Švajcarci imaju jedno dugme unutra na razdelnoj šipki, a dva spolja za ulazak. I tako sitna dugmad se vidi iz aviona na zelenoj karoseriji bez načičkanih drugih prekidača i nalepnica.Iz ugla vozača bih voleo da je u svim zglobovima sistem sa tasterima jer je neuporedivo lakše za vozače. Zglobni autobus je jako nepregledan kod trećih i četvrtih vrata, a ako ne uđeš u stajalište kako treba i ne ispraviš harmoniku, ti ne vidiš prakticno ništa. Naravno, to bi trebao da bude standard na svim vozilima, kad su ljudi naučili da koriste tastere kod Cafova, mogli bi i kod ostalih autobusa.
Тастер стоп опција је одлична и са добром перспективом, није лоша за све линије. Али просто возач треба да процени и да има опцију када сам отвара сва врата или када пушта да то путници раде најавом изласка на тастер стоп. На пример може да функционише на линијама када нису шпицеви и када нису неке велике фреквенције путника. Приметио сам да Ниш Експрес има у БМЦ овај систем и ради проверио сам, ал возач отвара сва врата на пример.Vlada anarahija, doslovno treba izraditi čitav vodič kako je kome prevozniku / vozaču prdnulo da postavlja pravila ulaska / izlaska.
Po meni treba odreditj gradske pravce gde je zaustavljanje obavezno i otvaranje svih vratiju (iznimka mogu biti neka slabije korišćena stajališta) i prigradske gde je zaustavljanje na zahtev pritiskom na STOP, nema tu uostalom neke velike filozofije i već se takvi sistemi primenjuju svuda u svetu. No, da bi se ovakav sistem uveo, mora prvo da radi sistem vizuelnog i audio najave stajališta, a mi ni taj prvi korak nismo savladali.
Da ne pričamo tek o tipu vozila na prigradu gde mogu da voze Otokar ili Cobra kao u gradu, mislim to je smešno.
Grad se hvali nekim uslovima, a u stvari uslov je da nema uslova, u stvari uslov je da se BMC-u ili Rakiji pravi posao izgleda.
Postavlja se pitanje da li su ljudi od nervoze grizli ovo ili jeli ili je zub vremena… da li je čovek ili zub vremena?
Meni je sasvim solidan, čuje se zveckanje panela, ali se vidi razlika kad iz njega pređeš u Akiu. U Akiji sam osetio neke vibracije tokom vožnje, kojih kod Scanie nema uopšte. Dok sam se vozio tom Scaniom, bukvalno sam se odmorio.Obilazak Skanije u Turu:
Vožnja:
Manje krči od M.A.N-a u Barseloni:
Pitam se kako se drži onaj privatni po našim kraterima.
Meni je omiljeno mesto za sedenje u Solarisu gde su ona 3 sedišta skroz pozadi, sediste skroz desno do prozora, tako je cozy i zavuceno i daleko od ljudi, ali zato kad su sva 3 sedišta zauzeta, onda je horor koliko je tesno… sto je u 31 često slučaj jer je uvek krcat, ali zato u 77 mogu da odmorim dušu i chillujem tamo
U, jel samo paneli ili više stakla? Vidim da ima dosta više stakla od Francuza. Citaro drnda ko blesav u Hamburgu, a još više u Tuluzu i Madridu. U Beogradu gotovo uopšte što ukazuje i na specifikaciju. Nekad i sedišta lupaju međusobno i o šipke i pucketaju, što je najizraženije u Madridu.Meni je sasvim solidan, čuje se zveckanje panela, ali se vidi razlika kad iz njega pređeš u Akiu. U Akiji sam osetio neke vibracije tokom vožnje, kojih kod Scanie nema uopšte. Dok sam se vozio tom Scaniom, bukvalno sam se odmorio.
Moja poslednja vožnja u Scaniji je bila srednje žalosna. Unutrašnjost autobusa koja je ravna štali ću prepisati prevozniku. Paneli, prva polovina lebdi, a druga se konstantno trese. Zvučna izolacija nula, čak se po meni čuje i gore nego stare Ikarbusove stotrojke iz GSPa.Meni je sasvim solidan, čuje se zveckanje panela, ali se vidi razlika kad iz njega pređeš u Akiu. U Akiji sam osetio neke vibracije tokom vožnje, kojih kod Scanie nema uopšte. Dok sam se vozio tom Scaniom, bukvalno sam se odmorio.
Mozda ce neki dati na 7818 uzima nbgd a Zemun 9A. E sad je pitanje gde ce Zemun sa zglobovima.?
Jel to jedina rokada? Pominjao si 68 i 71.18 uzima nbgd a Zemun 9A. E sad je pitanje gde ce Zemun sa zglobovima.?
Da li postoji slučajno plan da 85 uzme Zemun?18 uzima nbgd a Zemun 9A. E sad je pitanje gde ce Zemun sa zglobovima.?
Немојте Земун да узме 71, нека им 68 и нека се појача 15 са тим зглобовима што ће бити вишак, можда могу и на 9А да пусте неки зглоб или на 78.Da li postoji slučajno plan da 85 uzme Zemun?
Zemun može da stavi na 78 zglobne autobuse, pa onda da ima lufta i za solo higere za određene linije, kao što su 68 i 71. Ili da taman popune rupe na 15-ici.
Solaris i BMC (CNG i solo obicni), klasicno. Kada bi samo neki Ikarbus iz Zemuna prebacili u NBGD…Такође ако неко зна шта ће пустити Нбгд на 18 које бусеве?
Znajući da je dotični raštimovao sve živo što mu je palo šaka, kao i kakvo stanje putne mreže u tom delu grada moram sesti da vidim kakav će moj utisak biti. Manje me brine buka motora, budući da su sada gasni BMC bučniji od Solarisa, pri čemu ništa ne može više da odzvanja u ušima od solo dizela.Moja poslednja vožnja u Scaniji je bila srednje žalosna. Unutrašnjost autobusa koja je ravna štali ću prepisati prevozniku. Paneli, prva polovina lebdi, a druga se konstantno trese. Zvučna izolacija nula, čak se po meni čuje i gore nego stare Ikarbusove stotrojke iz GSPa.
Akija mi je postala dosta bolji bus od onog haosa što je došao prvi put 2015. Vozio me je danas P23013, odnosno bivši P40369, koji radi od marta ove godine. Zaista se vidi napredak. Preko spojnica na plavom mostu u Žarkovu i ispod Mosta na Adi se čuju samo vibracije na prelasku. Kroz onaj slomovrat od Požeške se čuje lupanje ali autobus je ceo u komadu. Paneli uopšte ne mrdaju. Jedino kabina mi se ne sviđa koja je napravljena po mom viđenju od neke vrste tankog stakla. Zvučna izolacija je odlična, kilma je letos bila fantastična. Cena je i više nego srazmerna sa kvalitetom.
Kako gde? Pa (bar što se dela Solarisa tiče) kući, na NBG.18 uzima nbgd a Zemun 9A. E sad je pitanje gde ce Zemun sa zglobovima.?
Baš zbog tog pitanja je i upitna predaja 18-ice. Već je bila priča da im 18 odgovara svakako, a ruku na srce, nisu se loše ni pokazali. A da se vraća u NBG, to se priča još otkad je predata Zemunu i trebalo je da se vrati navodno još u septembru nakon predaje 56. Nije isključena ni opcija da će NBG da preuzme samo neke polaske na 18. Ako NBG preuzme celu 37 i još polazaka na 27E kao što se priča, dobar deo zglobova sa 88 će završiti tamo. Sa druge strane, Zemun može zglobove da šalje i na 9A i 78. Poražavajuće je da 78 i dalje nema nijednog zgloba.18 uzima nbgd a Zemun 9A. E sad je pitanje gde ce Zemun sa zglobovima.?