Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 266 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    279
Ikarbusi N serije su mi najgori autobusi koje imamo. Kada su ih prvi put pustili na ulice, to su bili prvi klimatizovani autobusi koje je GSP imao, a ja sam ih propuštao kada mi naiđu i čekao stare buseve. Pogađajte iz kojeg razloga- zbog vrućine! U staroj N seriji, sa sve uključenom klimom, vrelo je kao u furuni. Eto, to je taj paradoks, izbegnem klimatizovani bus, da bih izbegao vrućinu, i uđem u neklimatizovani.
 
EUKALIPTUS":3ue12d6g je napisao(la):
Ikarbusi N serije su mi najgori autobusi koje imamo. Kada su ih prvi put pustili na ulice, to su bili prvi klimatizovani autobusi koje je GSP imao, a ja sam ih propuštao kada mi naiđu i čekao stare buseve. Pogađajte iz kojeg razloga- zbog vrućine! U staroj N seriji, sa sve uključenom klimom, vrelo je kao u furuni. Eto, to je taj paradoks, izbegnem klimatizovani bus, da bih izbegao vrućinu, i uđem u neklimatizovani.
Pa ti si se vozio izgleda nekkm izuzetkom....pa naravno da su ikarbusi N serije dobri....a i treba podržavati domaću proizvodnju i unapređenje nasih proizvoda
 
Uđi u bilo koji IK-112N iz prve serije, pa ćeš da vidiš šta je furuna. IK-218N su tu i tamo rashlađeni u prednjem delu autobusa, ali u zadnjem delu, oči ispadaju od one "budže" gde je smeštena cela utroba autobusa. To greje, sine, budeš kuvan skroz.

Nova serija je mnogo bolja.

Uostalom, podržavam ja domaću proizvodnju, mislim da su IK-201 i IK-206 odlični i ne vidim ni jednu prednost ovih niskopodnih, osim što su niskopodni pa je lakše za invalide i stare.
 
Zbog tradicije, tako su stalno radili i na IK-201 je sve izvađeno, ostala samo drvena oplata koja sada služi kao rezonantna kutija.
 
Онда су то веровано радили и на МАН-овима. Позади у 26-ици је неподношљиво.. :rolleyes:
 
Kad smo već kod 26-ice i manova, stoje na stanici jedan iza drugog man vožen deset godina i novi gasni gmaz, onaj žuti sa odžakom gore nedavno pušten u saobraćaj. Šta mislite koji je glasniji i koji više tandrće? Pogađajte dvaput... :rolleyes: A pričali kako je jedna od pogodnosti tih novih autobusa to da su tiši od ovih sa standardnim pogonom. Toliko o svemu tome.
 
Ја сам се возио једним месец дана по пуштању у саобраћај и сасвим ок је био. Мислим чује се гласно, али некако шушти не урличе као типичан ИК201. Једина замерка - клима. Слаба и у целом салону има можда 10 отвора за хладан ваздух.. :rolleyes:
 
Mene pored tonaliteta zanima kad ce da uvedu obavezne standarde za salon autobusa. Nestanak rukohvata (ili rukodrzaca po novom) iznad vrata vrlo me frustrira. Kao i sirina sedista, a i brate visina plafona nekih autobusa. Mislim da bi polako u Putevima Srbije mogli da razmisljaju o prosirenju nasih drumova, kao sto je kod Rusa sira zeljeznaja daroga, i to radi smestanja sirih vozila na njima. :D
 
Posle brojnih nedoumica oko trase i vremena polazakaka linije 601N, evo i zvaničnih podataka:

Linija 601N

Trasa u prvom krugu - smer A: Glavna železnička stanica - Savska - Mostarska petlja - Gazela - silazna rampa kod Sava Centra - Vladimira Popovića - Jurija Gagarina - Agostina Neta - Đorđa Stanojevića - Depo "Sava" - Đorđa Stanojevića - Omladinskih brigada - bulevar Arsenija Čarnojevića - Tošin bunar - Zemunska - Vojvođanska - Surčinska Surčinska u Surčinu - Surčin centar - Bečmen (do stajališta 1841 - "Bečmen /centar/") - Jakovo - Surčin centar - Dobanovci /centar/ - Dobanovci /groblje/

Trasa u prvom krugu - smer B: Dobanovci /groblje/ - Dobanovci /centar/ - Ugrinovačka - Autoput za Zagreb - Omladinskih brigada - GO "Novi Beograd"


Trasa u drugom krugu - smer A: GO "Novi Beograd" - Omladinskih brigada - bulevar Arsenija Čarnojevića - Tošin bunar - Zemunska - Vojvođanska - Surčinska Surčinska u Surčinu - Surčin centar - Dobanovci /centar/ - Dobanovci /groblje/

Trasa u drugom krugu - smer B: Dobanovci /groblje/ - Dobanovci /centar/ - Surčin /centar/ - Jakovo - Bečmen (do stajališta 1841 - "Bečmen /centar/") - Surčin /centar/ - Srčinska u Surčinu - Vojvođanska - Zemunska - Tošin bunar - bulevar Arsenija Čarnojevića - Omladinskih brigada - opština GO "Novi Beograd"


Evo i reda vožnje za ovu liniju (zvaničan važeći red vožnje iz Direkcije za javni prevoz), Maksimalno sam ga pojednostavio:

azdr3a.jpg



Sutra ću imati i detaljnije informacije za liniju 603N, pa ću i za nju napraviti detaljan red vožnje, kad već Direkcju nije briga da to sredi.
 
Taj ko kaže da Ikarbus nije loš kada se održava ili laže ili je izgoreo po glave skroz :laugh: Dovoljno je pogledati ove nove Ikare na kojima harmonika već počinje da pada,unutra se na šipkama ljušti farba,ne rade pokazivači pravca i slično. Ako Ikarbus gledamo kao Ragu koja baš i ne izgleda lepo,ali može mnogo da povuče dok na kraju necrkne,e onda se slažem sa vama.. :blah: Mečka je Mečka i ja za svoj porez koji debelo plaćam HOĆU MEČKU.... :D
 
I ja za svoj porez zelim da se zavede red u gradska preduzeca da ne unistavaju javnu imovinu neodrzavanjem i bahatim ponasanjem...
Takodje za svoj porez zelim drzavu koja ima i proizvodnju a ne samo trgovinu, usluge i uvoz...
 
Прекјуче у Железнику на семафору, код пицерије Пончо, аутобус на линији 55 (ГСП-ов) ударио одпозади у Субару Импрецу WRX. За воланом је био мој другар, који иначе има свој сервис Субару аутомобила у Железнику, а Импреца је од муштерије и била је на редовном сервису.
Другар је био је на пробној вожњи, стајао је на семафору и само га је аутобус ударио. Аутобусу отказале кочнице, читај није их ни имао, задње су само мало кочиле, али грдосија није могла да се заустави, уствари зауставила се у Импреци. Направљен је полицијски записник, а видећу са другаром, да ми каже који је гаражни број или евентуално регистарски број аутобуса. Срећом мом другару није ништа, осим накупљеног страха и шока, а и од путника исто нико није повређен.
Шта да рецимо овај аутобус није ударио у Импрецу, него негде у пуној брзини где не би могао у опште да се заустави, на пешачком или некој низбрдици ! Одмах сам се сетио оног немилог догађаја на Звездари на окретници 77-це. Не поновило се.
Страдала је само Импреца и то оплата задњег браника, поклопац пртљажника, оба стоп светла, задњи спојлер са стоп светлом, мало ли је.
 
Hahahahaha, lepe su te fotke Mečki iz gradova našega komšiluka ali moram zapaziti samo dve sitnice koje poprilično bacaju senku na te luksuzne fotke .....

1. Svi ti Mercedesi su vozila sa istoka!!!! (smajli koji se zgranjava) !!!!! Za neupućene, svi ti Mercedesi se proizvode u Turskoj, a Turci i mi smo gotovo istog mentaliteta (danas došao odande). Znači sve te kul Mečke pravi jedan narod sa istoka.... naravnoučenije? Kontrola kvaliteta.

2. Svi ti gradovi imaju, naravno, i daleko starija vozila koja se naravno, ne slikaju. Recimo, u pomenutoj Mađarskoj (Budimpešta) voze masovno autobusi u rangu Ikara iz 1992. godine. Npr. u Izmiru (Turska), nova vozila su naravno Mečke, ali je primetan veliki broj krševa još gorih nego onih u Budimpešti.....

...dakle, kontrolišite komplekse. ;)

Isto kao što ste vi uzeli samo fotke željenih vozila iz susednih zemalja, isto tako neko iz, lupam, Sarajeva može fotkati KAF-ove i nove Ikare i plakati kako Beograd ima svetski gradski prevoz a oni nemaju.....a u međuvremenu samo u Kosmaju bleji minimum 50 vozila koje smesta treba iseći.

...malo objektivnosti....samo malo....

Ikarbus sa kontrolom kvaliteta je sve što nam treba.
 
ikarbus! koja bre mecka...nisu u stanju ni ikarbus da čuvaju a ne mečku
 
Vrh