Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Oni zuti Japanci su jako lepo odrzavani. To je zato sto u ugovoru stoji da donacija vazi samo ako je odrzavanje adekvatno. Pricaju mi ljudi iz GSPa da zute svaki dan peru spolja, iznutra pa cak i dezinfikuju drske i sedista. Znaci da je sve moguce i izvodljivo, pitanje je samo zelje...
 
IZBORI! IZBORI! IZBORI! JEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Četvrtak, 01. maj 2008.
Prvih 30 novih zglobnih autobusa „Ikarbusa” iduće nedelje na ulicama
Prva serija od 30 novih zglobnih autobusa „Ikarbusa” pojaviće se na ulicama Beograda iduće nedelje. GSP „Beograd” je sa ovim preduzećem potpisalo ugovor za kupovinu 100 solo i zglobnih autobusa, a čitav projekat, koji se finansira sredstvima grada, vredi više od 20 miliona evra. Posle prvih 30 zglobnih autobusa „Ikarbus” će GSP-u krajem maja isporučiti i 25 solo autobusa, još 20 zglobnih u junu i krajem jula preostalih 25 solo autobusa. Tako će pred uvođenje letnjeg reda vožnje svih sto autobusa predviđenih ugovorom biti na ulicama Beograda. „Ikarbus” su danas posetili ministri Vuk Jeremić i Dragan Đilas, v.d. gradonačelnika Beograda Zoran Alimpić, član Gradskog veća Dejan Mali i direktor Direkcije za javni prevoz Željko Đukanović.
Autobusi tipa IK112 rezultat su trogodišnjeg projekta nazvanog „Beobus”, koji je bio usmeren prema potrebama korisnika. Projekat je završen maja prošle godine, posle čega je raspisan tender na kom je pobedio „Ikarbus”. Autobus je tehničkim karakteristikama potpuno prilagođen potrebama građana, pa se po konceptu razlikuje od prethodnih serija autobusa. To je u celini niskopodno vozilo, sa split sistemom klime koji i hladi i greje, u zavisnosti od godišnjeg doba. Sedišta imaju sasvim nov koncept, a vozilo ima i platforme za invalide i pojaseve za putnike sa specijalnim potrebama. Autobus ima MAN-ov motor „evro 4”, koji zadovoljava najstrože ekološke standarde u Zapadnoj Evropi, kao i „Fojtov” menjač najsavremenije generacije.
– Fabrika „Ikarbus” je partner grada Beograda i proizvodi autobuse koji su po kvalitetu među boljima u svetu. O tome svedoče i ugovoreni izvozni poslovi sa Rusijom, Italijom i Ujedinjenim Arapskim Emiratima. Grad ima sreću da se ovako uspešna fabrika autobusa nalazi na njegovoj teritoriji i veoma smo zadovoljni našom saradnjom. Verujem da će posle uspešne privatizacije ovo preduzeće još bolje poslovati, a upravo potpisani Sporazum o stabilizaciji i pridruživanju omogućuje mu da izvozi bez carine, tako da će biti potrebni dvostruko veći kapaciteti da „Ikarbus” odgovori na potražnju – rekao je Alimpić.
„Ikarbus” je nedavno sa „Metalskim zavodom Tušino” iz Moskve potpisao ugovor o zajedničkoj proizvodnji i isporuci 300 autobusa tipa IK–107 „moskovit”. Vrednost posla je oko 18 miliona evra, a minibusi će se na ulicama Moskve pojaviti tokom 2008. i 2009. godine.
Izvor: Beoinfo
Link: http://www.beograd.org.yu/cms/view.php?id=1314723

1314734_Ikarbus_v.jpg

Primetićete našeg dragog, mlađanog, ministra vanjskih poslova... :)
Da, i autobuse u pozadini.. :)

Živo me zanima na koje će linije ići.. :/
 
Ambassador":25rmb25z je napisao(la):
Primetićete našeg dragog, mlađanog, ministra vanjskih poslova... :)
који носи сако на једно дугме. Стоји му мало боље него мени :rolleyes:
 
taj ministar vanjskih je ozenio dobru cicu, ministar je i doktor fizike, boli ga q :D

Da ce autobusi biti BG-u isporuceni u maju znalo se mnogo pre raspisivanja lokalnih izbora.... tako da to bas i nema direktne veze sa izborima, ali im je doslo k'o kec na 11. Ustvari vlast i treba da razmislja u tom pravcu da bez obzira na termin sve ima veze s izborima, jasno je da dobri potezi donese glasove, a da ih losi jos lakse gube....

Nazalost, znam da ovi busevi nece ici na liniji 305 Ustanicka - Bolec :p Ali da ne bi bilo lose da stave nekog na 17 ili 31, posto te linije bas dosta koristim....
 
Ma kako nije pred izbore, oni su to natempirali i naravno da se znalo da ce doci pred kraj mandata.
 
Bilo bi OK da ih stave na linije gde nema autobusa iz japanske donacije, osim na centralnim linijama, gde moze i da se poklopi da bi bilo lepse.
 
Pa, to i kazem, u racionalnim drzavama se sve radi zbog izbora jer se na glasanjem vrednuje ne samo neciji program, vec i ono sto je uiradio.

Ipak, prica o tempiranju buseva pred izbore je prenategnuta..... Mrzi me da objasnjavam, ali lepo prelistajte temu, pa cete videti da to ne pije vodu.
 
Dobro, mozda i imas pravo. Ali i ja ne mislim da je to lose, uostalom mandat rada donosi rezultate na kraju, a ne na pocetku.
 
Juce sam se provozo novim Ikarbusom na liniji 17. Doooobar.... Sve jos mirise na novo :)

samo sam primetio da su neki mali balvvani usli kod Shumica (verovatno iz 11. gimnazije, ili kako se vec sad zove) i vec na sledecoj stanici na dusanovcu su se naslonili na vrata, sprecavajuci da se otvore. "as;lifhasdiugbuids" im balava, pa taj bus kosta 250.000 evra i prvi dan je na ulici, a oni se vec bahate!!!
 
Highlight puta je bio na Dusanovcu kada smo se mimoisli sa zglobnim Ikarbusom iz 2001/02. Evolucija je neverovatna. Mislim da Ikarbus kao proizvodjac autobusa ima perspektivu. Naravno, nije savrsen (zato je i po ceni i renomeu iza zapadnoevropskih autobusa), ali je za budzet BG-a i tu cenu koju ima nesto sasvim pristojno :)
 
Spolja je lep veoma, ali iznutra nije trebalo da se stvae ona obicna sedista ruzna, mogla su malo vrata lepsa da budu, neki detalji, ali dobro. Ono sto je vazno to je da se u kontinuitetu nabavljaju, vec u 2009. trebalo bi jos vozila.
 
Zuta boja im NIKAKO ne stoji, lepsi su mi u sivoj boji, pa cak i u onoj rozoj...
A videh joce na doticnom autobusu da se guma (ona sto je postavljena na donjoj ivici vrata) ispod predzadnjih i zadnjih vrata odvalila, tj. visi!!! Zasto? Nemam pojma... Mozda je neki "detalj"?!?!
 
danas sam se vozio niskopodnim na 706E, bas me je zacudilo da su ga tu stavili, ta linija ide retko i samo u spicu. Video sam i na 45 i 704, sto znaci da su stigli i u zemunski pogon.
 
Uskoro počinju da voze i niskopodni solo autobusi IK-112N.
Na liniji 72 je juče vozio jedan sa garažnim brojem 498 koji će biti jedini sa malo bogatijom opremom.
 
^^Jesu ovo neke insajderske informacije? Koja je to bogatija oprema?
...i dobrodosao na forum! :)
 
Homer Jay":2h1q0u8i je napisao(la):
Highlight puta je bio na Dusanovcu kada smo se mimoisli sa zglobnim Ikarbusom iz 2001/02. Evolucija je neverovatna. Mislim da Ikarbus kao proizvodjac autobusa ima perspektivu. Naravno, nije savrsen (zato je i po ceni i renomeu iza zapadnoevropskih autobusa), ali je za budzet BG-a i tu cenu koju ima nesto sasvim pristojno :)
Pazi, to sto vidimo je napredak za manje od 8 godina! Srbija bi bila najperspektivnija ekonomija da svi imaju takav trend kao Ikarbus.
Imao sam prilike i da se vozim ovih toplih dana u jednom novom sa klimom koja je radila punom parom. fantasticno iskustvo. Desio se shok, ali totalno obrnut. Uci u autobus u kome je temperatura bar 10 stepeni niza nego napolju. Ziveo progres.
 
Milance":2zygrqdw je napisao(la):
^^Jesu ovo neke insajderske informacije? Koja je to bogatija oprema?
...i dobrodosao na forum! :)
Hvala za dobrodošlicu.
Ostali IK112N imaju drugačija sedišta tj samo 498 ima tapacirana.
ja sam slan a forumu autobusi. i odatle imam informaciju.
 
Danas u 29. gužva, gužva, a na jednom mestu 4 niskopodna, dva zglobna (95) i dva solo.. Baš je lepo bilo za videti. :)
 
Vrh