Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
shabanajzer":2u3uplqm je napisao(la):
sad, na 26ici su uglavnom tzv. japanci, mislim da su samo 2-3 ona stara zglobna ikarusa, tako da im renoviranje te linije verovatno nije prioritet.

a 24ka ima ukupno ako se ne varam 6 autobusa, mozda i manje, od cega su 2 iz onog prvog kontingenta nemacke pomoci, mislim 2001. (crveni, sa strane pisalo 'sr nemacka za sr jugoslaviju', pa je kasnije izbledelo), ti nemacki busevi su sada potpuno propali. mislim da su njih zamenili novima, ili prebacili na neke druge linije.

inace, u jednom od novijih buseva na 24ki (ikarus, ako se ne varam, godiste 2005. ili 2006) bio je instaliran i audio sistem, 'ovo je autobus na liniji 24, neimar-dorcol...' mislim da je to jedini takav u beogradu, mada ne znam da li i dalje radi
Kamo lepe sreće da ima 6 autobusa na 24, ima samo 3, do skoro su vozili "Mutanti" Fap-IK i to garažni brojevi 105, 107 i 108.
107 je imao govorni automat.
Sada na 24 voze 107 (mutant) 210 i 211 (IK112N) oni uglanom voze.
ponekad ulete i Mercedesi iz Nemačke donacije i to g.b. 201,205,206 ja sam te viđao,moguće da je još koji vozio, ali uglavnom voze 3 ista.
Jedno vreme je vozio i Saonos.

Cone":2u3uplqm je napisao(la):
Ljudi,mislim da je u najgorem stanju linija 51,zato sto ima nekoliko onih starih FAP autobusa (Kockica) koji imaju samo sipke i vrata,a 51 nema ni jedan dupli autobus,iako je vrlo prometna trasa,inace ide od Belih voda(Zarkovo) pa preko Banovog,Sajma i do Slavije.Skoro nema dana kada nema guzve u tom autobusu.Cesto idem njime,i voleo bih da preduzmu nesto po tom pitanju.
Cone pogon kosamaj koji održava 51 nema zglobne autobuse.
 
У јавни градски превоз укључено 25 нових „Икарбусових” аутобуса
Четвртак, 26. јун 2008.

У систем јавног градског превоза укључено је још 25 нових „Икарбусових” аутобуса модела ИК 112, чије кључеве је данас примио Славен Тица, директор Градског саобраћајног предузећа „Београд”.

– Аутобуси, које „Икарбус” испоручује граду и ГСП-у, унапредиће градски саобраћај и подићи ниво старости возила јавног превоза изнад европског просека. Посебно је важно да ће нископодна возила моћи да користе и особе са инвалидитетом – рекао је Славен Тица.

Он је подсетио да је пре око месец дана ГСП-у испоручено 25 сингл возила и најавио да ће до краја јула бити испоручено преосталих 20 зглобних возила, чиме ће уговорени контигент од стотину аутобуса превозити Београђане.

Жељко Ђукановић, директор градске Дирекције за јавни превоз, истакао је да је испоруком нових аутобуса возни парк ГСП-а обновљен за 15 одсто. Срећко Нијемчевић, генерални директор фабрике „Икарбус”, нагласио је да су за модел аутобуса испоручених ГСП-у заинтересовани и страни купци, што указује да задовољавају европске стандарде.

Нови аутобуси опремљени су климама, а према речима директора ГСП-а биће ангажовани у све четири гараже тог предузећа у граду.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1319790
 
Јесте видели да нископодни аутобус иде на линији 60. То возило је током дана празно, само служи да у вршном периоду превезе раднике Топлане. Климатизовано возило за 3 путника.
 
Ништа, то само показује на микроплану неку нерационалност оних који се тиме баве. Нерационално је и да линија 34 буде аутобус, а не минибус (као 49). Систем је инертан.
 
34 prvo treba vratiti na staru trasu milsim da onu pre ove sadašnje. A kada se sredi Prokop onda linija prebaciti na trolu i pustiti do centra.
GSP nažalost nema minibuseve.
 
beograd1_1.jpg
 
I 51 ima one FAP autobuse (oko 2-4),sto nedaju neki IK-112?Prometna linija,cesto kasni.Pitam se sta cekaju? :/
 
Inace primetio sam da su se u vecini vozila sa klimom pojavila obavestenja da se prozori ne otvaraju. I stvarno sada su sva vozila sa klimom kompletno zatvorena.
 
Pa, mora da se edukuje narod i to je sasvim u redu posto je to kod nas potpuna novina. Posto nemamo puno, vazno je da cuvamo ono sto imamo..
 
bojan87":20t2cvjb je napisao(la):
Inace primetio sam da su se u vecini vozila sa klimom pojavila obavestenja da se prozori ne otvaraju. I stvarno sada su sva vozila sa klimom kompletno zatvorena.
Steta sto svi ti klimatizovani autobusi nemaju elektricne bravice na prozorima, pa bi vozac pri polazku iz garaze proverio da li su svi prozori zatvoreni i pritiskom na jedno dugme sve ih zakljucao...time bi se izbegla cela ova guzva oko ljudi koji otvaraju prozore (a obicno se nadje bar jedna osoba) i kazu: "Smeta mi klima!"...onda dodje do svadje sa ostalima...u principu uvek su najbolja resenja koja ne daju alternativu (ukoliko je ona losa)...a ovakva resenja su prilicno jeftina...
 
Cone":2nu56kq6 je napisao(la):
I 51 ima one FAP autobuse (oko 2-4),sto nedaju neki IK-112?Prometna linija,cesto kasni.Pitam se sta cekaju? :/
Na 51 treba da se stave zgoboni busevi, mislim da zglobnjak može da okrene na belim Vodama.
Ali pogon koji održava 51 nema takva vozila.
12 bi treblo produžiti do Žarkovačke crkve,a 51 da vozio od Savskog Trga preko Č.Padne i ccerak do Belih voda.
to je moj predlog.
Inače neko je rekao da Ik112N ne bi trebalo trpati na previše opterećene linije.
bojan87":2nu56kq6 je napisao(la):
Inace primetio sam da su se u vecini vozila sa klimom pojavila obavestenja da se prozori ne otvaraju. I stvarno sada su sva vozila sa klimom kompletno zatvorena.
Tako i treba da su bili pamenti pa da naruče buseve bez tih prozorčića, pošto st*** često otvori prozorče i pored obaveštenja.

Baš juče na 24 jedna glupa ženturača otvara proz ori pored obaveštenja, dok ona nije ušla bilo je super radi klima uzivanje.
ja joj kažem da zatvori prozor jer radi klima ona me otera u PM i poče da čačka onaj regulator, kako smetajoj klima.....
Nenad":2nu56kq6 je napisao(la):
Pa, mora da se edukuje narod i to je sasvim u redu posto je to kod nas potpuna novina. Posto nemamo puno, vazno je da cuvamo ono sto imamo..
Naravno.
retardinjo":2nu56kq6 je napisao(la):
bojan87":2nu56kq6 je napisao(la):
Inace primetio sam da su se u vecini vozila sa klimom pojavila obavestenja da se prozori ne otvaraju. I stvarno sada su sva vozila sa klimom kompletno zatvorena.
Steta sto svi ti klimatizovani autobusi nemaju elektricne bravice na prozorima, pa bi vozac pri polazku iz garaze proverio da li su svi prozori zatvoreni i pritiskom na jedno dugme sve ih zakljucao...time bi se izbegla cela ova guzva oko ljudi koji otvaraju prozore (a obicno se nadje bar jedna osoba) i kazu: "Smeta mi klima!"...onda dodje do svadje sa ostalima...u principu uvek su najbolja resenja koja ne daju alternativu (ukoliko je ona losa)...a ovakva resenja su prilicno jeftina...
Ma usti glupe ljude, koji vole da smrde, opazi smeta mu klima onda otvori prozor, klima još radi, ali onda nema efekta.
 
da li neko zna kakvi su autobusi odredjeni za prigradska naselja kao sto su Pinosava,Beli potok....
 
To je pogon Kosmaj. Solo vozila, najcesce Mercedes ili FAP-Ikarbus. Ima poneki FAP i eventualno neki stari Ikarus. Zanimljivo je da i dalje vozi jedan Sanos, na liniji 47 - onakav kakvi su pre desetak godina bili svi autobusi tog pogona.
 
Da li zna neko jer menjaju sve buseve na 77ici i 79ci sa tim novim ili sta?primetih ih puno ali ne znam da li ce sve promeniti :)
 
Па не могу све јер нема довољно. Ставе на сваку линију по 1 - 2. Наравно, има више линија него наручених возила=)
 
Pocepao sam se od smeha kada je pre oko dva sata kada sam se vozio "novom" sesnaesticom iz onih kutija iznad sedista, kada je autobus krenuo i onako se nagnuo unazad pocela da curi voda mlazom od oko pola centimetra...Zena jedna, jedva dosla do mesta, sakrila se od kise, kad joj ovo go*no napuni krilo...bilo me sramota sto se toliko smejem...:D:D:D

Dakle novi autobusi prokisnjavaju! :) To je sediste odmah ispred motora...a sa suprotne strane je neko zahvatio pola sake silikona da bi zadihtovao sastav na uglu stakla i zamazao 5 cm stakla...o kakvim ja bravicama razmisljam...:)
 
Матеја Бељан":vioyr88j je napisao(la):
To je pogon Kosmaj. Solo vozila, najcesce Mercedes ili FAP-Ikarbus. Ima poneki FAP i eventualno neki stari Ikarus. Zanimljivo je da i dalje vozi jedan Sanos, na liniji 47 - onakav kakvi su pre desetak godina bili svi autobusi tog pogona.
Da to je jedini preostali sanos garažni broj 228, to su bil dobri autobusi, pre neki dan je radio na 50
 
Izvinjavam se sto offtopicim,vozih se danas u novoj troli na liniji 40,sedista su kao u medjugradskim busevima od tkanine i harmonika je ali recimo da je predji deo 2/3 a zadnji je 1/3.Inace jedva da se cuje neko zujanje,kada izadjoh iz iste poslusah i 79 koja je odmah naisla posle i mogu reci da je prakticno necujna.Ima li neko predstavu o kojoj se radi?Ja sam zaljubljen :D
 
zar ne mislite da i prigradska naselja zasluzuju malo bolje autobuse,mislim da bi gsp trebao malo da poboljsa kvalitet prevoza na svim prigradskim linijama.......
 
На свим линијама има и добрих и старих возила - осим оних из јапанске донације који саобраћају само на појединим градским и једној приградској линији.
 
m@rko":ch5br0yq je napisao(la):
zar ne mislite da i prigradska naselja zasluzuju malo bolje autobuse,mislim da bi gsp trebao malo da poboljsa kvalitet prevoza na svim prigradskim linijama.......
Uglavnom se slažem samo ja bi niskopodne ikarbuse ostavio sam za gradske linije, za linije ka periferiji bio da neki drugi tip vozila.
 
Vrh