Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 248 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    261
Smešni su u GSP sa nalepnicama.
Čak su u ove najnovije autobuse ikarbusa zalepili nalepnice sa starih buseva.
Sada imamo nove autobuse sa zgužvanim i garavim nalepnicama. :bash:
pr: linija 18.
 
mislim da su nalepnice koje gsp koristi nekompatibilne sa plasticnom povrsinom koja se koristi u novim ikarbusovim busevima, pa se zato odlepljuju. ili to, ili ne mogu da izdrze klimu, odnosno grejanje.
 
nemojte da me shvatite pogresno, ali meni se te nalepnice po dizajnu veoma svidjaju, jednostavne su i lepo stilizovane. jedino kad bi jos nasli neku madjiju da ih sprece da ne otpadaju...

nego, jel se jos neko seca onih anti-grafiti nalepnica sa kraja 80-ih, velike bele prazne sa natpisom 'putnice, pisi ovde a ne po vozilu'? :)
 
Neke od njih su se bas dugo odrzale. Skoro sam video jednu.

Smeta mi kada su autobusi svi izvrljani i unakazeni samolepivim reklamama, ali po koji potpis ili tag tu i tamo ima smisla. GSPom se voze zivi ljudi, a ne roboti. Pisanje je jedan od nacina da se neko izrazi ;)
 
Ja mislim da je dizajn isto dobar, mada im je potrebno odredjeno osvezenje. Inace, mislim da je resenje u tome da se prave od stampane plastike i da se ista zasrafi na sam autobus. Ili to, ili da rade ono sto bi stvarno trebalo da rade, a to je da posle smene jedan lik (ili 10 njih) prodje kroz svaki autobus i zabelezi sta je odlepljeno, zeznuto, sta ne valja, i onda posle to neko da zameni. Ali ne, to bi bilo isuvise komplikovano... :bash:
 
Kad vec pomenu taj pregled buseva posle smene, nekad se pitam da li se (pogotovo u starijim) autobusima menjaju sijalice. Imam utisak da kad pregore zauvek ostanu tako tu gde jesu. I ne samo sijalice, sve ostalo - polomljena sedista, izvaljene sipke, busne "harmonike", odvaljene lajsne i one drvene obloge, cesto nabubrele od vlage i prokisnjavanja. A nalepnice u novim busevima su i graficki slabijeg kvaliteta, kao da su fotokopirali stare. Inace, stajem u red onih kojima se dopada njihov jednostavni dizajn.
 
Stavljaju obicne sijalice umesto neonki, cak usrafe celu novu lampu. To je odvratno!:D
 
Nikako mi nisu jasni ljudi iz gsp. Kako vec jednom ne primete kolike su bolesne guzve na liniji 50 i da broj vozila na liniji najblaze receno nije dovoljan, bar ne u spicu.
Inace ja se tim busem vozim svake prestupne godine ali uvek izludim. Npr danas je bus pio toliko prepun da je od stanice uspeo da izgura samo 10-ak metara i tu je crkao :rant: To je naravno za tu liniju cini mi se redovna pojava :blah:
 
Ja nemam pojma kako ovi iz gsp ne primete da nema dovoljno autobusa na liniji 50 i kako ne provaljuju da su gužve celom tom trasom nepodnošljive.Javašluk u državnim firmama je prešao svaku granicu :notok:
p.s isto smo napisali :)
Nemoguće je da ne vide nego ih jednostavno zabole za naš grad.
 
To ne treba da primete ljudi iz GSP-a nego direkcija za javni prevoz, za koju u poslednje vrme mogu da kažem samo :notok: jer su napravili neke užasno glupe izmene linija, a o efikasnom raspoređivanju linija da ne govorim :bash:
 
Mislim da ce danas GSP, Studio B i jos neko ako se setim dobiti e-mail od mene.
 
cosmic":d5021ruu je napisao(la):
Mislim da ce danas GSP, Studio B i jos neko ako se setim dobiti e-mail od mene.
Bio je ovaj klip na B92 u vestima pre dva dana, tako da ne moras da se mucis sa slanjem mejla.
 
Snimak na Jutjubu nije nov
„Sudoku vozač“ još u junu dobio otkaz
Autor: G. S. | 31.10.2008. - 09:20
„Sudoku vozač“ još u junu dobio otkaz

Dragan Živanović, do sada misteriozni vozač gradskog autobusa koji je uhvaćen „okom“ kamere jednog od putnika u autobusu na liniji 74, dobio je otkaz pre nekoliko meseci, a bio je zaposlen u privatnom gradskom prevozniku „Veolija”, kaže za „Blic“ Željko Đukanović, direktor Direkcije za javni prevoz.
voyac-v.jpg

Na snimku koji se može pronaći na internetu vidi se da vozač čita novine i rešava ukrštene reči dok vozi gradski autobus.

- Živanović je izbačen sa posla još 12. juna ove godine, ali razlozi nisu navedeni. Ne znam zašto je dobio otkaz, ali je svojim bahatim ponašanjem pokazao da jednostavno nije za taj posao - kaže Đukanović i navodi da je očigledno ovaj snimak postojao i ranije.

Opasan hobi nepoznatog vozača nije imao tragične posledice. Pretpostavlja se da je snimak zabeležen u autobusu na liniji 74, koji saobraća od Bežanijske kose do Omladinskog stadiona, jer je autor snimka potpisan kao Vladan77 imenovao snimak kao „GSP vozač 74-ke rešava ukrštenicu“. Autor snimka je video zapis postavio na sajt Jutjub. Na snimku se vidi da vozač ležerno rešava ukrštene reči dok vozi prepun autobus negde po Novom Beogradu.
извор Блиц
линк http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=63282
 
Trebalo bi uvoditi nove ekspres i lokalne linije. Na primer: 50L - Ustanicka - Kanarevo brdo; 18L Autokomanda - SO NBG... Neki autobus iz pravca Zemuna mogao bi da se produzi do Pancevackog mosta.
 
Јутарњи аутобуси звани жеља
У шпицу одласка на посао и у школу путници тешко улазе у аутобусе ГСП-а на линијама 16, 31, 95 и онима који саобраћају ка Бановом брду
1zczlu8.jpg

Крцати аутобуси ГСП-а који се споро крећу и у које путници тешко могу да уђу проблеми су које суграђани имају готово сваког јутра приликом одласка на посао и у школе. Београђани се највише жале на јутарњи ред вожње на линијама 16, 31 и 95 и возила која саобраћају према Бановом брду.

Радослав Николић, генерални директор ГСП-а, тврди да аутобуси највећег градског превозника поштују ред вожње између 96 и 98 одсто.

– Било би одлично када бисмо предвиђени ред вожње испоштовали у минут. Главни разлог зашто не успевамо су саобраћајне гужве на које не можемо да утичемо. То је посебно изражено код Сајма, у правцу од Бановог брда и ка вишим деловима Чукарице. На овом потесу биће смањене гужве за око месец дана када је превиђено да буде завршена обнова трамвајских шина у Булевару војводе Мишића – истиче Николић.

Надлежни у ГСП-у константно прате комплетан јавни саобраћај и први човек овог предузећа тврди да, уколико је потребно, одмах реагују и на линијама на којима се јаве проблеми уводе додатна возила. Аутобусе са мање путника преусмеравају на линије која су више оптерећене.

На питање да ли постоји могућност да се попуњавањем празнина на једној линији угрози саобраћај на другим линијама где је до промена било све у реду, Николић каже да воде рачуна да се то не догоди.

– Ништа не бисмо урадили уколико бисмо поједине линије „појачали” новим возилима, а на другим оставили путнике да чекају превоз по пола сата. Пракса Градског саобраћајног предузећа „Београд” је да после анализа наших стручних служби повећамо број возила где се укаже потреба – наглашава Николић.

Да ли би на линијама јавног саобраћаја била боља ситуација уколико би на истој линији путнике превозила возила ГСП-а и приватних превозника?

– Подржавам „здраву” конкуренцију поготово уколико би путнике превозило више возила. На већини линија јавног превоза саобраћају истовремено возила ГСП-а и приватних превозника. Тамо где има проблема организационе природе возе једино наша возила – рекао је генерални директор ГСП-а.

Да ли је могуће да на интернет сајт ГСП-а буде истакнут комплетан ред вожње на свом линијама, а не само прва три јутарња и последња три ноћна поласка?

– Управо због проблема са саобраћајним гужвама нисмо ставили комплетну сатницу на интернет сајт ГСП-а, јер у току дана имамо потребу да због проблема на неким линијама мењамо ред вожње. Ако интернет сајт не бисмо дневно ажурирали само бисмо збуњивали путнике – закључио је Радослав Николић.

Д. Спаловић
[објављено: 04/11/2008]
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Jutarnji-autobusi-zvani-zelja.sr.html
 
^^^ nije mi jasno sta mu znaci ono da se red voznje postuje 96-98 posto kad i sami svakodnevno pricaju da preko celog dana imaju odstupanja u redu voznje zbog guzve.
 
Bilo bi zaista divno kada bi se red voznje postovao 96-98% a svedoci smo da je ta brojka verovatno ispod 80% :notok:
I dodao bih da je ista situacija u 26-ici ne toliko ujutru koliko oko kraja radnog vremena/skole.
Nekad mi bukvalno dodje da odem na pocetnu stanicu i belezim koliko samo polazaka nije ispunjeno :dil:
 
Ma i da postuju red voznje busevi ce im biti krcati do bola, jer mnogo ljudi putuje, a busevi su mali. GRad ima sve vise hiljada ljudi, a sistem saobracaja je od pre 30 i vise godina
 
Autobusa ima sasvim dovoljno i ulice fizicki nisu u stanju da prime vise. Alternativni vidovi prevoza su resenje... znamo koji.
 
Juce sam se vozio vrlo cudnim autobusom na liniji 33. Autobus je solo varijanta, ali je na sredini imao dva para vrata sto je sa vratima napred i nazad sve zajedno 4 para vrata. Meni je to prvi put da vidim takav autobus kod nas, ako sam dobro zapamtio u pitanju je ikarbusov model 103.
 
Vrh