни један нија био 100% нископодан, а да путнички простор буде потпуно практичан, и без разноразних буџевина, јер оно што је некад било испод пода сада улази у путнички простор. Ту не рачунам соло аутобусе са два врата и дупле са три, који су конструктивно једноставнији, јефтинији и трајнији.

Соло аутобусе са 2 врата и зглобне са 3 би требало допустити на неким приградским, мање оптерећеним градским линијама, линијама са моањом изменом путника. То дозволити искључиво приватницима, и напоменути да је за ту и ту линију допуштено да користи или један или други аутобус. Наравно, број места за седење за соло не сме прећи 36, а за зглобни 50 места.

Где може зглобни са 3 врата: 15, 35, 43, 55, 56, 71, 72, 73, 75, 82, 84, 89, 94, 96, 101, 108, 302, 511, 512, 551, 601, 604, 610, 611, 704, 706, 707, 708.
Где може соло са 2 врата: 20, 24, 30, 38, 44, 49, 54, 57, 60, 68, 69, 76, 81, 85, 87, 91, 92, 102, 106, 107, 109, 110, 303, 304, 403, 406, 407, 408, 503, 504, 521, 534, 552, 602, 603, 605, 606, 612, 702, 703, 705, 709.

Подебљане линије су линије на којима би могли саобраћати мидибуси са 2 врата, са 65-75% капацитета садашњих соло аутобуса. То су углавном линије мале фреквентности и оптерећења. Са мидибусима би, рецимо, на линијама 20 и 44 повећали учесталост полазака радним даном на сваких 15 минута, а касно увече, суботом и недељом би имали мање трошкове. Било би могуће, на пример, да мидибуси који се викендом повуку са линија 20 и 44 буду послати на линију 68, у складу са смањеним бројем путника викендом.
 
Evo mene nazad. Mislim da nemam sta vise da kazem na temu nabavke 400 buseva, to je jedna takva zapetljancija da sam odlucio da spustim ocekivanja (znaci 400 ukrajinaca) a sve vise od toga ako bude da se obradujem!

Bacio sam se malo na temu kupovine minibuseva, secate se info iz jula ("Kako je rečeno u toku je potpisivanje ugovora za 20 minibuseva koji će biti isporučeni do kraja avgusta") bila je prica da je grad kupio 20 komada i jedini info na tu temu koji sam nasaio je na autobusi.net, danilo je dao info. Gledao sam ih na netu, lepo izgledaju:

[box]od danilo » Pet Jul 27, 2012 11:58 pm

Pobednik tendera za kupovinu 20 minubusa je Iveco i nabaviće se Iveco Daily 505C15V. Rok za isporuku je 31. avgust.[/box]
 
Vozio sam bajs juce i lep prizor na okretnici buseva u Zemunu. U daljini dva nova IK-112N privatnog prevoznika, pa onda jedan stari ikar i na kraju dva ganc nova IK-218N gsp-a. Nikad nisam video toliku ujednacenost voznog parka na jednom mestu :D

munz.jpg
 
A ja ti ponavljam da bus iza starog Ikara nije GSP-ov,vec autobus M&M trans-a P02226 ;)
Evo ti moje malo bolje slike tog busa na 611,prekomanda...
IMG_20120726_144443.jpg
 
Aaaa, sto tako ne kazes :) . Cudno je i meni bilo sto je zglob bio vec sa reklamom. oliko M&M trans ima takvih zglobova i novih solo Ikara?
 
Koja linija autobusa ide iz centra grada do Batajnickog Aerodroma?
 
M&M trans ima 13 novih IK-112 i 2 nova IK-218 ;)
Nemas od centra bus do tamo,imas od Keja,706E,samo sto je dosta redak i radi samo jedan dvosmenac...
 
Nikola '93":1d88wu9e je napisao(la):
Nemas od centra bus do tamo,imas od Keja,706E,samo sto je dosta redak i radi samo jedan dvosmenac...


Kojom linijom iz centra se dolazi do tog stajalista u Zemunu?
 
Dodjes sa Zelenjaka linijama 84,704,706 i 707 do stanice kod Glavne poste u Zemunu,skreni desno u ulicicu pored stanice (kaldrma,na cosku je Keops) i samo prati ulicu i izaci ces pravo na tu okretnicu ;)
 
Somi303":29ae151m je napisao(la):
img0156hqd.jpg

Добро је што су скинули оне плаве маске, оно је било :blah:
Nisu ih skinuli,vec taj bus ima takvu reklamu i jedan bus je imao sudar pa sada ima zutu :p
 
angry bird":25zy9ppl je napisao(la):
Gledam ovaj autobus i pitam se dal gledam glavu ili dupe.
Hmm ima li gsp jos neko vozilo koje izaziva slican ili isti utisak, mozda stranog kvalitetnog proizvodjaca, koje je verovatno najlepse sinsko vozilo na ulicama Beograda? :D (spanac hint hint ;) )
 
Ništa specijalno nisam oduševljen nadalom. Više volim federera. Al brate stepaneka nikako.
 
Da znaš da je stvarno kriminalno, obući te čarape u kombinaciji sa tim štrikanim patikama je krajnje nedopustivo.
 
Meni je oduvek bilo fascinantno kako ti dvosedi stoje u katicama... Fenomenalno!
 
Дуго нисам видео оне Ластине двоспратне аутобусе који раде на линији 15. Једна сличица са Зеленог венца, петка 17. августа., а и разочарење!
На жалост, још увек на оним екранима који стоје са стране све пише на мађарском :notok: Тако ми чувамо туђи језик, а по свом ..... Чуди ме да надлежни из Дирекције за ЈП, нису реаговали на овако нешто и опоменули Ласту.
 
Vrh