Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 264 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    277
Pisali smo o tom busu ovde vec ranije. U pitanju je jedan od Ikarbusovih sajamskih eksperimenata. Inace svi sajamski primerci koji su u upotrebi koriste se kao zamene. Onaj cuveni prvi niskopodni autobus iz 1996. vozi na linijama 24, 25 i 26 u spicu. Ranije je bio na 65ici.
 
vrachar":3ph2f8gw je napisao(la):
Pisali smo o tom busu ovde vec ranije. U pitanju je jedan od Ikarbusovih sajamskih eksperimenata. Inace svi sajamski primerci koji su u upotrebi koriste se kao zamene. Onaj cuveni prvi niskopodni autobus iz 1996. vozi na linijama 24, 25 i 26 u spicu. Ranije je bio na 65ici.
Nise baš tako.
Stari niskopodni IK106 je uglavnom na 26, nekada na 77, a pre je bio na 43.
A ranije jeste vozio prvo na 65 pa duže vreme na 16.
Na 24 i 25 nikako nije mogao da vozi jer su 24 i 25 u pogonu "Kosmaj" a on je u pogonu "Karaburma" garažni broj 700.
P.S. Linija 24 nema špic i ceo dan voze samo 3 autobusa na 200 minuta, uglano suu sva 3 IK112n (Garažni brojevi 210,211,212).
 
Senke":2iz8vuzd je napisao(la):
P.S. Linija 24 nema špic i ceo dan voze samo 3 autobusa na 200 minuta, uglano suu sva 3 IK112n (Garažni brojevi 210,211,212).
Misliš na svakih 20 minuta?:) Mislio sam da je linija 24 malo češća. Ova okretnica i deo trase 24-ke na Neimaru vuče još iz predratnih dana. Mogli bismo ovu liniju nazvati i istorijskom.
 
Linija 24 je prava gradska linija. Samo neka je pojacaju, nista drugo ne treba menjati.
 
^^ apsolutno. meni 24 vozi maltene od kuce pravo do posla. samo kad bi bar isla na svakih 10-ak minuta, bilo bi fenomenalno. plus ima najlepsu trasu u gradu.

sa druge strane, nije retko (posebno van spica) videti skroz prazne buseve. mada, ako bi polasci bili cesci, valjda bi i ljudi cesce racunali na 24, posebno sto ona u delu kroz centar prati 26-icu i tu moze da bude podrska toj liniji, ili 27-ici od trga do bulevara, u zoni najveceg opterecenja.
 
24 zaista ima najlepšu trasu u gradu posebno kroz Njegoševu, jedini poblem su kafići tj kola gostiju istih.
U 90% je poluprazan, najveća gužva bude od Dorćola do Trga, a polse milina.
Jednom mi se deslio da sam se sam vozio od Trga do Pejtona.
Uglavno su dobri busevi na 24.
 
Ma 24 samo dodatno zagadjuje grad, ja sam protiv te linije. Pod hitno treba rasteretiti centar grada i praviti perifernije okretnice, uz pocetak gradnje metroa, makar par stanica kroz centar povezujuci okretnice.
 
Матеја Бељан":cxe8ycxt je napisao(la):
Ma 24 samo dodatno zagadjuje grad, ja sam protiv te linije. Pod hitno treba rasteretiti centar grada i praviti perifernije okretnice, uz pocetak gradnje metroa, makar par stanica kroz centar povezujuci okretnice.
Neka bude onda trola.
24 je zakon ja inače retko idem u grad prevozom ali najradije koristim 24, jer su sve trole krševi osim jedne G&S koja radi na 29.
 
Pre neki dan sam prvi put video ''japanca'' koji je spolja skroz bio prekriven nekom plavom reklamom, ne sećam se baš najbolje. Čudi me to, s obzirom da jedino ti busevi nisu imali nijednu reklamu niti natpis sem onoga da su donacija naroda Japana.
 
Nemoj da mi neko dira 24ku :D

Linija je sasvim dobra i prakticna. Mozda nije udarna kao 26, 16 ili 31, no svakako ima svoju svrhu i na kraju radnog vremena solidno je popunjena. To je jedini autobus koji od Neimara vozi do centra. Problem te linije je u prohodnosti ulica, najvise Njegosevoj koja je posle "rekonstrukcije" suzena. Jos kada se na to dodaju razni kontroverzni primusi koji svoje dzipove ostavljaju parkirane u sred trake, naravno da nastaju zastoji i guzve.
 
vrachar":23iq6gfk je napisao(la):
Nemoj da mi neko dira 24ku :D

Linija je sasvim dobra i prakticna. Mozda nije udarna kao 26, 16 ili 31, no svakako ima svoju svrhu i na kraju radnog vremena solidno je popunjena. To je jedini autobus koji od Neimara vozi do centra. Problem te linije je u prohodnosti ulica, najvise Njegosevoj koja je posle "rekonstrukcije" suzena. Jos kada se na to dodaju razni kontroverzni primusi koji svoje dzipove ostavljaju parkirane u sred trake, naravno da nastaju zastoji i guzve.
Tako je!! Ne dirajte 24-ku. Inace uopste mi se ne svidja kako su ofarbali/izlepili nove ikarbusove autobuse. Ne znam da li se radi o ovim najnovijim (sto mislim da jeste slucaj) ali ne postoji nikakav red medju tim vozilima. Svaki ima drugu reklamu na sebi i time je razlicite boje. Trebalo bi da svi imaju istu osnovu a sa strane jedan deo tj. panel koji bi sluzio za reklamu.
 
par japanaca (mislim da su svi na 26) su oblepili reklamom za borbu protiv pusenja. ne znam da li je to suprotno ugovoru o donaciji.
 
brzo da nam poklone nove da imamo bar neke koji su i stariji od mesec dana i tehnički ispravni :grand:
 
Senke":3oo642qi je napisao(la):
Istekao je rok o kontroli tih vozila od strane japanske ambasade.
Japanci više ne vrše kontrolu, sada GSP može da radi šta hoće sa tim vozilima.
shabanajzer":3oo642qi je napisao(la):
^^ lose vesti. cenim da ce vrlo skoro da propadnu.
GSP do sada očito nije ništa naučio.
 
Radi se o MAN-ovim kvalitetnim autobusima sto takodje doprinosi tome da oni i posle toliko vremena izgledaju dobro.
 
Senke":sitvx0x9 je napisao(la):
Nise baš tako.
Stari niskopodni IK106 je uglavnom na 26, nekada na 77, a pre je bio na 43.
A ranije jeste vozio prvo na 65 pa duže vreme na 16.
Na 24 i 25 nikako nije mogao da vozi jer su 24 i 25 u pogonu "Kosmaj" a on je u pogonu "Karaburma" garažni broj 700.
P.S. Linija 24 nema špic i ceo dan voze samo 3 autobusa na 200 minuta, uglano suu sva 3 IK112n (Garažni brojevi 210,211,212).
Ja sam se sa niskopodnim vozio i na sve tri navedene linije. To jesu bili retki slucajevi ali su se uglavnom desavali u vreme praznika. Spic sam rekao iz razloga sto ni na jednoj od tih linija doticni autobus pre toga nisam video, pa sam pretpostavio da je tamo stavljen kao ispomoc...
 
Minibusevi umesto autobusa na liniji 24
BEOGRAD - Umesto autobusa na liniji 24 Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" , od četvrtka 15. januara, saobraćaće minibus vozila, rečeno je u Direkciji za javni prevoz Sekretarijata za saobraćaj.
Cena karte ostaje nepromenjena i biće kao i u svim vozilima koja su u sklopu integrisanog tarifnog sistema, a na liniji će saobraćati tri vozila sa prosečnim intervalom polazaka od 20 minuta.
Odluka je doneta na osnovu analize i stanja na terenu koja je pokazala da su dosadašnji kapaciteti autobusa neiskorišćeni.
Zbog radova na izgradnji
nove okretnice i parking prostora u zoni SRC "Milan Muškatirović" trase linija 24 i 79 biće delimično izmenjene, a planirano je da radovi budu završeni za oko tri meseca.
Linije 24 i 79 koristiće postojeća stajališta na liniji 26, i to stajališta "Solunska" u Ulici Tadeuša Košćuška, "Despota Đurđa" u Dubrovačkoj ulici, kao i terminus ove linije u Dunavskoj ulici.
Autobusi na liniji 24 u oba smera saobraćaće Ulicom Knjeginje Zorke, umesto Kursulinom, a stajalište kod opštine Vračar se ukida i uvodi se stajalište "Katanićeva".
LINK.http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=135646
 
pa mozda nisu iskorisceni kapaciteti ceo dan, ali u spicu taj bus ume da bude poprilicno pun, posebno od dorcola do trga, odnosno do glavne poste. plus mi nije skroz jasna ova izmena trase na vracaru.
 
Sramota, uništiše najbolju liniju u gradu, još je kreteni produžuju Meknzijevom, dobro jeste zeznuto skretanje u Kursulinu ali trasa Njegoševom ulicom je najlepša.
Sa minibusevim linija bi trebala da ide na 5 minuta,
Nadam se da će vratiti normalne autobuse i to na 10 minuta ili 5 minuta.
 
Vrh