Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
MilisaV":3vvnw1my je napisao(la):
takođe svetla salona liče na svetla iz starih ikarbusa ili liaza, opet ikarbus to ima mnogo bolje sa integrisanom neonkom u kosinu.
Inace svetla salona su led u trakama i mnogo su bolje uradjene nego kod ikara i neobusa, cini mi se da dobro i vuce na uzbrdici i manje ima vibracija od neobusa dok stoji u mestu. Inace bus generalno nije nista specijalno, samo smo se svi navikli na krseve pa nam je ovo :shok:
 
Da, da, ovu su bivši Ćurdić i Dumeco autobusi. Onaj prvi je definitivno saobraćajo na 35. Za ostale ne znam tačno, ali možda 71 i 84 pošto te linije drži Dumeco. Uglavno, prilično neverovatno da je neko od nas kupio autobuse :lol:
 
Znam da je neko objavljivao u PDF-u terminuse pojedinih linija. Bio bih zahvalan ako bi to moglo ponovo da se objavi jer mi ocajnicki treba za linije:

601

71

72

Hvala.
 
Misliš na redove vožnje?
http://www.bgsaobracaj.rs/images/jgpp/polasci/

Elem, Veoliji stiglo i preostalih 5 Neobusa, čime je završena isporuka svih 25 komada. Prema pisanju nekih vozača sa Autobusi.net, Veolija nije zadovoljna novim Neobusima i verovatno za obnovu ostatka voznog parka će se okrenuti Ikarbusu.

"cone"":2jeq0gr5 je napisao(la):
Poslednjeg radnog dana u 2011. godini, Veolia je preuzela poslednjih 5 od 25 autobusa Citta SLF. Ova serija se od predhodnih razlikuje po tome što su ugrađeni šiberi, 2 sa leve i 2 sa desne strane. :)

img3095e.jpg

img3104m.jpg

img3114g.jpg
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=9&postdays=0&postorder=asc&start=1050
 
Ako stvarno nisu zadovoljni njima, bilo bi zanimljivo saznati zašto...
 
Можда су имали проблеме са стаклима. Ја сам видео пар Необус-а са тракама преко стакла, као што то уме да уради ГСП.
 
Meni deluju osetljivjiji, nepristupačniji za sitne popravke, ali to samo vizuelno. Ikarbusova vozila su se najbolje pokazala u BG (posle Mercedesa naravno, i FAP je tu negde)
 
Rekoh da je sve nezvanično, ali se žale na Volvo servis, na čeće kvarove, na nepristupačnost zbog visokog poda i lošeg planiranja prvih stepenika, te zadržavanje na stanicama. Sa Volvom ni Lasta izgleda nije zadovoljna, zbog čega je tražila da sledeća vozila budu isporučena sa MAN motorom i menjačem kao u IK-206. Drugim, rečima, Neobus, ako subvencije budu odobrene će napraviti kopiju Ikarbusa IK-206, ali ovaj put sa podom od 750mm :rolleyes: što je takođe visoko za gradske uslove, ali svakako niže od 900mm :o

lastaneobus.jpg


Veolija je u svakom slučaju zadovoljna sa IK-103, zbog toga su ih i kupovali za Požarevac. A slali su ih i na homologaciju u Nemačku.
384905.jpg
 
Homologacija, permutovah slučajno. Homologacija je proces utvrđivanja da je nešto nečemu odgovarajuće.

Homologacija se obično koristi u kontekstu motornih vozila, tj. automobila. Homologacija motornih vozila, odnosno opreme i delova vozila, predstavlja postupak ocenjivanja i potvrđivanja da li određeno vozilo u celini, ili neki njegov deo ili oprema, odgovaraju zahtevima ECE pravilnika, odnosno EEC direktiva.

Pri homologaciji vozila, odnosno delova i opreme vozila, ispituju se i potvrđuju se uređaji bitni bezbednost vozila, kao i uređaji od kojih zavisi ekološki kvalitet vozila: u takve spadaju uređaji bitni za aktivnu bezbednost vozila (kočnice, upravljački mehanizam, svetla, signalni uređaju, pneumatici i sl), za pasivnu bezbednost vozila (sigurnosni pojasevi, sedišta za decu, unutrašnja oprema, protivpožarna zaštita i sl.), za opštu bezbednost vozila (zaštita od neovlašćene upotrebe i sl.) i za ekološki kvalitet vozila (toksična izduvna emisija, buka, radiofrekvencijske smetnje i sl.)

http://sr.wikipedia.org/sr/Homologacija
 
Jeste lep majkumu ovaj 103 stvarno mi se sviđa ova prednja maska mnogo je mocna.


Sto su ih cak slali u nemacku sto ne u srbiju
 
Mislim da je to radjeno u njemackom TUV institutu ,a i kod nase to radi ali neznam da li nasi imaju sve standarde i masine za pojedine sertifikate ,masinski faks ,instituti kirlo savic,pupin itd
 
Cuburac93":10dogett je napisao(la):
Jeste lep majkumu ovaj 103 stvarno mi se sviđa ova prednja maska mnogo je mocna.


Sto su ih cak slali u nemacku sto ne u srbiju

Није само леп већ и добар и удобан.
Он увек скрати пут 5 до 10 мин у односу на ГСП-ову канту! :)
 
Као путник нисам задовољан Необусом. Много висок под, јако мрачан ентеријер, прозори постављени превише ниско (резултат високо пода).
Сам дизајн је застарео, доста потсећа на постсовјетске производе.

Оно што бих похвалио је врхунски квалитет завршне обраде.
 
Somi303":3kf20fu8 je napisao(la):
Cuburac93":3kf20fu8 je napisao(la):
Jeste lep majkumu ovaj 103 stvarno mi se sviđa ova prednja maska mnogo je mocna.


Sto su ih cak slali u nemacku sto ne u srbiju

Није само леп већ и добар и удобан.
Он увек скрати пут 5 до 10 мин у односу на ГСП-ову канту! :)
+ tih motor prijatnog zvuka, perfektni menjac tecno menja brzine bez ikakvog cimanja.. prvi put kad sam se vozio pomislih jbt. jel ovo ikarbus ili mercedes :D
Nekima se nesvidja ono led osvetljenje unutra (tj. "boja" svetlosti) al meni je ko bombona :cool:
 
Осветљење је врхунско, само ми се не свиђа звук унутар салона. Не чује се стално, понекад се ваљда упали нешто и онда креће тај звук :) Све остало је као код "мечке" :laugh:
 
Pu u kakvoj sam se sad kanti vozio, GB1266 na 59. Zglobni Ikarbus naravno, za dve stanice se nadises izduva za mesec dana.
 
Реално, боље је да узму ИК-103А и зглобне ИК-206/201 (али мислим да се 201 више не прави, јер МАН не прави "висеће" моторе) :) Високоподни аутобуси из Икарбуса су врхунски урађени и боље је да узму њих него нископодне. :D
 
Мене фасцинира чињеница да Икарбус поред НАЈГОРЕ могуће завршне обраде не може да реши проблем са "четкама за изолацију врата" и ту стави неку гуму или неко друго паметније решење. Толико је унутра шупље да чак и на новим нископодним шиба по ногама најстрашније.

И зашто ниједна фирма неће да купи "Јапанце" кад су се показали као одлични?
 
Vrh