Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Pa to samo u Srbiji moze ovako i izvikao se pa jos i pobegao .Uzas :notok:
 
Juce sam bio na toj raskrsnici palmoticeva-29. Novembra.Puno pretrcavaju ljudi tuda,takodje je i problem sto dobar deo pesaka cine i pacijenti instituta za mentalno zdravlje u palmoticevoj ulici koji su bolesni i/ili pod lekovima pa dolazi do ovakvih situacija.

Trebali bi makar da obeleze jasnije presacki prelaz i stave ono cudo sto pisti za prelaz ulice.
 
Da li to BIK kasni sa isporukom autobusa? Da li neko ima informaciju o isgledu novih ikara za gsp. :kk:
 
photo.jpg

photo.jpg

photo.jpg

photo.jpg

photo.jpg
 
NOVI 011":3e89jy9l je napisao(la):
Da li to BIK kasni sa isporukom autobusa? Da li neko ima informaciju o isgledu novih ikara za gsp. :kk:

Неки су готови, али што нису испоручени не знам :rolleyes:
31588029733926696105510.jpg

29603529733884029443110.jpg
 
Мислим да је само један комплетан.

Чему журба? Боље да их полако, како треба ураде, него да журе па да буду кршеви као нископодни Икарбуси из 2008. :rolleyes:

А између осталог, мислим да још није изграђена пумпа за ЦНГ на Карабурми.
 
Биће у погона Карабурма? НЕЕЕЕЕ!!!! :rant:
Карабурма је најгори погон, аутобуси су им нови, а кршине невиђене! :notok:
 
Много боље да су за Космај, али шта да се ради када Карабурма увек покупи највише нових аутобуса. :rolleyes:
 
A ja koji se vozim liazom svaki dan mislim da je BIK bolji,po svemu a pogotovu mnogo bolje izvlaci onu nizbrdicu iz Mirijeva ka civilizaciji.
 
Ako nista GMaz bik imaju niskopodnost na 1 i 2 vratima nemoram da se pentram i da zakacim sipku glavom koja je nisko postavljena kod liaza na 3 vratima :kafa:
 
Maz-Bik je radjen na sasiji nemackog autobusa iz 90tih, verovatno je zato bolji od Liaz-a.
 
Duze vreme pratim forum, radujem se fotografijama i vestima pa sam se i drznuo da i ja dam svoj doprinos.

Ovo je moj prvi ulov, slikano pre sat vremena kod Usce centra, na displeju je pisalo GSP Beograd / Vulovic Transport. Znaci prvi (istorijski) primerak GSP busa na gas je izasao na ulice i verovatno ga testiraju ali sudeci po tome sto je bio pun majstora i ukopan na stanici 6-7 minuta ne znam sta da vam kazem.

Takodje, kao sto se vidi rezervoar za gas na vrhu (valjda je to rezervoar) je i dalje beloj boji a nema ni standardne plave plave boje po donjim ivicama. Mozda ce to srediti kasnije ali zasto to vec nije uradjeno ne kapiram.

novibas.jpg
 
Veceras sam imao prilike da se vozim GSP-ovim conectom u kome je bio potpuni mrak. Vecina GSP-ovih buseva, mkar na ovoj liniji je jako mracna, radi mozda 2-3 svetla, ali u ovome je radila samo jedna neonka skroz pozadi. Sa sam sedeo blizu prednjih vrata i tamo je bio mrkli mrak. ZBOG CEGA SE NE MENJAJU SIJALICE U BUSEVIMA? :bash: :bash: :bash:
Zakon o javnim nabavkama or what?
 
Da to je problem, što nemaju rezervne sijalice, a i kad se radi nabavka sijalica taj proces traje 300 godina. A kada recimo oni naruče 200 sijalica da zamene trenutne pokvarene, u autobusima crkne još 500 :) i tako sve u krug
 
Znači, po ko zna koji put dolazimo do odgovornosti rukovodećih ljudi u GSP-u i očajno loše organizacije unutar preduzeća, a njihove fotelje su kao i obično sasvim sigurne...

Da smo u državi koja vodi računa o takvim stvarima, odavno bi ceo menadžment GSP-a bio šutnut zbog loših rezultata rada i bili bi angažovani ljudi koji su u stanju da stvari tamo postave kako treba (a za dobar deo tih stvari u opšte nije potrebno neko veliko iskustvo i akademske titule, već samo prosta logika)... :rolleyes:
 
Ulazimo u 2012tu godinu i mislim da bi osnovni uslov za nabavku autobusa trebao da bude obavezna niskopodnost vozila kako za GSP tako i za privatnike.
 
Vrh