Bivis":2bqauty4 je napisao(la):
Pa da li ti očekuješ da se veliki infrastrukturni projekti započinju i završavaju preko noći. Evo kratkog pregleda na Đilasov učinak u prethodnom mandatu... Most na Adi se privodi kraju, most zemun-borča se gradi, most na Savi između Obrenovca i Surčina na koji se čekalo 17 godina pušten je u saobraćaj, posle skoro 30 godina rekonstruisan je most Gazela pre toga i Savski most, obilaznica je posle 20 godina ponovo počela da se gradi, ideja o metrou je posle skoro 60 godina ponovo zaživela i projekat se uveliko završava.Nijedan od ovih projekata nije marketing ili šminka, naravno da je moglo mnogo toga još da se uradi ali za jedan mandat gradonačelnika koji traje četiri godine mislim da ni ovo nije loše.
Most na Adi,uspeh,ali bespotrebno skupo resenje i davanje 15 miliona eura da bi radovi na mostu bili gotovi pre nove godine.
ZEmun-borca uopste nema veze sa gradom,kredit je uzela republika,a grad se kiti tim perjem.
Gazela,isto drzava preko Srbija puta platila saniranje.
Savski most jeste i brankov.
Obilaznica ne zavisi od grada,finansira se 100% iz budzeta republike,opet se grad kiti perjem necega sa cime nema finansijski veze.
Ideja o metrou posle 60 godina zazivela???Pre bih rekao posle 5 godina zazivela.