Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Jos kada bi izmislili novac za tih 400 autobusa.Pogadjate,uzece kredit od EIBa ili EBRD-a.
 
censored.gif
нам стиже,
censored.gif
нам стиже :rant:
 
Сад ми паде нешто на памет - да ли би се они дисплеји у Н-серији, на којима се стално врти број линије, време и датум, моглу репрограмирати тако да се на њима појављује назив следећег/тренутног стајалишта? Такав систем сам видео у Бечу, и веома је корисно када се од жамора у превозу глас најаве не чује. Ево како то изгледа у бечком трамвају - уоквирио сам црвеном бојом дисплеј. Да напоменем, стари трамваји тамо имају само гласовну најаву, немају дисплеје.

3339946.jpg


Такође (ово је већ научна фантастика), било би лепо да изнад врата постоје мапе као у метроу у Риму, на којима се види на које све станице обухвата та линија. :) Лепше, боље и корисније него зиљаве рекламе испод плексигласа.

5001446656_c4f30b72f8.jpg
 
Ово са дисплејом и било супер, а ове мапе изнад врата би биле умазане масним отисцима прстију од уља које радници остављају за собом и биле би ижвркане ос стране деце, односно незахвалних антихриста! :rant:
 
Pa nisi morao do beča da odeš da bi video najavu u tramvajima hehehehe (šalim se) ima i u našim tramvajima isto to :)
 
Аааа да, то сада имају Шпанци. :) Само двапут сам се возио њима и били су крцати, па нисам имао могућности за разгледање. :) Мада би било лепо ту дисплеј-најаву проширити и на аутобусе, барем Н-серију - и тако су унутрашњи дисплеји бескорисни, нема поенте да се на њима стално врти само број и назив линије. :)
Иначе, у римском метроу приликом најаве станица се даје информација и на коју страну се излази на перон - леву или десну. То би било лепо видети у БГ возу, мислим да чак и није неки проблем то направити - само у валидатор уместо најаве нпр. "Карађорђев парк" убацити "Карађорђев парк, излаз лево". Једино што је потребно је да Апекс сними пар нових матрица. Наравно, предуслов је да Бусаплуса проради и у БГ возу. :)
 
Mislim da validatori u bg vozu još nisu proradili :D
A to je odlična ideja kada bi na svim tim displejima pisala sledeća stajališta, i u novim trolama, i novim busevima..
 
Ја сам се возио овим возом
metro%20caf%201.jpg

Он је имао на делу где се спајају два вагона мали дисплеј ка коме је писало "EXIT" са обе стране, а сијао је онај на којој је страни излаз. Наши КАФ-ови имају на левој страни на делу где се спајају модули мале дисплеје где пише "Излаз". Не видим разлог постојања таквог дисплеја :rolleyes:
Овде се види тај дисплеј :)
030320123148.jpg
 
Taj "Izlaz" displej zasvetli kada neko pritisne ovo žuto "Izlaz" dugme. Toga ima i u nekim Ikarima, jedan Stop displej koji zasvetli kod šofera i crveno svetlence iznad vrata gde je pritisnuto dugme. Taj sistem bi mogao super da radi i da bude značajan za klimatizaciju autobusa, ali je u ovom trenutku beznačajan.

I bio bi značajan da vozač ne bi morao da staje na stajalištu na kome ni jedan putnik ne čeka, a ako niko u autobusu nije pritisnuo Stop dugme.
 
Возачи не стају на станицу, ако виде да нема никог и да нико не стоји у аутобусу. То дугме се користи само, ако возач не стане иако ти стојиш на вратима. Моја другарица редовно псује возача јер једноставно неће да стане иако она стоји на средњим вратима!
 
To dugme se kod nas ne koristi, a ja sam ispričao čemu bi trebalo da služi.
 
Uzegli Zejtin":1jch1wde je napisao(la):
Сад ми паде нешто на памет - да ли би се они дисплеји у Н-серији, на којима се стално врти број линије, време и датум, моглу репрограмирати тако да се на њима појављује назив следећег/тренутног стајалишта? Такав систем сам видео у Бечу, и веома је корисно када се од жамора у превозу глас најаве не чује. Ево како то изгледа у бечком трамвају - уоквирио сам црвеном бојом дисплеј. Да напоменем, стари трамваји тамо имају само гласовну најаву, немају дисплеје.

3339946.jpg

Novatronic displeji u novim trolejbusima i autobusima su kompatibilni sa BusPlus sistemom i na GSP forumu je pisano, bar je @nikoleta pisala, da su planovi da se jedinice Novatronic displeja povežu sa BusPlus sistemom i konačno da unutrašnji displeji počnu da se koriste u prave svrhe, a to je da pokazuju sledeću stanicu. Povezivanjem Novatronic displeja i busplus terminala i na ispis linije na prednjoj strani bi se trebao automatski menjati.
 
Moram da pohvalim GSP poceli su da ugradjuju led rasvjetu u autobuse umjesto neonki jutros ikar na 27 :)
 
интересантно је то да само на Н серији на сваком аутобусу стоји правац у ком иде, док на Јапанцима и Мечкама већим делом не стоји. мислим, ако су већ почели то да раде, онда треба да раде на свим бусевима, а не само на неким
 
Od 1997 do 2012 imaš 15 godina.

Dobro su i čitavi šta im se sve radi..
 
Ја не знам ни како је Н серија дочекала 2012. Нису квалитетно одрађени, не одржавају се и возачи их не "штеде" уопште. Линија 31, од Трга до Коњарника за 15-20 минута! Обично треба око 25-30. Овај није користио жуту траку у краља Милана, обилазио је троле и све који су му се нашли на путу. У оној улици после Аутокоманде је возио ненормално и погодио сваки сливник и рупу да ме је заболео стомак од том "дрндања", а уши су ми се запушиле од буке коју је производио метал око врата и врата сама, као и мотор. Код Душановца је пролетео поред 17-тице. Реакција људи из 17-тице је била :shok: :shok: :shok: :shok:
 
Sramota je da onakvi krševi od autobusa idu linijom 31 preko Terazija dok na nekoj periferiiji idu mnogo bolji autobusi,to je jednostavno neprihvatljivo ,nema opravdanja za tako nešto.. :kafa:
 
To je jer ide za zvezdaru,A da ide 31 za NBG stavili bi vec nove autobuse.
 
Vrh