Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 284 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 15 5,0%

  • Ukupno glasača
    299
Bolje da ne znate kakve krševe puštaju na liniju 72, koja nam dočekuje turiste i goste Beograda ispred aerodroma... :rolleyes:
 
Manite me te priče kako autobus u centru mora da bude lep, a st*** s periferije nek se vozi u krševima..
 
Baš tako!
Kakve su to priče, te centar, te gosti? Kao iz Pjongjanga.

Na 72 puštaju buseve kao i na sve druge linije, ako se mi vozime time ceo život, mogu i cenjeni turisti dva puta.
 
Приметио сам да на потезу 300 има много приватних нових аутобуса...
и за дивно чудо добро се држе...раја није навикла на такав третман па је у чуду и нисам видео још ниједну жврљотину или било шта слично! :kk:
 
Marcuse, problem je što je ta linija 72 ona koja povezuje aerodrom sa gradom... U prevodu, česti putnici su ljudi sa koferčinama, torbama, rančevima, a GSB im šalje poluraspadnute visokopodne Ikare iz 90-tih, koji ni nemaju odgovarajuće mesto odlaganje prtljaga unutar vozila.

O buci, prljavštini u unutrašnjosti, polomljenim rukodržačima, umazanim prozorima i utisku koji sve to zajedno ostavlja neću govoriti, prihvatiću sugestiju da kada se mi vozimo time mogu i oni koji se vraćaju u Bg sa aerodroma, kao i turisti... :rolleyes:
 
Gradski saobraćaj treba da služi nama, beogradjanima ( i ostalima koji se tako osećaju) a ne nekim strancima kojih skoro i da nema..
Tako da je svaka linija ista, 31 ima poprilično nove autobuse (ima dosta n serija) e sada što su razvaljeni i izgledaju staro to nije problem nikoga nego saobraćajnog pogona koji ih ne održavaju.
One priče tipa najave na engleskom, displeji na engleskom ??? Sve treba da bude na srpskom dal na ćirilici/latinici sve jedno je.
Ali ako stranac ne može da skonta 29 Трг Републике 1 ста. ... brojevi su i na engleskom i na srpskom isti..
 
milanobelgrade":19kwpmwk je napisao(la):
Приметио сам да на потезу 300 има много приватних нових аутобуса...
и за дивно чудо добро се држе...раја није навикла на такав третман па је у чуду и нисам видео још ниједну жврљотину или било шта слично! :kk:

Fini su ovi liazi ne znam sto ih ljudi ne vole ;)
Bar na mojoj liniji ima ja mislim 5 liazovih, 3-4 mercedesa, par ikarbusovih ''drhtavaca'' i oni klasicni olupijanderi od fapa... u sustini poboljsali su se busevi ka ovom pravcu ali opet hocemo i mi one bikcice kao sa pogona karaburma,bio bi red ;)
 
milanobelgrade":35z4ram1 je napisao(la):
Приметио сам да на потезу 300 има много приватних нових аутобуса...
и за дивно чудо добро се држе...раја није навикла на такав третман па је у чуду и нисам видео још ниједну жврљотину или било шта слично! :kk:
Ниси далеко од истине. :)
Сећам се када је ГСП купио онај први контигент Мерцедеса Конекто, па су нама на 302 уделили један ГБ 179.

Тај Конекто је остао чист много дуже од својих близанаца, а они поклопци и лампице изнад врата су биле присутне пар година (на градским Конекто су нестале после месец дана)
 
Turisti mogu da koriste a1, koji je prilagođen za kofere, ide na 20 minuta, i noću, njima tih 250 din nije ništa
 
stf":3jyakevl je napisao(la):
milanobelgrade":3jyakevl je napisao(la):
Приметио сам да на потезу 300 има много приватних нових аутобуса...
и за дивно чудо добро се држе...раја није навикла на такав третман па је у чуду и нисам видео још ниједну жврљотину или било шта слично! :kk:
Ниси далеко од истине. :)
Сећам се када је ГСП купио онај први контигент Мерцедеса Конекто, па су нама на 302 уделили један ГБ 179.

Тај Конекто је остао чист много дуже од својих близанаца, а они поклопци и лампице изнад врата су биле присутне пар година (на градским Конекто су нестале после месец дана)

И ми "конекта" за трку имамо! :p 157, сасвим солидан, мало ижвркан. Просто да уживаш док се возиш, што није тако често :rolleyes:
 
mekbejn":31p1lxuj je napisao(la):
zna li se koliko godina imaju Lastini Ikari? Njihovi daleko bolje izgledaju (i mlađi su naravno, samo ne znam koliko)

Lasta, kao i privatnici (sa izuzetkom Lui-a) obično nema starija vozila od 5 godina u saobraćaju.
solo vozila (28)

IK-103

godina proizvodnje: 2008.
broj vozila: 4
oznake: P0103, P0150, P0167, P0170

Liaz 5256

godina proizvodnje: 2009.
broj vozila: 4
oznake: P0173, P0174, P0176, P0178

Neobus Citta SLF

godina proizvodnje: 2011.
broj vozila: 20
oznake: P0114, P0123, P0134, P0137, P0140, P0142, P0146, P0148, P0153, P0155, P0180, P0181, P0182, P0183, P0184, P0185, P0186, P0187, P0188, P0189

zglobna vozila (43)

IK-201

godina proizvodnje: 2005.
broj vozila: 1
oznaka: P0141

godina proizvodnje: 2006.
broj vozila: 1
oznaka: P0110

IK-206

godina proizvodnje: 2007.
broj vozila: 5
oznake: P0106, P0113, P0115, P0119, P0160

godina proizvodnje: 2008.
broj vozila: 14
oznake: P0104, P0108, P0116, P0120, P0122, P0124, P0125, P0143, P0145, P0149, P0165, P0166, P0168, P0169

godina proizvodnje: 2009/2010.
broj vozila: 8
oznake: P0109, P0111, P0112, P0117, P0118, P0126, P0127, P0158

godina proizvodnje: 2011.
broj vozila: 10
oznake: P0101, P0132, P0133, P0135, P0136, P0138, P0147, P0152, P0157, P0172

Liaz 6212

godina proizvodnje: 2007.
broj vozila: 3
oznake: P0161, P0163, P0164

Neobus Citta LEA

godina proizvodnje: 2011.
broj vozila: 1
oznaka: P0121

dabldekeri (2)

MJT D02-JTD

godina proizvodnje: 2010.
broj vozila: 2
oznake: P0154, P0156

minibusi (7)

Navigo Otokar

godina proizvodnje:
broj vozila: 3
oznake: P0102, P0128, P0162

Isuzu Turquoise 31

godina proizvodnje:
broj vozila: 4
oznake: P0105, P0107, P0151, P0179

Izvor:
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=27&t=156
 
Izvinite molim vas ako ne pratim diskusije najbolje, ali da li ste vi videli ovo:

– Пре девет година смо од Владе Јапана добили контигент од 93 аутобуса, од чега је 75 зглобних и 18 соло аутобуса, који су даље у веома добром стању после толико година експлоатације и пређених од 500 до 700 хиљада километара. Ти аутобуси ће и наредних година моћи да саобраћају у јавном градском превозу, на задовољство Београђана. Аутобуси су одржавани беспрекорно, посаде се нису мењале и резултат тога је да су возила у врло добром стању – истакао је Радојевић.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1495305

Ja ne znam, iz fazona sam da idem da počnem da mu kopam grob ili nešto.
 
Stvar je relativna - ako gledamo održavanje u odnosu na druge autobuse GSPa, zaista jeste besprekorno :)

Pogledajmo ovog Ikara na liniji 704:

fotografija0101.jpg


Inače, ovaj je autobus već danima jako zagušljiv, ulaze izduvni gasovi u njega :shok:
 
Sinoć se pokvario onaj krš na linji 31 oko 22.30 i to simbolično ispred skupštine grada ,napravio kilometrasku kolonu..meni deluje kao da neko namerno ubacuje krševe preko Terazija,tu subverzivnu rabotu treba istražiti.. :kafa:
Da dodam,ne postoji nikavo opravdanje da se u strogom centru grada na potezu Slavija-Terazije ubace krševi od autobusa..ima dovljno niskopodnih buseva u pristojnom stanju koje treba odmah preusmeriti na linju 31,a ako nema neka se okreće na Slaviji. :kafa:
 
@ Ljaki
Па за ГСП-ов стандард одржавања, јапанци се стварно одржавају беспрекорно... :lool:

@2012

Дајте те "кршеве" са 31 на периферију, да и нама са периферије сване ... :rolleyes:
 
@stf,i zaista neshvatljivo da GSP nema nekoliko pristojnih autobusa da idu preko Terazija,s obzirom da tu prolaze tri bus linije pored trola..u mnogim perifernim delovima grada viđam daleko bolje i pristojnije buseve..
 
2012":3t12qd2h je napisao(la):
i zaista neshvatljivo da GSP nema nekoliko pristojnih autobusa da idu preko Terazija,s obzirom da tu prolaze tri bus linije pored trola..u mnogim perifernim delovima grada viđam daleko bolje i pristojnije buseve..
И шта је ту лоше?

Београд нису само Теразије.
 
2012ica misli da ce da se zgrazavaju turisti od nekoliko skrsenih ikara na 31cu dok im lutalice po Knez Mihajlovoj i prosjaci na svakom cosku ne predstavljaju problem.Cipovacemo ih pa ce nestati,1984 stajl! ;)
 
Terazije su ipak najuži centar,složićeš se.. ;) prosjaka ima zaista manje nego pre uvođenja komunalne policije ja primećujem veliku razliku a nema ih ništa više od ostalih gradova u jevropi..tako da mogu da se turisti zgražavaju i kod svoje kuće s izuzetkom japanaca nemaju cigane al imaju radijaciju.. :kafa:
 
Теразије јесу најужи центар али какве то везе има?

ГСП има очајни зглобни возни парк, и у поређењу са целим тим парком, на 31 ипак стављају боља возила. Такође, битан фактор је и припадност погону. 31 колико знам, припада Карабурми, а њихова возила су најгора у граду.
Једино што у том погону ваља, то су Јапанци. Јапанци су опет распоређени у договору са амбасадом Јапана. Никада нисам видео нити једног Јапанца да врши испомоћ на некој другој линији.

Ако су разлог туристи, зашто бисмо скривали своје мане, као неки скоројевићи. Нове троле-то смо ми. Стари аутобуси-то смо опет ми.

Улицкати 2 квадратна километра града док се све после тога распада је мало сељоберски зар не?
 
stf":3uaesd4y je napisao(la):
Никада нисам видео нити једног Јапанца да врши испомоћ на некој другој линији.
Nikad ne reci nikad :) Video sam i to solo japanaca na liniji 65! Do duse samo sam ga jedan dan video. Inace oni veolini neobosi bez prozora su ocajni sada kada je temperatura 12-13stepeni. Kad je guzva unutra je pakleno i zagusljivo uzasno, a vozac naravno nikad ne ukljuci ventilaciju, ako je uopste ima :rolleyes:
 
Ima ima šetanja japanaca, vrlo malo ali ima nekad :)
ja sam video solo na 77, i to sa sve displejom koji je lepo prikazivao liniju i pravac :)
 
stf":mmv3q391 je napisao(la):
Теразије јесу најужи центар али какве то везе има?

ГСП има очајни зглобни возни парк, и у поређењу са целим тим парком, на 31 ипак стављају боља возила. Такође, битан фактор је и припадност погону. 31 колико знам, припада Карабурми, а њихова возила су најгора у граду.
Једино што у том погону ваља, то су Јапанци. Јапанци су опет распоређени у договору са амбасадом Јапана. Никада нисам видео нити једног Јапанца да врши испомоћ на некој другој линији.

Ако су разлог туристи, зашто бисмо скривали своје мане, као неки скоројевићи. Нове троле-то смо ми. Стари аутобуси-то смо опет ми.

Улицкати 2 квадратна километра града док се све после тога распада је мало сељоберски зар не?
Da,Seljoberski je ne ulickati barem strogi centar,
Postaviti behaton na Terazije umesto granita?,dok je ceo Madrid recimo u granitu,
Ne okrečiti fasade barem u Knezu ili one mizerne pored skupštine grada...?
i da ,zar novih 10ak eko buseva na gas nisu mogli da puste na relaciji Slavija-Terazije?
Da, na Terazijama nisu postavili bus plus displeje..?
Urediti park u bloku 365 doK je onaj pored zgrade predsedništva u kraterima ?,da ne nabrajam dalje..
Postaviti podzemne kontejnere u nekim delovima grada a u K.Milana se ostavljaju kese pored drvoreda na pločniku...?
Nisam čuo da se jedan grad uređuje sa periferije prema centru...suština onag što htedoh da kažem, da u strogom i širem centru uvek je normalno da ulažete više novca i stavljate granit,pravite fontane,postavljate lepši i skuplji mobilijar pa i nove autobuse,trole isl. :kafa:
 
Vrh