Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Bilo bi zanimljivo znati ko se od naših direktora ugradio za uvoz Liaza, jer nema šanse da ih naručujemo zbog njihovog kvaliteta i izdržljivosti. Neko ih gura i to je više nego očigledno. Kao što reče ptičica, postajemo deponija svega onoga što normalne zemlje ne žele kod sebe.
 
Ako bude Laz ugradio se sigurno. Ako ovo sa Lazom se pokaze kao tacno trebali da skrenemo paznju medijima, jer oni kao i mi treba da bude svesni da, nakon kupovine 400 buseva od EBRD-a, necemo videti novi bus GSP narednih 10 godina, jer ce pre njih doci metro i novi tramvaji a doci ce na naplatu i uzeti krediti. Znaci sta sad kupimo, kupili smo, ako se zaje*******emo, zaj*** smo se do 2025-e. Mene ta cinjenica bas plasi :(

Inace imate jednu fotku iz Skopja koja objasnjava jasno kvalitet Laz-a. Ne vidi se bas lepo ali bus star vise decenija slepa novog ukrajinca:

http://www.sitel.com.mk/reporter/ma...shlep/star-avtobus-na-jsp-shlepa-nov-ukrainec

Стар автобус на ЈСП шлепа нов "украинец"Раскрсница Лукоил, Автокоманда | 20.07.2011
Иднината се шлепа на минатото! Да се сфати сликата филозофски, не дневно политички


slepavtobusi.jpg
 
Чега сам се све начитао. Лоше је зато што је совјетско? Не разумем, дедер ми објасните.

Нисам ни ја за овај аутобус, али не зато што је совјетски, већ због ових лоших искустава браће Македонаца.

Нова тура ЛиАЗ-а се добро показала, МАЗ-ови такође. Квалитет завршне обраде није на највишем нивоу, али су се поменути аутобуси солидно показали у експлоатацији у нимало лаким београдским условима, и то на тешким линијама као што су 23, 25, 33, 46, 48, 50, 73, 610...
 
Да. Ова нова тура.

А и стара би била боља да их Кошава није очајно одржавала.
 
Možda se pokazao robustnim, to ne mogu da procenim.
Ali je odvratan dizajn, zaostao iz 80-ih godina. Ipak, subjektivna stvar.
A i završna obrada je na slabom nivou.

E sad, možda oni stari Liazi jesu loše održavani, ali oni se totalno raspadaju.
 
Drugari,jel zaboravljate kako funkcionise ekonomija?Ako prodje kredit od EBRD-a vece ce biti sanse da bude Srbin u svemiru nego da autobusi koji se kupe budu istocniji recimo od Berlina ;)
 
vucko":cmkvd5w6 je napisao(la):
Drugari,jel zaboravljate kako funkcionise ekonomija?Ako prodje kredit od EBRD-a vece ce biti sanse da bude Srbin u svemiru nego da autobusi koji se kupe budu istocniji recimo od Berlina ;)
Sto nam u neku ruku i ide na ruku :D
 
1111":16sqy6ql je napisao(la):
Чега сам се све начитао. Лоше је зато што је совјетско? Не разумем, дедер ми објасните.

Нисам ни ја за овај аутобус, али не зато што је совјетски, већ због ових лоших искустава браће Македонаца.

Нова тура ЛиАЗ-а се добро показала, МАЗ-ови такође. Квалитет завршне обраде није на највишем нивоу, али су се поменути аутобуси солидно показали у експлоатацији у нимало лаким београдским условима, и то на тешким линијама као што су 23, 25, 33, 46, 48, 50, 73, 610...

Zato sto ex sovjetski proizvodjaci imaju drugi mentalitet. Recimo BKM i MAZ prave vozila za svoji gradove i svi pare ostaju drzavi. Isto i za LAZ u Ukraini i Liaz/Trolzu i ostali u Rusiji. Amrekanci i kinezi takodje prave neki cudni busevi samo za domace trzistvo.
Za razliku od ovoga Mecka i druge europski kompanije ne prave busevi u glavnom za svoju zemlju nego pokusavaju da naprimer London, Barselona ili Zagreb uzme nesto od njih a ne od MANa, s tim imaju kvalitet, dizajn i zavrsnu obradu na vecem nivou.
 
Besmrtni Sanos vuče Laza... :) .....ma vukao bi on i mečku, ja vam kažem....
 
Danas sam uzeo suvenir iz mečke, parčence polomljenog stakla... Naime, puklo je staklo, zamenjeno je novim, ali ostaci polomljenog nisu očišćeni, već su posuti izmedju sedišta :)
 
sasvim pristojno izgleda....


treba da razvijamo saradnju sa ukrajnom u svim smerovima.....
 
Pa ljudi busevi 2008 su kupljeni iz kredita ebrdi kostali su vise od mecki tako nemojte da se uzbudjujete stize nama ikarbus ili fap sa primjesom maza :)
 
ovog puta će morati mnogo korektnije da ih urade - jednostavno, prva serija niskopodnih je i morala da preleži dečje bolesti - problem je što nije bilo prvo malih porudžbina istog pa kasnije veće nego odjednom ta velika ' em nisu bili ispitani u eksploataciji kako je trebalo, em su bili pritisnuti rokovima - izbori, univerzijada itd. sad bi trebalo celu narudžbinu uokviriti u projekt i uvesti nezavisni nadzor. mislim da je zbog saradnje sa italijanima N serija možda i najbolji bus ikad proizveden kod nas ali kad bi naši dobili tehničku dokumentaciju i za proizvodnju Mercedesa ispali bi jednako loši sa toliko neozbiljnosti koje su uneli u isporuku N serije.
 
Vrh