Mislim da je DAF, imam snimljen zvuk, ali ne može ovde da se šalje u tom formatu.Jel u njemu Cummins? Nisam se nikada vozio tim troosovincima.
Pre neki dan sam se vozio njime, autobus je topMeni je predobar zvuk kod Strelinog Solarisa, baš milina za voziti se njim.
U ovim lastinim je varijanta od 370ks, mislim na zglobne Otokare, MX11 naravno.Trebalo bi da je DAF MX 11-240(326ks),malo slabija varijanta motora koji ide u zglobni otokar.
BIK-ovi nemaju Novatronic displeje, mislim da su u njima DMV.Mislio sam na unutrašnje novatronic displeje u ostalim vozilima koji pokazuju sledeće stajalište, oni su na latinici. Samo ovaj u biku je na ćirilici.
Sent from my RMX3710 using Tapatalk
Daj druže vozač si, jel može nekad nešto detaljnije, stručnije. Šta znači lopata, šta je lopata. Prešli mnogo, nisu nešto održavani, ne valja ovo ili ono, problem malo i enterijer dovesti u red. Gledam i LE, za kilometražu i godine drže se oni. Problem bilo srediti podolit posle tipa sedam osam godina rada. Ne vidim da su truli, da se tresu nenormalno ili da su u ne znam kakvom raspadnom stanju. Za Higere isto pišeš raspadaju se, pa nisam baš primetio da se toliko raspadaju na jednoj 37-ici. Ima boljih i lošijih, a viđao sam gora, a mlađa vozila kod privatnika. Čak i MAZ pokazuje neke svoje kvalitete, ako se održava, a u odnosu na neke Turke. Mislim, kad pišemo o autobusima, ne vidim poentu u upotrebi jedne reči za opis vozila, a pritom direktno radiš sa njima. Svaka konkretna informacija iz prve ruke nije na odmet. Uskoro će svi ti Ikarbusi otići, u odnosu na Solaris očigledno lošija vozila, al realno zadnje serije M-ova i LE-a ipak pokazuju posle niza godina maltretiranja da i nisu tako loše napravljeni.
Otišao rok trajanja autobusima 2017 godište? Za 2013 i možda. A sigurno će svi ovi Turci biti solidni deset godina, al kad na vrbi rodi grožđe. Samo jednu Akiu da vidim da bude u baš dobrom stanju posle šest sedam godina rada, pa da onda pričamo, važi to i za BMC. A ako ćemo da budemo manijaci i bacamo autobuse posle pet godina, onda je to tek druga dijagnoza celog ovog nakaradnog sistema održavanja javnog prevoza.
Katastrofa to uopšte nije za Beograd, ali streli je tesko da doplati za peto dugme kod vozača da on ima komande za sva vrata(5 dugmica)ovako je zbunjujuće jedino da svaki autobus bude takav...Milion puta smo pisali da se zadnja vrata ne otvaraju spolja, nego samo iznutra od strane putnika koji izlaze iz vozila.
Farovi su im vrh za sve ove godine od 2019 do sad nisam nijednog video sa crknutim farom...svakako zvuk mu je prelep za razliku od Turcina u kom je stvarno neprijatna voznja kolko se čuje buka i zujanjeHiger mi ima najlepši zvuk motora u Bg-u, lepog je i dizajna. Kinezi znaju da prodaju spoljašnji izgled.
Sve ostalo ne valja, a to ostalo je možda i najvažnije.
Не мора да има пет тастера. Видео сам на једном Икарбусу опцију с четири тастера и на табли изнад њих посебан тастер који када притиснеш, онда четврти тастер за врата отвара и затвара сва врата заједно. Ко је возио у ГСП, сигурно зна на којим возилима је то било, ја ме могу да се сетим, то сам видео пре 6-7 година.Katastrofa to uopšte nije za Beograd, ali streli je tesko da doplati za peto dugme kod vozača da on ima komande za sva vrata(5 dugmica)ovako je zbunjujuće jedino da svaki autobus bude takav...
Toplotna izolacija jeste problem, al nije nerešiv, kao i kod dosta drugih autobusa. Bilo šta vezano za mehaniku, može biti do same eksploatacije, mislim neodržavanja. Motori u LE-ima su provereni zadnjih 50 i kusur godina. Vrata čuvena su na većini vozila tog tipa takva na zadnjem prepustu, jer za veća nema mesta. Najveći problem tih autobusa jeste neadekvatna upotreba na linijama za koje prosto nisu nikad ni pravljeni. Da su mogli bolje biti izrađeni mogli su, a da su iznad proseka onog što je Ikarbus izrađivao, sigurno da jesu. Od vozača ćeš uvek slušati više različitih priča. Meni na primer, po pisanju, @branik deluje kao čovek koji zna dosta i pisanjem uliva poverenje. Kritikovanje kočnica, kao da se ne radi o potrošnim delovima mi deluje prosto neozbiljno. Nov autobus bi mogao da podleže kritici i kočionog sistema, al nikako onaj koji je iza sebe ostavio jedno milion kilometara. Nisu ni proizvođači sa Zapada cvećke. Greše i oni i nemaju uvek najbolja rešenja, al šasija od jednog Mercedesa ne može da ima baš toliko loše upravljanje, kočnice, a tek motor i delove mehanike vezano za vešanje i sve ono što utiče na povoznost vozila. Jednostavno, to se kosi sa zdravim razumom, tim pre što se ne radi o šasiji koja je tek tad izašla na tržište, već o proizvodu koji je do 2015 godine bio i te kako prisutan. Da su sad dobrim delom ofucana vozila, pa sigurno da jesu, al kako sam skoro ušao u jedan od LE-a na 26-ici, iskreno za devet godina rada drži se i više nego solidno, a u smislu čvrstine, vuče, niti je tresao, niti nešto lupao, niti huktao itd. Za Turke, pojedine naravno, vešanje je na neuporedivo višem nivou. Ne mogu ga komentarisati iz ugla vozača naravno, al isto tako nikada ne uzimam samo jednu verziju priče zdravo za gotovo, jer su čak i za BMC, mislim na naše gasne, utisci različiti od kolege do kolege, s tim što zasigurno većina nije oduševljena tim autobusima.Ne znam da li bi remont LE odradio nešto da to ima smisla.
Iz ugla korisnika od 2015-2024,najčešće sa #3211, #3212, #3214 mogu da kažem da su za leto neizdrživi...jedino možda u prednjem delu, jer kada temperatura pređe 28°, pretvara se u rernu.
Najlošija toplotna izolacija pozadi.
Vrata su valjda naknadno dodata i nisu bila funkcionalna skoro nikad, naročito kada je gužva, jer ih izglave i ona spadnu i nema dalje, mnogi ih nikada nisu ni otvarali (#3219 sa 302).
Falinke sa motorom od priče jednog vozača, često se dešavalo da gubi snagu i da gas samo propadne (desilo mi se više puta, da ne može da povuče).
Tako da mi ne nedostaju zaista.
Tako je, sve zavisi od opreme vozila, a Strela očigledno uzima zglobove sa takvom opremom.Znači to u Strelinim busevima je sistem kao u Švajcarcima? Vozač samo omogući otvaranje, a vrata otvaraju putnici ili je drugačije i od toga?
Postavlja se pitanje da li su ljudi od nervoze grizli ovo ili jeli ili je zub vremena… da li je čovek ili zub vremena?Pogledajte prilog 222347
Turci zglob kod 2 vrata na 31
Nije to do šasije nego do elektronike. Ta vozila su fabrički promašaj jer je šasija pravljena za 2 vrata.Ja sam za MAZ čuo i dosta pohvala od vozača kod privatnika sa stanovišta njihovog radnog okruženja i što se same vožnje tiče, a serija kod nas svakako spada u lošije. Sve nabrojeno za LE, pod uslovom da je tačno to za staničnu, apsolutno je sastavni deo šasije OC500LE, a isti su isto tako hvalile tvoje i moje kolege. Sedište samo ne toliko doduše. Mislim tvoj stav i mišljenje, al da Mercedes toliko ne zna da napravi šasiju mi baš i ne pije vodu. Da su M-ovi bolji verujem, a uzgred ne odražavaju se ni LE-i bog zna kako, isto kao i M-ovi.