Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
dare":34aned4s je napisao(la):
Kad su vrucine japanci se mnogo kvare cuo sam i ovi japanci sa26-ici da se bas kvare

Jbg, nemacke krsine! :D :p

Ikarova N serija se raspada jer je ne odrzavaju ali bar ne defektira preko 30 stepeni. ;)
 
Barkley":v932cn57 je napisao(la):
Знаш ону изреку о лагању људи током времена. Добар маркетинг не може да спаси лош производ на дужи рок. Ако хаос са бусевима буде све већи, то ће се видети, а неко ће се и осмелити да њега јавно пита оно што ће народ свуда да прича. Ако је добио једне изборе на основу онога што просечан гласач види, тај гласач ће да види и оно што је лоше. А бусеви су једна од првих ствари на које се наиђе. Ни 13 бајки о метроу неће моћи да спасе власт тада. Како год окренеш, нешто ће морати да се деси у ГСП-у. Да ли ће то бити само козметичке промене или оне које су стварно потребне, е то већ не знам, али ће се и тада резултати брзо видети.
Ako taj glasač do sad nije video sve ono što je loše onda treba da ode na očni pregled, a ako mu je sa očima sve u redu onda kod psihijatra. Ja se lično zalažem za glasački štrajk, sve dok se ne pojavi neko normalan, ako tako nešto postoji. Ali da ne offtopičimo...
 
Ptičice ja ne znam za tebe ali ja sam glasao za manje zlo. Između Đilasa i Labele koji u životu nema dana radnog staža ja sam izabrao Đilasa koji je uprkos svim manama sigurno bolja opcija nego već pomenuti Vučić.
 
@Angry bird, не гласам у Београду па не агитујем ни за кога, али се трудим да сагледам ствари непристрасно. Пођи од тога да тај просечни гласач за уобичајено стање види екстремну незапосленост, затварање предузећа и отказе свуда по Србији, афере, свађе, неспособност да се направи ауто-пут кроз равницу, возове који се распадају и још много тога. У свему томе, Београд је добио нове троле, трамваје, нови мост и још један сређен, бг: воз који иде како треба, реконструисане улице и још неке ствари, да не идем превише са теме. Свестан је он свих проблема, свега што је урађено офрље, несрећних платана, полууспешног бусплуса, квазиТеразија... али је ипак видео да је нешто урађено. Дозволићеш да 95% људи у овом граду ипак није стручно да процени да ли је Мост на Ади на правом месту и да ли је раскрпетља морала баш таква да буде, они само виде да иду без застоја кроз Булевар В. Мишића или да су за пет минута са Бановог Брда на Новом Београду. Другим речима, у земљи у којој је нпр. 1,3 милијарди евра од Мобтела спискано ни на шта, неко је нешто урадио и то је свима видљиво - ''У свету слепих, они са једним оком су краљеви''. А за неке ствари, уз све оправдане бројне критике, ипак не може да се каже да су ''Потемкинова села''.

Е, сад, озбиљних проблема има ихахај. А неки од њих се не могу решити маркетингом или скупим кредитима. То су нпр. стање у ГСП-у и Бусплус, да поменем оно највидљивије. Јавни превоз је једна од основних ствари које су битне за функционисање једног града и ако бусеви буду наставили да се кваре, поменути просечни гласач ће брзо заборавити на Мост на Ади или поплочане улице.
 
Barkley":iwgw0wwq je napisao(la):
Е, сад, озбиљних проблема има ихахај. А неки од њих се не могу решити маркетингом или скупим кредитима.

Pa o tome i govorim. Sve sto je resio bio je skup kredit i marketing.
Da li je resio neko sustinsko pitanje?
Da li je ekstremno skupa komunalna policija resila bilo koju stvar?
Da li je BusPlus resio bar jednu stvar u vezi prevoza? Smanjio dotacije iz budzeta, poboljsao prevoz?
Da li je trenutna investicija u novi most bilo sta donela, privukla neku novu investiciju koja ne ide iz budzeta?
Smanjena birokratija, korupcija oko dozvola, gradnje?
Gomila vrtica na kredit koji opet prave nove troskove u budzetu? (moglo je to na drugi nacin, subvencije za privatne vrtice)
Uzimali se krediti, gradili parkove, fontane, poplocavali centar.

Da li je bilo sta u Beogradu resio sto nije marketing i skup kredit?
 
Pa da li ti očekuješ da se veliki infrastrukturni projekti započinju i završavaju preko noći. Evo kratkog pregleda na Đilasov učinak u prethodnom mandatu... Most na Adi se privodi kraju, most zemun-borča se gradi, most na Savi između Obrenovca i Surčina na koji se čekalo 17 godina pušten je u saobraćaj, posle skoro 30 godina rekonstruisan je most Gazela pre toga i Savski most, obilaznica je posle 20 godina ponovo počela da se gradi, ideja o metrou je posle skoro 60 godina ponovo zaživela i projekat se uveliko završava.Nijedan od ovih projekata nije marketing ili šminka, naravno da je moglo mnogo toga još da se uradi ali za jedan mandat gradonačelnika koji traje četiri godine mislim da ni ovo nije loše.
 
Комуналну полицију није увео Ђилас, него је поштовао одлуку на нивоу државе. Исправите ме ако грешим.

Припреме за градњу моста су почеле пре него што је постао градоначелник, уколико се не варам.

Ако кредит за вртић прави трошак у буџету, ваљда га прави и субвенција, зар не?

Нови мост је олакшао живот грађанима, а да ли ће привући и нове инвестиције, то ћемо да видимо. Нема ни шест месеци како је отворен, не заборави, а још није ни завршен. Не видим да смо могли да га изградимо (где год да је постављен и како год да изгледа), а да не узмемо кредит, или би неко други имао донатора а да ми не знамо. Исто важи и за трамваје, нпр.

Немам намеру да га браним, могао бих и сам да наведем милион замерки. А нисам ни његов гласач. По мени је власт потребно стално критиковати (не малициозно, наравно) и указивати на оно што треба да се уради, јер увек може да се иде напред и да буде боље. Међутим, понављам, ми смо земља у којој је сасвим реално да се узме кредит/добије донација/прода Мобтел а да се не уради ништа. У тој ситуацији, напредак је када се узме кредит за нешто, а то и добијемо. Уз сва уграђивања, претеривања у цени и остало. Нисам задовољан тиме, али не могу ни да кажем ни да је исто као проклети Мобтел. зато и кажем да, ако су људи могли да зажмуре на једно око због тога што се нешто заиста радило на другој страни, за то време лагано истиче и да ће се све то заборавити ако се не реше набројани проблеми. Аутобуси и ГСП уопште су један од вееееликих.

Извињавам се што сам допринео да оволико скренемо са теме.
 
@Bivis

Ti izgleda ne shvatas sustinu. Nije problem potrositi pare kojih nema, vec ih stvoriti a zatim potrositi.

Da je npr. ulozio u bilo sta sto ce stvoriti novac, to je prava investicija. Most na Adi jeste sminka jer ne donosi profit, donosi samo uzitak beogradjanima. To nam je kao da smo pusaci, a on nam umesto Besta sad preko kredita obezbedio da pusimo Marlboro. Kakva je to tebi realna promena u zivotu?
 
Barkley":2gokz677 je napisao(la):
Ако кредит за вртић прави трошак у буџету, ваљда га прави и субвенција, зар не?

Mnogo manji. Najpre sagledas stvari kakve jesu. Natalitet je u minusu. Vrtic je i dalje nuzan samo onima gde rade oba roditelja. Kriza je takva da ce mnogi ostajati bez posla. Sutra kada bude manje dece te subvencije se gase. Ovako ce vrtici i zaposleni ostati pa dobijas situaciju kao u skolama koje sad zvrje prazne i zaposlene tek cekaju otkazi. Kad ima dece onda se gradi, kad vidis da ih je godinama sve manje, onda se rade prelazna resenja za trenutnu situaciju.
 
nikola011":35wic6t8 je napisao(la):
Most na Adi jeste sminka jer ne donosi profit, donosi samo uzitak beogradjanima.
Razvijena infrastruktura je prvo što potencijalni investitori gledaju pre nego što se odluče da investiraju u neku zemlju, tako da tvoja tvrdnja da most na adi donosi samo užitak baš i ne stoji. E sada da li se moralo ulaziti u kredite ne bi li se finansirali razni projekti pa naravno da se moralo. Da nije bilo kredita sa kojim novcem ti misliš da bi se sve to finansiralo, pa mnogo bogatije zemlje od nas uzimaju kredite.
 
Barkley":32bxwe0j je napisao(la):
Свестан је он свих проблема, свега што је урађено офрље, несрећних платана, полууспешног бусплуса, квазиТеразија... али је ипак видео да је нешто урађено.
Nešto je pravi izraz. Da, nešto je urađeno. Ali grad je samo jedna priča, ne bih da širim dalje priču o državi. Korupcija cveta, koju god statistiku da pogledaš zakovani smo za dno, beskonačna poskupljena svega i svačega. A šta je sve "urađeno" kod mene na Voždovcu, kada bi samo krenuo da slikam recimo krovove zgrada, čitav grad je niknuo na njima. Hteo sam da kažem da jednostavno nemaš za koga da glasaš. I kada ti se učini da neko nešto dobro radi i daš mu svoj glas, u roku od godinu dve se ispostavi da si se žešće zahebo, i poželiš da kazniš svoju ruku kojom si tog nekog zaokružio. Koliko je samo tu bilo razočaravajućih vesti na dnevnom nivou u proteklom periodu, više ih se ni ne sećam. I posle toga razmišljaš u stilu a aaa ne više, jok ja.
 
Bivis":21j48fvw je napisao(la):
Razvijena infrastruktura je prvo što potencijalni investitori gledaju pre nego što se odluče da investiraju u neku zemlju, tako da tvoja tvrdnja da most na adi donosi samo užitak baš i ne stoji.

Zavrsena obilaznica sa mostovima i sredjenim zemljistem okolo za privlacenje investicija je profit. Zavrsetak Prokopa da bi se prodalo zemljiste pored Save je profit. Mosta na Adi je samo Marlboro za beogradjane i Djilasov spomenik.
 
Bivis":2jzfei4p je napisao(la):
Pa da li ti očekuješ da se veliki infrastrukturni projekti započinju i završavaju preko noći. Evo kratkog pregleda na Đilasov učinak u prethodnom mandatu... Most na Adi se privodi kraju, most zemun-borča se gradi, most na Savi između Obrenovca i Surčina na koji se čekalo 17 godina pušten je u saobraćaj, posle skoro 30 godina rekonstruisan je most Gazela pre toga i Savski most, obilaznica je posle 20 godina ponovo počela da se gradi, ideja o metrou je posle skoro 60 godina ponovo zaživela i projekat se uveliko završava.Nijedan od ovih projekata nije marketing ili šminka, naravno da je moglo mnogo toga još da se uradi ali za jedan mandat gradonačelnika koji traje četiri godine mislim da ni ovo nije loše.

Most na Adi,uspeh,ali bespotrebno skupo resenje i davanje 15 miliona eura da bi radovi na mostu bili gotovi pre nove godine.

ZEmun-borca uopste nema veze sa gradom,kredit je uzela republika,a grad se kiti tim perjem.

Gazela,isto drzava preko Srbija puta platila saniranje.

Savski most jeste i brankov.

Obilaznica ne zavisi od grada,finansira se 100% iz budzeta republike,opet se grad kiti perjem necega sa cime nema finansijski veze.

Ideja o metrou posle 60 godina zazivela???Pre bih rekao posle 5 godina zazivela.
 
Eee ali sad će oni reći "a ko je bio na čelu države", tako da dođe na isto. :laugh:
Ma gomila demagoga i populista piš**a uz vetar kojima je najveće znanje i umeće da dižu kredite. Čuj nečiji uspeh novi tramvaji, digli kredit i kupili tramvaje, tja...

vucko":342tgr0c je napisao(la):
Ideja o metrou posle 60 godina zazivela???Pre bih rekao posle 5 godina zazivela.

Ja bih pre rekao posle 60 godina definitivno riknula!
 
vucko":2bqauty4 je napisao(la):
Bivis":2bqauty4 je napisao(la):
Pa da li ti očekuješ da se veliki infrastrukturni projekti započinju i završavaju preko noći. Evo kratkog pregleda na Đilasov učinak u prethodnom mandatu... Most na Adi se privodi kraju, most zemun-borča se gradi, most na Savi između Obrenovca i Surčina na koji se čekalo 17 godina pušten je u saobraćaj, posle skoro 30 godina rekonstruisan je most Gazela pre toga i Savski most, obilaznica je posle 20 godina ponovo počela da se gradi, ideja o metrou je posle skoro 60 godina ponovo zaživela i projekat se uveliko završava.Nijedan od ovih projekata nije marketing ili šminka, naravno da je moglo mnogo toga još da se uradi ali za jedan mandat gradonačelnika koji traje četiri godine mislim da ni ovo nije loše.

Most na Adi,uspeh,ali bespotrebno skupo resenje i davanje 15 miliona eura da bi radovi na mostu bili gotovi pre nove godine.

ZEmun-borca uopste nema veze sa gradom,kredit je uzela republika,a grad se kiti tim perjem.

Gazela,isto drzava preko Srbija puta platila saniranje.

Savski most jeste i brankov.

Obilaznica ne zavisi od grada,finansira se 100% iz budzeta republike,opet se grad kiti perjem necega sa cime nema finansijski veze.

Ideja o metrou posle 60 godina zazivela???Pre bih rekao posle 5 godina zazivela.

Ideja da se u Beogradu sagradi metro datira još od pedesetih godina 20. veka matematiku znaš, pa sam izračunaj koliko je godina prošlo od tada. Savski most jeste i Brankov ali je ipak tramvajski most poznatiji pod tim nazivom. http://sr.wikipedia.org/sr/Savski_most_(Beograd)
A tvoja ljubav prema Đilasu ovde je opšte poznata,tako da ne moraš svaki put iznova i iznova da je potvrđuješ. ;) :laugh: :laugh:
 
Postavljao je kolega Dare već slike 410 imam ja 980
dscf2095t.jpg
 
@Bivis

Prvi projekat beogradskog metroa radjen je 20-ih godina proslog vek i to su ga radili Austrijanci.
 
Izgleda da svako ima različite podatke kada je reč o začetku ideje BG metroa, neki kažu 90, neki 60 godina ovi iz grada na potpisivanju ugovora sa francuzima rekoše da ga sanjamo već 40 godina http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2011&mm=11&dd=18&nav_id=558635 da budem iskren više ni sam ne znam, samo neka počnu konačno da ga grade da ne bismo kroz 50 godina vodili istu debatu. :)
 
^^^

Izvini, ali ko ce to da plati i kakva je to investicija u ovom momentu, koga ce da privuce? Odrzavanje metroa nije jeftino. Mislim da to i dalje treba da ostane san, nema se sada para za takve gluposti.

Da se ipak vezem na temu na kojoj smo, da li ti vidis da grad vise nema novca ni autobuse da odrzava?
Odakle tebi u glavi toliki novac, gde ga zamisljas?
Ajde daj ideju kako sad uopste popraviti autobuse da kad dodje zima svi ne dozivimo totalni kolaps, bar oni koji se voze istim.

Ja kad razmisljam o kupovini plazma TV-a prvo gledam da li mi frizider jos uvek radi.
 
Поента целе приче о Јапанцима је да чак ни немачки МАН не може да преживи одржавање ГСП-а.
 
^^^

Pa upravo to, ali je bitno da je napravljena nova fontana da bi za svako ispiranje deterdzenta posle zezanja nekih klinaca neko iz budzeta izvukao 100.000 dinara. To su investicije. Ma ko sisa sto su to super BUS-evi, kupicemo mi bolje i lepse, sad cemo negde po novi kredit, mozda i u Rusiju kako se nagovestava.
 
nikola011":1314t439 je napisao(la):
^^^
Izvini, ali ko ce to da plati i kakva je to investicija u ovom momentu, koga ce da privuce? Odrzavanje metroa nije jeftino. Mislim da to i dalje treba da ostane san, nema se sada para za takve gluposti.
Metro glupost. :shok: Ajde prenesi taj svoj post u topik o metrou, oduševiće se kada vide ovaj biser. :lool:
P.S. Ne moram ja ovde da dajem nikakve ideje za izvlačenje iz dugova GSP-a iz jednostavnog razloga zato što ja nisam upravljao njime,onaj ko je usrao stvar u GSP-u taj neka čisti!
 
Bivis":35rpiju8 je napisao(la):
Metro glupost. :shok: Ajde prenesi taj svoj post u topik o metrou, oduševiće se kada vide ovaj biser. :p :p

Pa jel vidis na sta se svode tvoji odgovori.

Ja uopste ne govorim da je BMW gupost, samo je za mene glupost da uopste razmisljam o njemu u ovom trenutku.
 
I razmisljanja imaju svoje granice.
Kada decju brufen, zapaljeni autobusi ili gomila onih koji uopste ne rade ne budu vest, onda mozda svoje misli i usmerim na neke nebeske ciljeve - liniju polumetroa, ustvari tramvaja koja ce da spoji dva dela grada, malo kruzeci po Novom Beogradu, znaci ne bas brza, a koja bi kostala kao dvogodisnji ukupan budzet celog grada. Impresivno.
Sanjacu ga koliko nocas.
 
Vrh