Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Pa ne moze na svim linijama:) Samo bih ja izbacio sa nekih perifernih linija nove autobuse.
 
Matt":twfzqf31 je napisao(la):
Pa ne moze na svim linijama:) Samo bih ja izbacio sa nekih perifernih linija nove autobuse.
Aha! Znaci stanovnici sa periferije su gradjani drugog reda :lol: Kad ti samo dodje Vucic :laugh:
 
c.s.i.":36tk7joi je napisao(la):
I ja sam primetio ^^^
Jedino mi nije jasno zasto nema ni jednog na liniji 26 kad je vec toliko prometna :rolleyes:
ja pre mislim da tu utice psihologija, da se kasnije kaze "zamenili smo celu liniju 24 novim autobusima"..a na liniji 24 saobraca nekoliko buseva... :)
 
dziggy":841y24sa je napisao(la):
c.s.i.":841y24sa je napisao(la):
I ja sam primetio ^^^
Jedino mi nije jasno zasto nema ni jednog na liniji 26 kad je vec toliko prometna :rolleyes:
ja pre mislim da tu utice psihologija, da se kasnije kaze "zamenili smo celu liniju 24 novim autobusima"..a na liniji 24 saobraca nekoliko buseva... :)
Za sada saobraća 3 autobusa sa intervalom 20-25 minuta, lično mislim da treba da pojačaju liniju sa još 3 autobasa pa da 24 fura na svakih 10 minuta.
Liniju 24 treba prebaciti tj vratiti u pogon Karaburma.
Lepo je videti IK112N na 24, mada za 24 su više oni mercedesi sa dvoje vrata.
 
Ma ok je 24 i ovako, uvek dolazi skoro skroz prazna...
Mislim da je linija 50 trenutno kriticna, busevi su prepuni jos od prve stanice... stvarno mogli bi da je proceste :cool:
 
evo, ja recimo svaki dan koristim 24ku do posla... i imam 2 varijante: ili da uhvatim bus koji ispred grcke ambasade staje u 8.45, koji me dovodi do posla (bukvalno do vrata, u njegosevoj) u 9.01, ili da sacekam sledeci, koji dolazi u 9.05-9.10, pa da na posao stignem oko 9.25. na svu srecu, tolerisu mi kasnjenje... :) mada bih voleo da 24 ide mnogo cesce. inace taj bus me tako podseca na detinjstvo, kad sam isao kod babe i dede na neimar... moja omiljena linija :cool:
 
Veliki broj linija nosi broj koji potpuno ne odgovara trasi.
Što se tiče 50 moj predlog je da se produži do Zrmanjske na B. brdu,a na druom delu do Mirijev 3 takođe bih uveo i 50L (Medaković 3 - B.Brdo) kao i 50E.
ovo bi bila veoma teška trasa, ali to je samo predlog.
Linija 20 bi trebala da se promeni u 320 pošto ide van segmenta.
 
Postoji izvesna nelogicnost u numeraciji gradskog saobracaja

1-14 tramvaji
15-18 autobusi
19-22 trolejbusi
23-27 autobusi
28-29 opet trolejbusi
30-pa nadalje autobusi...

O prigradsjkim linijama, trocifrenim brojevima i dodatim slovima da ne govorim. Zasto se ne bi izvrsila renumeracija?
 
Cini mi se da su linije probali da numerisu po pravcu trase, ali im to nije uspelo. Opet, neke linije su numerisali po vrsti vozila (tramvaji, trolejbusi). Po meni najgluplje je sto tramvaj 3 nema ni slicnu trasu sa dvojkom, a opet su ga stavili pored nje... Mogli bi da porade na tome...
 
Pa postoji logika... linije koje pocinju cifrom 2 (20, 21, 22...) idu na istok, linije na 3 na jugoistok, na 4 takodje, samo juznije, na 5 juzno, na 6 i NBG i na 8 Zemun. To sto se kasnije nije sasvim vodilo racuna o tome je druga stvar... na primer 79 koji ne ide na NBG. Tramvaji su bili os 1 do 13, a trole rezervisane za 14-19, medjutim torle su ukidane, pa vracanje, doslo je do promena i onda su uvedeni autobusi s tako malim brojevima.
 
bojan87":33fr4fhc je napisao(la):
^^^ Zaboravio si da napises da su i 40 i 41 trolebusi :)
Da, i to. To su inace 2 linije koje mozda najvise mrzim. Imaju vise vozila nego 21 i 29 a uvek su prazni.
 
vrachar":63yy0t92 je napisao(la):
Postoji izvesna nelogicnost u numeraciji gradskog saobracaja

1-14 tramvaji
15-18 autobusi
19-22 trolejbusi
23-27 autobusi
28-29 opet trolejbusi
30-pa nadalje autobusi...

O prigradsjkim linijama, trocifrenim brojevima i dodatim slovima da ne govorim. Zasto se ne bi izvrsila renumeracija?
Najbolje da bude ovako 0-19 Tramvaji, 20-99 Trolejbusi/Autobusi, 100 pa naviše Autobusi,.
Malo je glupa li šta sad.
Evo jednog mog predloga za liniju 95 i probleme sa istom.
ja bi liniju podelio na dva dela.
95 Trg republike- Borča III
66 Trg Republike - Blok 45
Liniju 96 Bi stavio da bude ekspres i ona bi od SUP 29 Novebar skretala ka Dunav stanici i išla dalje ka Dorćolu a može i samo do D. stanice.
Uveo bih i metrobus liniju 1095 Borča III - Ledine.
Linija 104 postaj 94 i produžava se do Vuka
Linija 43 postaje 93, što je sasvim logično.
 
Takođe se slažem da je potrebna renumeracija GSP.
Samo bi malo drugačije sredio, odnosno 1-9 za budući metro, 10-49 a tramvaje, 50-99 za trolejbuse, za buseve 100-499, a za prigradski prevoz od 500-999 i to je to :)
 
@senke
ako 104 postane 94, sta se desava sa trenutnom 94-orkom :D
 
mislim da nisu potrebne prenumeracije, mozda male korekcije. vaznije je dobro organizovati saobracaj i smanjivati ucesce autobusa u njemu...
 
Steva":2ba3souq je napisao(la):
Takođe se slažem da je potrebna renumeracija GSP.
Samo bi malo drugačije sredio, odnosno 1-9 za budući metro, 10-49 a tramvaje, 50-99 za trolejbuse, za buseve 100-499, a za prigradski prevoz od 500-999 i to je to :)
Metro moze da ima i azbucne oznake. Napr. linija Ж :lol:
 
shmeksi":gpxknhwh je napisao(la):
@senke
ako 104 postane 94, sta se desava sa trenutnom 94-orkom :D
Ona dobio neki broj an 6 pošto svakako joj odgovara i treba da bude recimo 64 a moze i an 4 pošto je Miljakovac u segmentu 4.
Treba urditi kompletno sređivanje nomenklature, linije 91 i 92 bi trebale da nose neki trocifren broj ne 5xx, ima još dosta linija recimo tu su sigurno još 45 i 46 koji nemaju veze sa Banjicom i Miljakovcem.


Matt":gpxknhwh je napisao(la):
mislim da nisu potrebne prenumeracije, mozda male korekcije. vaznije je dobro organizovati saobracaj i smanjivati ucesce autobusa u njemu...
Potrebne su prenumerizacije i nove linije naročito E (ekspres) i L (Lokal), kao i metrobus linije.
Naravno da treba smanjiti broj autobusa povećanjem broj trolejbuskih i tramvajskih linija i naravno teški metro.
GSP i prigradska lasta treba da se ujedine u jednu firumu i eto nam više linija.
 
Аутобус на природни гас у јавном градском превозу
Четвртак, 19. јун 2008.
Дирекција за јавни превоз увела је од понедељка, 16. јуна, на линији 707 приватног превозника „Ауто-кодекс” прво возило на природни гас. У наредном периоду Дирекција за јавни превоз ће пратити експлоатацију тог возила и на основу анализе резултата заједно са осталим превозницима у систему планирати даљу набавку аутобуса на алтернативне погоне, саопштио је на данашњој конференцији за новинаре у Старом двору Зоран Алимпић, в.д. градоначелника Београда.

– Предности коришћења природног гаса су у знатно мањем загађењу околине у односу на бензин или дизел и захваљујући својим еколошким, економским и безбедносним предностима представља једно од водећих енергетских алтернатива данашњице. За разлику од неких других енергената резерве природног гаса сасвим су довољне за несметану експоатацију, па се очекује да у будућности све више буде коришћен. ГСП „Београд“ недавно је тестирао коришћење биодизела у једном свом возилу и тај експеримент показао је добре резултате – рекао је Алимпић.

Увођењем аутобуса на природни гас у систем јавног градског превоза наставља се примена директиве Европске уније за смањење емисије штетних гасова у јавном превозу коришћењем алтернативних погонских горива као што су: природни гас и биодизел.

Природни гас не садржи оксиде сумпора, олово и чврсте честице, возила на природни гас испуњавају европске стандарде емисије и стандарде емисије америчке агенције за заштиту околине. Возила која користе природни гас имају нижи ниво буке и вибрација, што представља додатни квалитет ових возила посматрано са аспекта комфора. Природни гас омогућава стартовање мотора на веома ниским температурама, чак до минус 40 степени Целзијусових.
Izvor: BeoInfo
Link: http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1319217
 
dziggy":18eg3hpo je napisao(la):
c.s.i.":18eg3hpo je napisao(la):
I ja sam primetio ^^^
Jedino mi nije jasno zasto nema ni jednog na liniji 26 kad je vec toliko prometna :rolleyes:
ja pre mislim da tu utice psihologija, da se kasnije kaze "zamenili smo celu liniju 24 novim autobusima"..a na liniji 24 saobraca nekoliko buseva... :)
Na kraju ce i biti tako, sada na liniji 24 ima 2 nova busa :gobb:
 
sad, na 26ici su uglavnom tzv. japanci, mislim da su samo 2-3 ona stara zglobna ikarusa, tako da im renoviranje te linije verovatno nije prioritet.

a 24ka ima ukupno ako se ne varam 6 autobusa, mozda i manje, od cega su 2 iz onog prvog kontingenta nemacke pomoci, mislim 2001. (crveni, sa strane pisalo 'sr nemacka za sr jugoslaviju', pa je kasnije izbledelo), ti nemacki busevi su sada potpuno propali. mislim da su njih zamenili novima, ili prebacili na neke druge linije.

inace, u jednom od novijih buseva na 24ki (ikarus, ako se ne varam, godiste 2005. ili 2006) bio je instaliran i audio sistem, 'ovo je autobus na liniji 24, neimar-dorcol...' mislim da je to jedini takav u beogradu, mada ne znam da li i dalje radi
 
Ljudi,mislim da je u najgorem stanju linija 51,zato sto ima nekoliko onih starih FAP autobusa (Kockica) koji imaju samo sipke i vrata,a 51 nema ni jedan dupli autobus,iako je vrlo prometna trasa,inace ide od Belih voda(Zarkovo) pa preko Banovog,Sajma i do Slavije.Skoro nema dana kada nema guzve u tom autobusu.Cesto idem njime,i voleo bih da preduzmu nesto po tom pitanju.
 
Danas sam bas onako detaljno zagledao enterijer novih Ikara. Sve u svemu, napredak je veoma vidljivi napr. prvi put sam kod nas video da postoji specijalni naslon za osobe u kolicima i pojas za vezivanje. Finalna obrada i dalje nije na evropkskom nivou (fali poneki sraf, razmazan git, plasticni paneli koji ne nalezu bas 100% jedan na drugi) ali uz dorade koje nisu ni velike ni teske moglo bi se zakljuciti da je domaca indistrija uspela da napravi proizvod koji je u svakom pogledu konkurentan.
 
Vrh