стевелић002
Novice
- Učlanjen(a)
- 08.10.2024.
- Poruke
- 2
- Pohvaljen
- 0
Sa ukidanjem tramvaja na delu NBGa, 9A ima dosta više putnika nego 15. Zglobovi su prekopotrebni.Ja ne verujem. 3124, 3125, 3130 i 3135 na 9A.
Ovo je jadno. Koliko ima putnika u proseku? Manje od 15, osim u špicu. Primer nulte kilometraže.
Pretvoren je u prigradpotez 600?
U špicu budu krcati solo autobusi ne može da se uđe, trebaju tu zglobovi da rasterete 95. Bilo bi lepo neke linije da se skrate do bloka 20, poluprazna je okretnicaSa ukidanjem tramvaja na delu NBGa, 9A ima dosta više putnika nego 15. Zglobovi su prekopotrebni.
700 linije ne bi trebalo da prelaze brankov, pojacati ove linije sto prelaze da se rastereti venac i da stave zglobove na 71,75Koje na primer? Meni je ta okretnica na jako glupom mestu. Samo da se eventualno neka linija do nje produži, kao sa 27E i 35 što je urađeno, a skrati nikako, jer ne znam kome bi to odgovaralo.
Haos na liniji 95 treba rešiti pojačanjem te linije 95 a ne pojačanjem linije koja je neuporedivo manje opterećena. Ovako će razlika u opterećenosti linije 95 i linije 9A biti još veća a to jasno govori da kapaciteti nisu dobro raspoređeni.I treba da je tu jer rastereti haos od 95 nekim delom
Nema ništa od skraćivanja poteza 700. Mi, Zemunci smo obavestili opštinu da ćemo u slučaju skraćenja linija blokirati okretnice u Batajnici, Zemun Polju i Zelenom vencu, i da ni jedan jedini autobus neće izaći iz stanice, dok se odluka ne poništi, i opština je poslala zahtev Sekretarijatu za javni prevoz da se od takve odluke odustane.704,706,707 могу да се скрате под условом да се појача 84 и да на њој буду зглобови то је неко није мишљење.
Je l' se to da li je kapacitet linije odgovarajući meri stanjem na okretnici ili popunjenošću vozila? Je l' bitniji broj vozila na okretnici ili broj putnika u autobusima i na stanicama? Uzgred, linija zapravo uopšte nije pojačana, naprotiv, od 01.12. je značajno smanjen broj polazaka, radnim danima za 21 odnosno 11 % a na nedeljnom nivou za čak 153.95 je već dovoljno pojačana, u Borči je haos na okretnici.
A što se haosa na okretnici tiče postavlja se logično pitanje - kako je linija funkcionisala godinama sa intervalima od 4 do 5 minuta u špicu a sad ne može sa intervalom od 6 minuta?95 je već dovoljno pojačana, u Borči je haos na okretnici.
Ako postoje objektivni problemi sa kapacitetom okretnice to može za početak da se ublaži na sledeći način - redom vožnje se smanji vreme za odmor vozača na toj okretnici za recimo 10 minuta a poveća na onoj drugoj gde kapaciteti nisu problem za isto toliko. I ukupno vreme za pun krug ostane isto. Nije idealno rešenje ali bi značajno ublažilo problem kapaciteta te okretnice, ako ga uopšte ima. U svakom slučaju, nije normalno da hiljade ljudi svakog dana bude maltretirano nenormalnim gužvama na liniji samo zbog nerešavanja eventualnog problema sa kapacitetom okretnice u Borči.95 je već dovoljno pojačana, u Borči je haos na okretnici.
704,706,707 могу да се скрате под условом да се појача 84 и да на њој буду зглобови то је неко није мишљење.
700 linije ne bi trebalo da prelaze brankov, pojacati ove linije sto prelaze da se rastereti venac i da stave zglobove na 71,75
trebalo bi 3344.Koji autobus tj. garažni broj na 71 vozi Dr Estate?
Po ovoj slici na primer, GSP ima još iskusnije po tom pitanju.Слика блокиране окретнице Зелени венац и велике гужве која се дешава на истој је управо зато што његов фаворит отимачки квазипревозник запошљава изузетно искусне возаче који знају да паркирају и уђу у окретницу најбоље на свету.