Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Sve je to slobodno trziste.Uvek ce biti ikar kada je ovako neki dil sa domacim bankama ili iz sredstava grada/gsp-a,naravno nema fap-a.A kada je medjunarodni kredit bice samo mecke i slicno.

Naravno,bivise,slazem se sa tobom.Treba ici na konkurenciju,makar i Ikarbus izgubio nekoliko tendera,ali znajuci nasu drzavu ne bi se mogla unaprediti proizvodnja u domacoj verziji i samo bi propao ikarbus.A i moja ideja je da imamo 100% domaci autobus,ajde mozda ne 100%,ali realno sve osim menjaca i motora moze se proizvesti kod nas.
 
Bivis":vc40gh8c je napisao(la):
Nemam ja ništa protiv Ikara, već protiv načina na koji dobijaju poslove
Икар добија послове на апсолутно исти начин као Мечка.
Наши наместе услове тендера које само Икар може да испуни.
Са друге стране, ако купујемо од страних кредита, те стране банке наместе услове да само МАН или Мерцедес могу да добију тендер.

Ко мисли да су међународни тендери поштени, тај не зна како функционише систем.
 
Мислим да Икар није најгори аутобус којим се београђани возе...а наш је!
Ваљда и у овој земљи треба нешто да се производи..не могу сви да држе само кафиће и бутике...
мислим да икар није толико лош колико се лоше одржава...
Сваки дан се возим раздрнаним аутобусима али ако је аутобус негде чукнут па то није поправљено...ако је рукодржач одваљен па то није поправљено...ако је столица поломљена па није замењена тешко да је икарбус крив за то...
не знам за мотор..мењач и осталу опрему којег су квалитета али капирам да то и не производимо ми...
 
Trebali bi da budemo srecni sto proizvodimo autobuse, mali je broj zemalja koje imaju industriju i tehnicke sposobnosti za proizvodnju autobusa, pogledajte malo nase komsije Bugare, rumune i grke koji moraju da uvoze zapadne autobuse.
Mi cak imamo 5 fabrika a Ikarbus uopste nije toliko los autobus.
 
Колико, како и због чега кукамо и богорадамо, претворићемо се убрзо у народ у којем се деца љуте на родитеље с пензијама од 150 евра јер неће да им купе "ферари".
 
Mečka može i vrtić da bude... :p :D

Saša vozi vrtić
Z. RADOVIĆ | 17. jun 2012. 21:39 | Komentara: 0

Poslednje zabavište na točkovima u prestonici radi u obrenovačkim selima. Zeleni autobus prima mališane iz Krtinske, Urovaca i Mladosti još od 1978. godine
bgd-vrtic.jpg


Mališani ulaze u autobus-vrtić /Foto A. Stevanović

KADA se u selu pojavi zeleni autobus i vozač Saša Živković zatrubi, Anđela Branković, Zorana Milošević, Nenad Marković, Anđela Vukosavljević i David Bugarski znaju da je vreme za vrtić. Oni se od svih ostalih predškolaca u Srbiji razlikuju po tome što "zabavište" dolazi kod njih. U obrenovačkim selima Urovci, Krtinska i Mladost ovo je deo tradicije, jer "Poletarac", vrtić u autobusu, postoji još od 1978. godine!

Vozač Saša je na ovom zadatku tek dve godine, ali kaže da voli svoj posao i drago mu je što mu se svakog jutra mališani obraduju. Svojom "limuzinom" starom skoro tri decenije obilazi sela i "sakuplja" devojčice i dečake. Posle vozilo parkira ispred škole u Krtinskoj, a posao predaje vaspitačici Danijeli Nujić.


U autobusu je sve prilagođeno deci. Mali stolovi i stolice, šarene zavese na prozorima, igračke, okačeni dečiji crteži...

- Ovaj način rada mnogo olakšava njihovim roditeljima, jer ne moraju da brinu kako će decu dovesti do vrtića. Mi ih ujutru oko sedam sati pokupimo i kući ih vratimo malo pre 12 časova - priča vaspitačica. - Za decu na selu ovo mnogo znači, jer oni najčešće nemaju s kim da se igraju, a ovde još i nauče svašta i upoznaju se sa mnogim stvarima s kojima će se susresti i u školi. Minimum za opstanak grupe je petoro dece i taman ih toliko imamo. Isti broj je na spisku i za sledeću godinu. A nekada je bilo drugačije. Bilo je više od 20 mališana i morali smo da radimo i subotom da bismo mogli da obuhvatimo sva sela.

Nenad Marković slaže kocke i objašnjava nam da ovaj autobus nije običan, kao oni koji voze putnike. Ovaj je, kaže, potpuno drugačiji, poseban, jer u njemu on i njegovi drugari crtaju i uče.

Šestogodišnja Anđela Branković iz Urovaca kaže da se kod kuće igra samo sa bratom Veljkom, a dopada joj se što u vrtiću ima i drugarice. Najviše, ipak, voli kada zajedno mašu prolaznicima dok ih Saša vozi iz "male škole".


RADIO JEDAN I POD AVALOM...


DO pre nekoliko godina postojao je još jedan putujući vrtić u prestonici, pripadao je PU "Čika Jova Zmaj" na Voždovcu, a u njega su išla deca iz podavalskih sela. Sekretarijat za dečju zaštitu nastojao je da se ovaj oblik rada ukine i da se deci omogući da se pri školama oforme grupe za predškolce. Ipak, vrtići u autobusima neće iščeznuti, oni bi trebalo da budu rešenje za mališane koji žive u planinskim selima po Srbiji.
 
Bivis":23l5o5o8 je napisao(la):
Ok, ljudi vreme je da se pomirimo sa sudbinom da ovako nešto nećemo u skorije vreme viđati ulicama Beograda...
Кк...
VxSfF.jpg

7cntA.jpg

PSWoX.jpg


Bivis":23l5o5o8 je napisao(la):
misHic":23l5o5o8 je napisao(la):
Ovo verovatno kosta kao tri Ikara :(
I da košta kao tri ikara realno vredi kao deset. Cenu ne znam, ali sa zvaničnog mercedesovog sajta stoji kao poslednja vest da je Grad Istanbul naručio oko 100 takvih komada, pre toga je još 2007 godine naručio 50 istih, a u planu je da u Istanbulu bude oko 250 autobusa tog modela. :shok:
Зар Мерцедес нема фабрику у Турској? Они тако хране своје сународнике...
 
brdjanin":2kg3k935 je napisao(la):
A baš sam hteo da saznam šta je razlog da je Ikar sranje a mečka super.
Međutim ovde to nisam uspeo da saznam.
Malo se preteruje sa tim lokal patriotizmom. Svakome ko se barem dva puta vozio ikarom ili mečkom je to jasno, ako je u stanju da objektivno sagleda stvari.
 
Mislim da ljudi koji prizeljkuju smrt Ikarbusu slabo kapiraju ekonomiju...
 
Moj prethodni post je bio šaljive prirode. :p A tebi ako nije jasno zašto je Ikar lošiji u poređenju sa MAN,Mercedesom,Volvom itd. slobodno preporučujem da uđeš u onaj niskopodni zglobni Ikar naručen za vreme univerzijade i sedneš u zadnjem delu autobusa tamo gde je smešten motor, pa ako te ne strefi toplotni udar ja te častim pivom. A da ne pominjem češanje harmonike o asfalt, nesnosnom škripanju cele konstrukcije za vreme vožnje (neki proizvode zvuk sličan onome kada noktima pređeš preko table), lista pritužbi je dugačka. Ali da ne bih ispalo da imam nešto protiv Ikara, ruku na srce moram da priznam da je ova poslednja serija Ikara veoma pristojna klima je ok, izolacija motora je čini mi se bolje odrađena, nema nesnosnog škripanja, harmonika za sada ne ljubi asfalt ali videćemo koliko će to da traje.
 
angry bird":1v80wmnk je napisao(la):
Malo se preteruje sa tim lokal patriotizmom. Svakome ko se barem dva puta vozio ikarom ili mečkom je to jasno, ako je u stanju da objektivno sagleda stvari.
Ptičice +1 od mene.
 
Bivis":e6ru9szr je napisao(la):
ruku na srce moram da priznam da je ova poslednja serija Ikara veoma pristojna klima je ok, izolacija motora je čini mi se bolje odrađena, nema nesnosnog škripanja, harmonika za sada ne ljubi asfalt ali videćemo koliko će to da traje.
I ja sam se pozitivno iznenadio pri prvoj vožnji. Ali kao što si rekao videćemo u kakvom stanju će biti za godinu dve. Tek što su izašli.

Btw zna i mečka da se saplete:

[video]http://www.youtube.com/watch?v=AWkM1YzX9gc&feature=related[/video]
 
Meni licno je draze da se vozim u dobro odrzavanim Ikarima od Laste pa da Ikar nastavi da postoji i razvija proizvodnju, nego da se grad zaduzi stotine miliona evra, uzme mecke i da Ikar propadne...

Samo o tome se radi... Nadam se da ne moram da objasnjavam ovde sta se desava od te prevelike zelje za zapadnim prozivodima, kuda ide besomucno kreditno zaduzivanje i upropascavanje domace proizvodnje... Nadam se da ne moram da objasnjavam da pare koje odu napolje vise se ne vracaju, a da pare koje odu u domacu prozivodnju (makar i uvozili mnogo delova) ostaju bar u vidu plata u drzavi...

To naravno ne iskljucuje da mrcine iz GSP treba zategnuti do pucanja da se uozbilje i pocnu da odrzavaju sredstva kako treba... To ne iskljucuje da Ikarbus treba da prebrodi tehnoloske nedostatke koje ste naveli i da treba konacno da uozbiljimo staklarsku i plasticnu industriju na neki nacin... Meni se recimo svidja kako radi grad sa PKB i voleo bih kad bi ta vrsta kontrole i planiranih investicija mogla da se izvede i u ovaj sektor...
 
Икар у свакој следећој серији исправи све недостатке из предходне, или барем покушају.

Ево, пар ситница на новим н серијама.
1. Пре свега, врата, која сада не указују да ће се убрзо размандалити.
2. маске и браници који нису само ради бољег дизајна, већ ће се и много теже расклиматати,
3. лед расвета, која ће у служби ГСП-а много дуже трајати,
4. тамнији материјал на бочним косинама плачона који ће спречити графитере и омогућити лакше чишћење,
5. промењена фирма за климе. Када га упале, Термокинг заиста хлади одлично

На крају, увек се подсетим оне фотке Икара из деведесетих, који је извезен у Русију и и дан данас изгледа као да је изашао из фабрике.....како?...па одржавање....
 
Dobro ne moraju da uzmu 400 trulih zapadnih, neka uzmu barem 40, a ostalo neka budu novi ikari. Od tih 40 neka 10 budu citaro ili capacity, 10 manova lion's city, 10 hibridnih Volvoa, i 10 Van hool-ova ili Solarisa. :p :cool:
Onako čisto radi raznolikosti, da možemo da uporedimo. Da se pohvalimo da imamo najraznolikiji vozni park, a i da mi obični smrtnici budemo u mogućnosti jednom da vidimo šta je keva autobus.
A vama ostalima eto koliko hoćete ikara pa uživajte.
 
Feanor":2k0hbfj4 je napisao(la):
Meni licno je draze da se vozim u dobro odrzavanim Ikarima od Laste pa da Ikar nastavi da postoji i razvija proizvodnju, nego da se grad zaduzi stotine miliona evra, uzme mecke i da Ikar propadne...
E o tome se radi, što je nekome "draže" da se vozi u domaćem nego u stranom. Šta ima da nekome bude "drago" ili "nedrago" da se vozi u ovom ili onom autobusu. Meni je bitno da taj autobus bude kvalitetan i da je vožnja njime nešto što može da se podnese, a ne da se iscimam, nasmrdim i ogluvim ali da mi bude "drago" što sam se iscimao, nasmrdeo i ogluveo u domaćem proizvodu.
 
Čuj "domaća proizvodnja". :rolleyes: Voleo bi da znam šta je tačno u novim ikarima domaći proizvod, osim ruku majstora koji sve to sklapaju i vare.
Srbi ne znaju da igraju fudbal i da naprave dobar automobil, a samim tim ni autobus. End of story.
 
E o tome se radi, sto neko nece ili ne ume da procita ceo post vec se hvata za nesto sto misli da je najbitnije a u stvari masi...

Nas problem i jesu ljudi kao sto si ti... Ljudi koji traze nesto, a da ne pitaju za cenu... Makar to bilo zaduzivanje u kreditima do guse, ili propast domace proizvodnje... A pritom to objasnjavam coveku koji ocigledno ne razume da privreda na uslugama ne moze da opstane... To mu nije jasno ni posle nekoliko godina strogih pokazatelja...

Coveku kome je jedino bitno da smesti pozadinu u mercedes ili volvo...

Eto vidis, da, ima nas koji ne prave problem i ako se provozaju u visokopodnom odlicno odrzavanom Lastinom Ikarbusu, koji niti smrdi, niti je nesto bucan i zamisli radi mu klima, a cak je i prilicno udoban...

Da se razumemo, volim i ja da se vozim u mercedesu i volvou, ali ne po cenu da moj grad i drzava sutra propadnu kako bi ispunjavali tvoje i moje lepe zelje... Sve sto vazi u privatnom zivotu (ne mozes da kupis vise nego sto zaradis) treba da vazi i na nivou drzave...

E upravo zbog ljudi kao sto si ti mi danas vidimo urusavanje sistema, a za Srbiju ce to da bude mnogo gore nego za stare i moderne evropske drzave koje su velike infrastrukturne i privredne investicije odavno zavrsile...
 
A jel možeš ti da pročitaš moj post do kraja? Ajde da se ne zadužujemo do guše sa 400 novih, predložio sam da se uzme bar 40. Ali i to je previše, ajde jel može barem 10, please? 'Oćemo da načisto propadnemo ako grad uzme 10 mečki?
 
Vrh