Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 311 94,8%
  • BMC

    Glasovi: 17 5,2%

  • Ukupno glasača
    328
Sa ukidanjem tramvaja na delu NBGa, 9A ima dosta više putnika nego 15. Zglobovi su prekopotrebni.
U špicu budu krcati solo autobusi ne može da se uđe, trebaju tu zglobovi da rasterete 95. Bilo bi lepo neke linije da se skrate do bloka 20, poluprazna je okretnica
 
Koje na primer? Meni je ta okretnica na jako glupom mestu. Samo da se eventualno neka linija do nje produži, kao sa 27E i 35 što je urađeno, a skrati nikako, jer ne znam kome bi to odgovaralo.
 
Koje na primer? Meni je ta okretnica na jako glupom mestu. Samo da se eventualno neka linija do nje produži, kao sa 27E i 35 što je urađeno, a skrati nikako, jer ne znam kome bi to odgovaralo.
700 linije ne bi trebalo da prelaze brankov, pojacati ove linije sto prelaze da se rastereti venac i da stave zglobove na 71,75
 
Ali je trebalo da se napravi na normalnijem mestu. Da izađeš iz jednog busa i odmah pređeš u drugi. Mogla je da se napravi na onom delu između Dejtonke i kružnog toka. Tu bi bilo ok. Izađeš i na deset metara je stanica za grad.
 
704,706,707 могу да се скрате под условом да се појача 84 и да на њој буду зглобови то је неко није мишљење.
 
704,706,707 могу да се скрате под условом да се појача 84 и да на њој буду зглобови то је неко није мишљење.
Nema ništa od skraćivanja poteza 700. Mi, Zemunci smo obavestili opštinu da ćemo u slučaju skraćenja linija blokirati okretnice u Batajnici, Zemun Polju i Zelenom vencu, i da ni jedan jedini autobus neće izaći iz stanice, dok se odluka ne poništi, i opština je poslala zahtev Sekretarijatu za javni prevoz da se od takve odluke odustane.

Dokle više iživljavanje sa potezom 700?

Prvo je jedina brza veza Zemun Polja sa Beogradom, linija 707, koja je išla autoputem, preusmerena kroz Altinu, umesto da Altini uvedu novu liniju. Potom su, na zahtev uprave Više medicinske škole, ionako opterećenim linijama 704, 706 i 707, uspostavili stajalište Ruska. Stajalište je na svega 200 metara od stajališta kod Saobraćajne, pritom 4 linije koriste stajalište Ruska, a potez 700 bespotrebno sada upada u crveni talas.
Nametnuli nam Strelu, da nas vozi u onim Guleryus prdavcima neudobnim i malim, i sad bi da nas skraćujete, pa neće moći.
 
95 je već dovoljno pojačana, u Borči je haos na okretnici.
Je l' se to da li je kapacitet linije odgovarajući meri stanjem na okretnici ili popunjenošću vozila? Je l' bitniji broj vozila na okretnici ili broj putnika u autobusima i na stanicama? Uzgred, linija zapravo uopšte nije pojačana, naprotiv, od 01.12. je značajno smanjen broj polazaka, radnim danima za 21 odnosno 11 % a na nedeljnom nivou za čak 153.
 
95 je već dovoljno pojačana, u Borči je haos na okretnici.
A što se haosa na okretnici tiče postavlja se logično pitanje - kako je linija funkcionisala godinama sa intervalima od 4 do 5 minuta u špicu a sad ne može sa intervalom od 6 minuta?
Nisam bio odavno na toj okretnici pa ne znam da li se u međuvremenu nešto promenilo što doprinosi smanjenju kapaciteta iste.
 
95 je već dovoljno pojačana, u Borči je haos na okretnici.
Ako postoje objektivni problemi sa kapacitetom okretnice to može za početak da se ublaži na sledeći način - redom vožnje se smanji vreme za odmor vozača na toj okretnici za recimo 10 minuta a poveća na onoj drugoj gde kapaciteti nisu problem za isto toliko. I ukupno vreme za pun krug ostane isto. Nije idealno rešenje ali bi značajno ublažilo problem kapaciteta te okretnice, ako ga uopšte ima. U svakom slučaju, nije normalno da hiljade ljudi svakog dana bude maltretirano nenormalnim gužvama na liniji samo zbog nerešavanja eventualnog problema sa kapacitetom okretnice u Borči.
 
Na okretnici mogu da stanu 2 zgloba, ostalo je sve pored puta, ometaju 96
 
čini mi se da pogon Novi Beograd više nema zglobne BMC-ove. Sve su ih dali Karaburmi
 
Šapić je izjavio na konferenciji (nažalost, danas ne radim pa mi izašlo na yt i gledam) da GSP vozila koštaju za 20% više nego vozila privatnika.

U stilu AV je izvukao tablu i krenuo da proziva neke studente sa WA grupa.

I dalje potencira za Strelu i elektrobuse "kada bi potpisali".

Onda su na tabli izašle ovakve stvari
Screenshot (249).png

Screenshot (250).png

Screenshot (251).png


A onda je zlonamerno uzeo neku stariju sliku gde se vidi kolona autobusa (izvučeno iz konteksta), što naravno ne predstavlja redovno stanje na mostu
Screenshot (252).png


Uistinu ovo je slika od skora kod zelenog venca
Screenshot (253).png


Opet neke lepeze
Screenshot (254).png

Screenshot (255).png

Opet vrti neku priču o tome kako on odlučuje kome idu nova vozila (GSP ili Privatnici)

Pa sad na pitanjima se svađa sa nekom novinarkom o tome koliko sindikati GSP imaju članova

Screenshot (256).png

Screenshot (257).png


Vraćanje poteza spada po Šapiću u političke zahteve

Implementacija pomeranja prigradskih linija je samo odložena, jer se preti blokadama.

I dalje okoluta na pitanju trolejbusa,

A onda je došao Miloš Pavlović i krenulo je epsko prepucavanje....

Odluka za JPP DEFINITIVNO NIJE DONETA.

Nabraja u principu sve negativne stvari ako bi ostao GSP..

Izbor između Trolejbusa i Elektrobusa je politička odluka.

NOVO REŠENJE :

Kupićemo elektrobuse, ali ako se blokira Grad oni će čekati u Garaži srećnija vremena, a ovi trolejbusi će raditi (bruh)

Šapke prso sve proziva, svi su lažovi i niko nije kompetentan.

To je to, dosta je od mene, opao mi je stepen inteligencije..
 
Ок, после оваквог наступа не преостаје нам ништа друго него да захтевамо његову моменталну смену.

Дрипац малоумни би да нам отме град за себе и оне за које ради ово све.
 
Слика блокиране окретнице Зелени венац и велике гужве која се дешава на истој је управо зато што његов фаворит отимачки квазипревозник запошљава изузетно искусне возаче који знају да паркирају и уђу у окретницу најбоље на свету.
 
Слика блокиране окретнице Зелени венац и велике гужве која се дешава на истој је управо зато што његов фаворит отимачки квазипревозник запошљава изузетно искусне возаче који знају да паркирају и уђу у окретницу најбоље на свету.
Po ovoj slici na primer, GSP ima još iskusnije po tom pitanju.
1000029710.jpg

Apsolutno nema veze čiji su autobusi ili vozači. Na Zelenjaku barem jedno 15 godina ne postoji pravilo parkiranja, već gde nađeš prostor, tu autobus udeneš.
 
Ево он је ту паркиран јер мора да не би сметао другима
 
Vrh