Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
A da li je Strela privatni prevoznik ili je u vlasnistvu grada ili drzave? Jer kad pise ko drzi linije u Beogradu posebno pise privatni prevoznici a posebno Strela
 
Privatni prevoznik u vlasništvu državnika, ako ćemo najjednostavnije.
Ne znam nisam upucen samo vidim da ih ne stavljaju u grupu privatni previznici😄 A kakvo je vase misljenje da li je bolji gsp ili ostali prevoznici ja vidim ovde na linijama 305 i 307 koje najvise koristim cesto bude nekoliko izostavljenih polazaka dnevno to drzi trenutno gsp. U poslednjih 2-3 meseca par puta sam i na ustanickoj cekao vise od 40 min radnim danom. Doduse u poslednjih 20ak dana nisam primetio izostavljene polaske a cesto koristim prevoz jer nisam vozac
 
Privatni prevoznik u vlasništvu državnika, ako ćemo najjednostavnije.
Privatni prevoznik u vlasništvu državorušitelja, ako ćemo najjednostavnije i najtačnije. Nije svako :poop: koje dođe na vlast dostojno da se nazove tom lepom rečju "državnik", pogotovo ako tu državu izdaje i pljačka od najkrupnije nacionalne do ove najsitnije saobraćajne politike.
 
Ne znam nisam upucen samo vidim da ih ne stavljaju u grupu privatni previznici😄 A kakvo je vase misljenje da li je bolji gsp ili ostali prevoznici ja vidim ovde na linijama 305 i 307 koje najvise koristim cesto bude nekoliko izostavljenih polazaka dnevno to drzi trenutno gsp. U poslednjih 2-3 meseca par puta sam i na ustanickoj cekao vise od 40 min radnim danom. Doduse u poslednjih 20ak dana nisam primetio izostavljene polaske a cesto koristim prevoz jer nisam vozac
305 uzima Saga Trans, a 307 Strela, sigurno će biti bolje, a naročito na 307 koja će biti pojačana i imace 46 poluobrta više radnim danima, a čak 60 više radnim danima. 307 će nakon dolaska Strele imati 4 poluobrta više vikendom, nego što sada tokom zimskog reda vožnje ima radnim danima. Kad smo kod vozila, Saga Trans ima Cobre stare 3 godine i uzima nove Bmc, koji nisu baš najsrećniji, ali je Saga privatni sa dobrim održavanjem i biće okej, dok Strela ima Mercedese Conecto, Cobre i Otokare, pa ćemo videti šta će ići za 307.
 
Јел постоји могућност да ће се нешто променити до 5. септембра јер ЛДМ, Цврле, Транс Југ, Барбадос и још неки немају довољно аутобуса за линије које су им поверене (по оном списку који је изашао пре неких двадесетак дана).
 
Јел постоји могућност да ће се нешто променити до 5. септембра јер ЛДМ, Цврле, Транс Југ, Барбадос и још неки немају довољно аутобуса за линије које су им поверене (по оном списку који је изашао пре неких двадесетак дана).
Cvrčak će ići zajedno sa Bamironom kako stvari stoje i tako će obezbediti vozila, Trans Jug je nabavio 18 Otokara i stigli su i garažu, Barbados je uzeo Bmc, kao i Ldm. Bukvalno su svi privatnici već spremni, samo se čeka Strela kojoj treba da stigne još dobar broj vozila. Naravno postoji mogućnost da bude nekih sitnih promena i da nekako upadne neki privatnik koji nije dobio linije, ali videćemo već 5.9.
 
Јел постоји могућност да ће се нешто променити до 5. септембра јер ЛДМ, Цврле, Транс Југ, Барбадос и још неки немају довољно аутобуса за линије које су им поверене (по оном списку који је изашао пре неких двадесетак дана).
Imaju:

LDM ima spremnih 26 BMC i 5 Sprintera
C&LC je uzeo Akie i zglobne BMC
U TransJugu stoji baš puno novih Otokara
Barbadosu je pre neki dan stiglo 6 BMC
 
305 uzima Saga Trans, a 307 Strela, sigurno će biti bolje, a naročito na 307 koja će biti pojačana i imace 46 poluobrta više radnim danima, a čak 60 više radnim danima. 307 će nakon dolaska Strele imati 4 poluobrta više vikendom, nego što sada tokom zimskog reda vožnje ima radnim danima. Kad smo kod vozila, Saga Trans ima Cobre stare 3 godine i uzima nove Bmc, koji nisu baš najsrećniji, ali je Saga privatni sa dobrim održavanjem i biće okej, dok Strela ima Mercedese Conecto, Cobre i Otokare, pa ćemo videti šta će ići za 307.
Odlicno😄ovo do sad je bilo uzas secam se i pre letnjeg reda voznje da su znali retko da idu tj dosta ne realizovanih polazaka a i sve je bolje od ovih raspalih higera🤣
 
Odlicno😄ovo do sad je bilo uzas secam se i pre letnjeg reda voznje da su znali retko da idu tj dosta ne realizovanih polazaka a i sve je bolje od ovih raspalih higera🤣
Вала не зна се шта је горе Хигер или Бмц. Срећа па ми на 56 имамо Соларисе али упадне по који Бмц. Нажалост од 16.9. ћемо да гледамо Ниш Експрес који се показао као јако лош превозник.
 
Meni je, da prostite Higer mnogo bolji, u odnosu na ono što je vozilo pre njega (dvocifreni ikarbusi npr #75 #84).

Malo malo, pa mi to stave na 305, a ono u jako lošem stanju, konstantno se kvari, pretoplo,muljali novac da urade klime koje nisu bile u funkciji, milion nerealizovanih polazaka sećam se jednom ja čekam oko 15h, bio takt na 11 min i tri vezana polaska nisu realizovana.
Bio si srećan ako upadne Conecto.

Naravno, ima i Higer falinke, loše odrađenu plastiku koja pucketa, nema grejanje, i vidi se da je za sirotinju... Ali bar se manje kvari,pa samim tim i možeš da se pouzdaš u polazak i lepo hladi.

Stanje je na #300 bilo baš kritično tih godina, sada se dosta popravilo, a najveći problem postaše IK112LE koji se najčešće i kvare, čak više i od remontovanih Conectosa 2005.
 
У суштини сваки аутобус има предности и мане.
Naravno, kod Higera je problem što je jako neudoban i neprijatno je voziti se njim kad onako lupa i trese. Uvek se nakon vožnje Higerom od Ustaničke do Vinče osećam nekako izmoreno, kao da sam prebijen, dok kod tih starijih autobusa to nije bio slučaj iako su bili dosta nepouzdani i bez klime.
 
Naravno, kod Higera je problem što je jako neudoban i neprijatno je voziti se njim kad onako lupa i trese. Uvek se nakon vožnje Higerom od Ustaničke do Vinče osećam nekako izmoreno, kao da sam prebijen, dok kod tih starijih autobusa to nije bio slučaj iako su bili dosta nepouzdani i bez klime.
Хигер и Бмц имају стварно добру климу али су ми Солариси много бољи. Што се тиче осталих превозника Отокари и Кобре су одлични. Они су ми најбољи међу приватницима. Општина Гроцка је стварно имала среће што се тиче превозника а ни ми из Раковице не можемо нешто да се пожалимо. Думеко на доста линија потеза 500 и на 42, 53 Транспродукт на 59 једино је проблем Ниш Експрес на 56.
 
Meni je, da prostite Higer mnogo bolji, u odnosu na ono što je vozilo pre njega (dvocifreni ikarbusi npr #75 #84).

Malo malo, pa mi to stave na 305, a ono u jako lošem stanju, konstantno se kvari, pretoplo,muljali novac da urade klime koje nisu bile u funkciji, milion nerealizovanih polazaka sećam se jednom ja čekam oko 15h, bio takt na 11 min i tri vezana polaska nisu realizovana.
Bio si srećan ako upadne Conecto.

Naravno, ima i Higer falinke, loše odrađenu plastiku koja pucketa, nema grejanje, i vidi se da je za sirotinju... Ali bar se manje kvari,pa samim tim i možeš da se pouzdaš u polazak i lepo hladi.

Stanje je na #300 bilo baš kritično tih godina, sada se dosta popravilo, a najveći problem postaše IK112LE koji se najčešće i kvare, čak više i od remontovanih Conectosa 2005.
Доста возача сам чуо да кажу да је бољи стари конекто од новог хигера не знам какво је ваше искуство. Ја из угла путника могу да кажем да јесу неудобни али бар оно што кажу ново је ново😄Делује ми да су им седишта прилагођена људима у Кини који су нижи. Успут ме занима хоће ли бити можда нових еко линија у скорије време јер сам чуо да ће Београд више форсирати електричне аутобусе.
 
Imaju:

LDM ima spremnih 26 BMC i 5 Sprintera
C&LC je uzeo Akie i zglobne BMC
U TransJugu stoji baš puno novih Otokara
Barbadosu je pre neki dan stiglo 6 BMC
Јел Лдм има само Бмц од нових аутобуса и аутобуса који су млађи од 10 година. Знам да имају старе Акије и Називе али не могу да и користе.
 
Vrh