Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Meni se ne svidja sto se prodaje pogon Kosmaj Veoliji.

Zasto prodati nesto nase stranim firmama ako to ne funkcionise? Valjda treba poraditi na tome da se rese problemi u tom pogonu a ne prodati.

Kad bi se postupilo tako za sve, pa cela Srbija bi se prodala.... (ups, neki se vec setili da prodaju sve zivo, i sto radi i sto ne radi....)
 
Glavni problem je to što je 94 ostala bez zglobova :rolleyes: Što se "bikonja" tiče, na 31 nikako neće biti! 35,32,32E, (26 je verovatno rezervisana za MANove), i naravno 202 i potez 10x preko Dunava.

Što se prodaje pogona tiče, mislim da je suvišno uopšte diskutovati o tome, sačekajmo neke zvanične informacije da ne naglabo ako je samo glasina...
 
spatiotecte":zxkgu0bn je napisao(la):
Meni se ne svidja sto se prodaje pogon Kosmaj Veoliji.

Zasto prodati nesto nase stranim firmama ako to ne funkcionise? Valjda treba poraditi na tome da se rese problemi u tom pogonu a ne prodati.

Kad bi se postupilo tako za sve, pa cela Srbija bi se prodala.... (ups, neki se vec setili da prodaju sve zivo, i sto radi i sto ne radi....)

Ipak smo u kapitalističkoj provredi i sa dosta argumenata se može prihvatiti takva ideja. Naravno, uvek treba uzimati u obzir i lošije strane. Ali, da li biste voleli da danas umesto Veolije vozi GSP. Osim kvaliteta usluge, više privatnog kapitala donosi i veću ekonomičnost i manje korupcije
 
Iz iskustva, Litas je bio gori derikoža nego Veolia! Preduzeće je pre kupovine bilo u užasnom stanju, vozila se raspadala, gomila zaposlenih neradnika i tako dalje. Posle privatizacije stanje se dosta poboljšalo!
 
spatiotecte":142vvmdq je napisao(la):
Meni se ne svidja sto se prodaje pogon Kosmaj Veoliji.

Zasto prodati nesto nase stranim firmama ako to ne funkcionise? Valjda treba poraditi na tome da se rese problemi u tom pogonu a ne prodati.

Kad bi se postupilo tako za sve, pa cela Srbija bi se prodala.... (ups, neki se vec setili da prodaju sve zivo, i sto radi i sto ne radi....)

Apsolutno se slažem. Argumentacija da će privatni interes raditi u javnom je pogrešna.
Pogotovo treba pratiti koliko društvenih sredstava se onda uliva u privatno preduzeće.

Obično iza svega stoji dil koji vodi ka većoj zaradi, a ne nužno boljoj usluzi.

U svakom slučaju novi zakon o koncesijama i privatno-javnom partnerstvu je otvorio vrata ovakvim slučajevima.
 
veb983":lwfrzpkn je napisao(la):
Cuveno gsp (ne)odrzavanje :violina: . Vec nedeljama gbr161 vozi sa rupetinom nazad, fali mu poklopac/resetka. Ma realno moze i bez toga i bez pranja unutra, samo da se kotrlja.. NOT.
161220112550.jpg
ovo je u Bolecu?
 
Матеја Бељан":3zxtb17m je napisao(la):
Nije to tačno, ima zglobnih privatnih, Lasta prva. Ali određeno je na kojim linijama oni saobraćaju i boduju se više
Naravno da ima. Čak i Liaz ima zglobni onaj rozi diplon reklama...
 
Mislim da ne bi bilo strašno,ako se proda Kosmaj Veoliji,samo u slučaju da ta firma počne da ulaže u nabavku autobusa bar 50% koliko ulaže u drugim zemljama u kojima posluje. Pošto koliko znam posluju u 70 i nešto zemalja,a na njihovom glavnom sajtu čak i ne piše da posluju u našoj zemlji to dosta govori o njihovim planovima u Srbiji. :notok:
 
I lasta ima samo jedan, ako se ne varam. Ovih 10 sto treba da stignu ce, mislim, imati cetvoro vrata. Inace mnogo ubav autobus, (Neobus Citta LEA), vozio sam se jednom na 16tici, stice se utisak da je plafon jako visok. Ja ga zovem "salonski autobus".
 
Neće biti, niti isti. Autobus je zapravo IK-206 u izvedbi Neobusa, sa MAN motorom i visinom poda od 750mm, dakle, nije LEA! Ova LEA je inače jedna jedina napravljena u Neobusu.

Što se tiče prodaje:

"nikoleta"":1znkl8q7 je napisao(la):
Званичних информација и најава никада није било, а причу око продаје једног саобраћајног погона ГСП-а (најпре за Нови Београд, а сада за Космај) су пласирали поједини синдикати у ГСП „Београд“, који су својим члановима, углавном возачима и радницима у одржавању, изнели ове информације, без поткрепљивања било каквих доказа за ове тврдње.

Угавном, то се користило у дневно-синдикалне приче, и лично сматрам да овакву информацију не треба схватити превише озбиљно, барем не у овом тренутку.

http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=13&t=94&start=960
 
P04174 danas je radio na liniji 77
 
Lep je spolja, iznutra je soc....

meni je i dalje najlepši - najbolji bus na bg ulicama i dalje MAZ/BIK 20x
 
Pa pogledaj ovu kutiju iznad vrata koja služi za otvaranje istih.

pa ikarbus je imao još sa prvim 10x integrisan sistem u ove kosine. takođe svetla salona liče na svetla iz starih ikarbusa ili liaza, opet ikarbus to ima mnogo bolje sa integrisanom neonkom u kosinu.

kroz salon ima neka traka sa nekim smešnim diodicama koje su verovatno na metar kupovali kod kineza. deluje u najmanju ruku socijalno.

i bus se mnogo više čuje od MAZ/БИК-а. svrtao bih ovaj autobus negde između ikarbusa i liaza, (ikarbus od privatnih prevoznika, ne od gsp-a)
 
dobar je bus nervira me samo sto nisu zamenili i na liniji 77
 
Vrh