Miroslaves
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 25.08.2015.
- Poruke
- 1.266
- Pohvaljen
- 1.654
3005 mrtav
Šta sad 5 putnika u busu i sad treba covek da staje na svaku. Valjda svima odgovara da brze stignu.Nije bez veze. Ako stoji u pravilniku, mora se poštovati do njegovog opovrgavanja.
3024, 3008, 3071, 3104 takođe.3063 na 3/83 (redovan)
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Uvek sam za to da se prođe stanica kad nema nikog i da se ne gubi vreme, ali naravno mora prvo da ae pogleda na retrovizoru, a ne da se preleti stanica ako niko nije pritisnuo taster stop koji je u 90% autobusa Gsp-a isključen i onda ga putnici ni ne koriste jer nema poente.
Pristišite*Danas iz 39, pisano a, auto busa, pristisnite. Inače otvaraju se vrata na svakom stajalištu pa nije ni potrebno ovo.
Pogledajte prilog 229745
Vala s obzirom na brojnost, posle ovoliko godina i havarija treba da obezbede magacinske rezervne motore za doniranje, ako već ne rade repower ili ljudski remont koji ga uključuje. U SAD se investicioni "repower" vrši posle 5-8 godina eksploatacije u njihovim uslovima po serijama. Ovde kod nas kad izlupaju zadnji deo takav može postati donor motora. Ako izgori, a drugom se raskupusa prednji prepust, onda se, zavisno od (ne)isplativosti umesto popravke od dva donora registruje jedan čitav, što i jeste bila praksa.Izvadjen motor, riknuo.
Remont motora valjda radi SDT, ako može da se odradi remont. Čak i ako ne može, bilo je dopremanja novih motora preko istog servisa koliko ja znam.Vala s obzirom na brojnost, posle ovoliko godina i havarija treba da obezbede magacinske rezervne motore za doniranje, ako već ne rade repower ili ljudski remont koji ga uključuje. U SAD se investicioni "repower" vrši posle 5-8 godina eksploatacije u njihovim uslovima po serijama. Ovde kod nas kad izlupaju zadnji deo takav može postati donor motora. Ako izgori, a drugom se raskupusa prednji prepust, onda se, zavisno od (ne)isplativosti umesto popravke od dva donora registruje jedan čitav, što i jeste bila praksa.
Iz razloga politički podstaknutog planiranog zastarevanja i pored očigledne brojnosti bacaju ih kao niskobudžetne solo, iako su zglobovi u gradu oslonjenom na autobuski sistem značajan resurs po više osnova.
Imajući u vidu odnos snage i mase manje troše i zagađuju pri većem kapacitetu i u tom slučaju izazivaju manje rashode u održavanju pri istom iskorišćenju kapaciteta, ili nude viši komfor kada su dugovečniji pri manjem opterećenju, te usporavaju regres inventara zahvaljujući gorenavedenom.
Po meni je je sasvim logično da se stanica preskoči, ako nema nikog na njoj, niko ne izlazi i niko ne trči da stigne na stanicu.
Totalno je apsurdno stajati i trošiti vreme bespotrebno.
Ako nije stradao blok može. To ga "ubije". Nerentabilan, beyond repair, od 1.9 svi na otpis i slične budalaštine. Novi preko SDT pretpostavljam samo u garantnom roku.Remont motora valjda radi SDT, ako može da se odradi remont. Čak i ako ne može, bilo je dopremanja novih motora preko istog servisa koliko ja znam.
I treba da je tu jer rastereti haos od 95 nekim delomUpravo videh na 9A solarisa :/
Sent from my SM-A528B using Tapatalk
Видео сам 3067 на 71.Ok je da 9 bude zglobna, pokriva opterećene pravce. Može da rastereti 78, 83 i 95. Od jutros na 58 ne vidim Solarisa, a ni na 75. Na 71 samo 3126.