Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
@ Milance

Imanjace, sve je politika, sve se gleda veruj mi. Naravno prvo profit pa sve drugo. Taj profit, ako ne i veci bi imali i u Moldaviji pa nisu tamo otvorili fabriku.

Inace kako izgleda GSP (ne)odrzavanje, slikano pre par dana mobilnim pa je slika mutna
image548.jpg


Nedostaje red sedista, a i opsivka oko prozora je isecena. Oko 4-5 sedista je bilo i polomnjeno. GB 276, bio na liniji 78
 
31/05/2012
Унутрашњост аутобуса на линији 55. Бус није имао гаражни број на задњем крају (!), али сам записао регистрацију: BG 127 CJ

55sign.jpg
 
Danas se poslednji polazak na 27E iz Mirijeva nije pojavio... Ovo je po ko zna koji put da se ovo desava i stvarno nije u redu, jer je ovo uz 46 poslednji dnevni polazak iz Mirijeva i od njega zavisi dosta ljudi, a ovo vec postaje praksa.
 
Obe primedbe su prenete nikoleti na gsp forumu pa nek se pusi gsp sa prijavama :)
 
@Firebird-011 tvoja primedba se odnosi na privatan prevoznik Trans jug tako da najbolje da to prosledis Direkciji jer Nikoleta ne moze da resi takav problem sto se tice Gb276 tu se nadam da ce problem biti resen
 
Juce u 88 ne videh garazni broj oko 20 casova, ja mislim da je ukljuceno grejanje bilo to je t akva razlika u temperaturi kad se udje da je nenormalno a bus je bio poluprazan..
 
Da li je autobus tehnički ispravan, ili kako se to već kaže, ako nema one čekiće za razbijanje prozora?

Isto pitanje i u vezi nalepnica iznutra. Juče sam se vozio u autobusu (74-ka koja je krenula sa BK oko 22:30) u kojem je sve unutra pisalo na poljskom (ili nekom sličnom jeziku)
 
Па зар још нису скинули те налепнице !!!!? То је у оним Веолијиним аутобусима (Мерцедес), о томе сам већ писао у овој теми.
Мислим да је због немања тих чекића аутобус "неисправан" ! Али онда би 90% аутобуса у Београду, због тога, било изван саобраћаја :mad:
 
Ako oni već polno opšte sa nama sa svojim merama, onda treba naći način da i mi polno opštimo nad njima.

Jedan Filip nije dovoljan...
 
Firebird-011":14wz6j7c je napisao(la):
31/05/2012
Унутрашњост аутобуса на линији 55. Бус није имао гаражни број на задњем крају (!), али сам записао регистрацију: BG 127 CJ

55sign.jpg
kakav ti indijanac moras da budes da cepas platno sa stolice i da lomis po autobusu i kakaav vozac mora da je slepac pa da to ne primeti
ima li ikakvih varijanti da se ugradjuju kamere u nove autobuse jel ovo je stvarno strasno...
 
Hmmm....nijedno od oštećenja sa slike nije izazvana posredstvom vandalizma.

- Gumena podloga se odlepila jer je otpala metelna lajsna, koju opet, niko nije odvalio, već je otpala zbog habanja. Te lajsne su pričvršćene šrafovima u drvenu podlogu, čije ivice vremenom slabe jer trule usled dodira sa vodom sa đonova putnika.

- Sedište niko nije iscepao već se habanjem tkanina istanjila i onda pocepala sama. Dalje se oštećenje širi prostim habanjem. To se dešava na svim tapaciranim sedištima koja nisu do prozora na svim autobusima starijim od 5 godina.

- Oštećenje bočnih obloga je takođe posledica vlage, koja se sliva sa prozora usled kondenzacije. Zbog prirode upotrebljenog materijala, on truli pod uticajem vlage i krene sam da se kruni. Kasnije rupu šire putnici, uglavnom nesvesno usled dosade. Zbog toga je na N serijama upotrebljen drugi materijal, kome se ovo neće dešavati, ali taj novi materijal ima drugu manu. Nije otporan na udarce. To možemo videti da prikolicama N serije gde u plafonu imamo rupe zbog udaranja navijača. E, navijači su to isto radili i na starijim modelima, ali je predhodni materijal bio otporniji na udarce.

Sve u svemu, sva oštećenja sa slike su direktna posledica javašluka GSP-a tj. neodržavanja, i nisu krivi putnici, a ni vandali.

Ovo mogu sa sigurnošću da kežem, kao korisnik mutant vozila od njihovog izlaska iz fabrike do danas.
 
Firebird-011":7ngikoh6 je napisao(la):
31/05/2012
Унутрашњост аутобуса на линији 55. Бус није имао гаражни број на задњем крају (!), али сам записао регистрацију: BG 127 CJ

55sign.jpg

Problem je prosleđen nadležnima u Direkciji za javni prevoz. Direkcija je nezvanično obećala da će u narednih nekoliko dana izvršiti ciljani pregled vozila BG 127 CJ, i ukoliko se utvrdi postojanje nedostataka prevoznik će biti kažnjen u skladu sa Ugovorom.
Podsećam da je prevoznik Trans Jug u junu, prilikom kontrole urednosti vozila od strane Direkcije za javni prevoz već bio kažnjen sa 80.000 dinara.
 
Malopre dođoh sa Ade 88 ( novi zglobni Ikarbus), međutim klima je veoma slabo radila. Krenuh da otvorim prozor, kada ono neće da se otvori. Malo pažljivije pogledam, a oni zašrafili sve prozore u autobusu. :shok:
 
na nekim japancima i na starijim klimatizovanim busevima skinute i rucke pa da li su oni normalni i sto su srafili te buseve kad klima skoro da ne radi :shok:
 
Bivis":2apgwh65 je napisao(la):
Malopre dođoh sa Ade 88 ( novi zglobni Ikarbus), međutim klima je veoma slabo radila. Krenuh da otvorim prozor, kada ono neće da se otvori. Malo pažljivije pogledam, a oni zašrafili sve prozore u autobusu. :shok:

Onda uzmes cekic i razbijes prozor,cisto kada se nije mogao otvoriti normalno :D
 
vucko":2fy26gl1 je napisao(la):
Bivis":2fy26gl1 je napisao(la):
Malopre dođoh sa Ade 88 ( novi zglobni Ikarbus), međutim klima je veoma slabo radila. Krenuh da otvorim prozor, kada ono neće da se otvori. Malo pažljivije pogledam, a oni zašrafili sve prozore u autobusu. :shok:

Onda uzmes cekic i razbijes prozor,cisto kada se nije mogao otvoriti normalno :D
mslm da vec nema tih cekica :D
 
inace u Tamnava transu postoji par starijih vozaca koji ne razlikuju klimu od ventilacije, vazno je da huci i drnda, e sad da li duva toplo i hladno to je nebitno. Meni stvarno nije jasno da niko u firmi nije mogao da im objasni sta je sta, ili se oni prave ludi i namerno pustaju ventilaciju...
 
Prave se ludi verovatno. Pričao mi drug kako je neka starija žena stala da urla na vozača i da mu udara nečim po onoj kabini da se ne pravi lud, i neka pusti klimu, a ne ventilaciju, i da ona nije blesava. I tako mu je pretila neko kraće vreme i onda je odjednom mrzlina prostrujala autobusom.

Pošto drug bezobrazno izbegava da prati naš forum, naravno da nije upamtio čiji je bio bus.
 
Namerno to rade, pa na okretnicama isisavaju naftu koju su tako uštedeli.
 
vucko":197689th je napisao(la):
Bivis":197689th je napisao(la):
Malopre dođoh sa Ade 88 ( novi zglobni Ikarbus), međutim klima je veoma slabo radila. Krenuh da otvorim prozor, kada ono neće da se otvori. Malo pažljivije pogledam, a oni zašrafili sve prozore u autobusu. :shok:

Onda uzmes cekic i razbijes prozor,cisto kada se nije mogao otvoriti normalno :D

Ma kakav čekić, sledeći put nosim šrafciger sa sobom. :p Da budem iskren nemam ništa protiv da zaključaju tj. zašrafe sve prozore samo neka im klime onda stvarno hlade. Razumem ja i njih jer sam veoma često bio svedok da klima odlično radi ali se uvek nađe neki bolid da otvori prozor. Ali pobogu onda tamo gde ste zaključali prozore uključite klimu. :mad:
 
Koji su autobusi na 59-ci niskopodni sa žutim rukohvatima i tapaciranim tamno plavim sedištima? Imaju i displej skroz napred.
 
Ne znam da li je bilo ranije, ali evo nekih detalja o zajmu EBRD-a za 400 novih buseva:

http://www.ebrd.com/english/pages/project/psd/2012/local_translations/44014.pdf

Zanimljivo je da ovaj aranžman predviđa i restrukturiranje GSP-a. Evo samo jednog pasusa iz PDF fajla:

Priprema plana za restruktuiranje GSP će takodje
uključivati i podršku implementaciji u periodu do 12
meseci nakon zvaničnog usvajanja plana.
Restruktuiranje kompanije će imati za fokus poslovnu
strategiju, transformisanje u holding strukturu po
modalitetima prevoza (tramvaj, trolejbus I autobus), PSC
ugovaranje specifično za svaki transportni modalitet,
osoblje, poboljšanje operativne efikasnosti,
prekvalifikacije/obuke, partnerstvo sa privatnim sektorom
(€300,000 - finansiranje od strane medjunarodnog
donora).
 
A spominju se i promene u DJP-u koje prate promene u GSP-u. Strava. BusPlus je očigledno bio samo prvi korak, nadam se da će se uvesti red u javni prevoz i da ljudi neće kolutati očima kada treba da uđu u autobuse više, a da će kola više ostavljati kod kuće.
 
Vrh