Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Somi303":173mhxfy je napisao(la):
Ајде ти сад мени лепо кажи шта није у реду са овом шоферком? :rolleyes:
mm.jpg

Evo ja cu da odgovorim:

Na ovom novom ikarbusu, soferka je jedini deo koji se kaci na konstrukciju busa pomocu gumenih kedera, dok na onom ikarbusu iz 90tih (prosto da covek ne poveruje koliko je to bilo napredno tada za naseg proizvodjaca) soferka je zalepljena za karoseriju a dihtovanje se vrsi putem crnog silikona.

Kao sto mozete videti 90tih je jedino soferka bila lepljena na karoseriju dok ostatak autobusa je bio sa kederima, posle su prestali da koriste te soferke jer su bile skupe za popravljanje te su se pojavile dvodelne soferke sa kederima.

Danas je sitaucija drugacija, sad ceo autobus ima lepljene prozore sa silikonom dok samo soferka ima kedere.

To bi bilo to. ;)
 
Хвала. Кад је Делија написао да су 90тих стављали модерније шоферке, само ме је збунио :)
Мени је некако бус лепши кад има лепљена стакла него са кедерима, а за шоверку ме баш брига :D
 
To sa kaderima može da izgleda i dobro kad se lepo ukombiinuje i retro. Meni su čak tupe ivice lepše nego oštre. A svakako je lakše za održavanje.
 
Ikarbus pravi bas lepe autobuse...jos kada bi poceli i tramvaje :D
 
Ikarbus pravi baš lepe autobuse. . . .
Koliko taj Ikarbus ima industriskih robota za pravljenje tih lepih autobusa ?
nijedan, jedan ili više komada na proizvodnoj linij :rolleyes:
Nema njemu a ni nama modernog autobusa, bez modernizacije Ikarbusa

sobzirom da u trgovini ima prostora za proviziju mnogo više nego u proizvodnji
akcenat nece biti na pravljnje domaćih autobusa koje ce neko sa strane poželeti da kupi ( a to treba da je cilj )

Čak ni ovde na BB nisam pročitao predlog tipa
šta treba zameniti ili unaprediti na našem autobusu da bi bio konkurentan
tu i tamo padne po neka kritika ali bez konkretnog predloga :(
( voleo bih da su mi promakli ti postovi , pa bi ih rado i sad pročitao )
 
^^ Da li si siguran Boco da se koriste robotizovane linije za izgradnju autobusa?

Ne proizvode se busevi po 300 000 komada godisnje
A drugo, oni nemaju skoljku koju cine vise elemenata kao automobili vec se sastavljaju profili (kao u gradjevini) da bi se napravio skelet autobusa.
 
Ovde je došlo do lančanog nerazumevanja. Mislim da jenobre hteo reći da su autobusi toliko "dobri" da bi stvarno mogli da probaju i trole, pa i tramvaje. A onda je boca rekao da nisu dobri,, jer se sve čak radi ručno. A onda je spaciolete rekao da nema robota, misleći da je boca mislio da ima:p
 
Godinama periodično na TVu ide po neki prilog iz hale za proizvodnju buseva
prazna hala neka šasija na nosačima dva tri radnika a jedan upravo tog momenta kao vari nešto . . . .
u drugoj hali gotov bus , isto dva tri radnika a jedan baš neki šraf zavrce a u nekom prilogu i ne bude ni tog sa šrafom. . . .

Jest da mi je vreme da se zaboravljam al toliko ne još , pa pamtim te TV priloge :)
zato sam i napisao nijedan, jedan ili nekoliko više da Vas potsetim
a primena inustriskih robata je svuda moguća sem kod unikaktinih radova a bez njih nema napred :dil:

Kladim se da ce i u narednom TV prilogu onaj radnik još uvek da vari starinskim ,,švajs aparatom,, . . . .
a hocemo napred , :laugh:
trenutno je svaki autobus unikat-ručni rad i to je onda prodaja bescenje , :laugh: :lool: :laugh:
 
Imate u danasnjem stampanom izdanju blica.Vracen je onaj liaz autobus koji je ubio dvoje firmi bamiron.I vratice ga u saobracaj sa neki dan.

Ova bag** nam se smeje u lice!
 
Evo vesti:

Večernje novosti, 11.12.2011. (štampano izdanje)

АУТОБУС СА ЛИНИЈЕ „77“ КОЈИ ЈЕ УСМРТИО СТУДЕНТЕ НА ЗВЕЗДАРИ
„УБИЦА“ ВРАЋЕН ГАЗДИ

Image

Аутобус приватног превозника „Бамирон“ који је 3. новембра усмртио Дијану Ђоровић и Радомира Вучковића, враћен је власнику фирме Вељку Ђуричковићу. По ком основу је аутобус „убица“ враћен, а да до краја није изведен доказни поступак, односно допунско вештачење, а које је суд недавно наложио, за сада је непознаница. У сваком случају, одлука надлежних правосудних органа, јуче је била више него шок, како за породице страдалих студената у парку на Звездари, тако и за њихове, али и за адвокате одбране.

Оваквом одлуком, изненађен је пре свега адвокат Ђорђе Калањ, који заступа осумњиченог возача аутобуса са линије „77“, Јована Столића, и који наглашава да се са таквом ситуацијом до сада није сретао у својој дугогодишњој пракси. Адвокат напомиње да би у интересу истраге, уколико је заиста возило враћено власнику, њега обавезно морала да чува полиција, како не би дошло до евентуалних злоупотреба.

И многи стручњаци саобраћајне струке изненађени су вешћу. Многи сматрају да је ово „отворени пут за злоупотребе“, односно да се униште докази и много тога промени на аутобусу. У сваком случају, судски вештаци саобраћајне и машинске струке требало би да новим испитивањем утврде да ли је на аутобусу заблокирао мењач и отказале кочнице као што тврди возач СТолић или је у питању, поред свих оних неисправности возила о којима су „Новости“ већ писале, било још нешто неисправно.
 
Meni nije jasno zasto privatnici moraju da promene vozni park,a gsp ima i dalje krsine u svom posedu? :grand:
 
To se i ja pitam ali cinjenica je da svi privatnici nisu zamenili svoje autobuse primer su lui travel lekon i viktor bos koji voze na 48-ici Ovaj Bamiron na samom pocetku sam mislio da je idealan prevoznik Kada se ta nesreca dogodila promenio sam misljenje i najvise me nervira sto nisu stavili mega buseve i na liniji 77
 
Kad već ovde pominjete noćni buski prevoz..

koliko je teško ubediti nekog da uvede posebne linije od Arene, Hale sportova ili Ekspo centra do Trga Republike koje bi saobraćale po potrebi, tako da ljudi koji izađu sa događaja koji se završi posle ponoći mogu da se vrate autobusom do grada?

prilično su česti koncerti koji se završavaju prekasno za dnevni prevoz, a dosta ljudi krene kolima da bi mogli da stignu nazad za normalno vreme bez da ih odere taksi..
 
Trebalo bi objasniti nekome d ai sam GSp dodatnim angažmanom može da zaradi mnogo novca, ali to mnogo njima je zanemarljivo naspram svih gubitaka i troškova koje imaju
 
48 je postala muzejska linija. Osim najstarijih Liaza i razdrndanog Sanosa neretko na njega postave i onaj prastari MAN. A i GSP nekad stavlja ikaruse iz 80-ih. Rezultat toga je da su ispadanja i kvarovi cesti na ovoj liniji, a konfiguracija terena je veoma teska za slabasan liazov motor, pa su i polasci veoma neredovni ineuskladjeni.
 
Ја не могу да верујем! Кретенчина! И ово је други пут овог месеца да је "Тамнавин" аутобус ударио пешака на пешачком прелазу иако је било зелено за пешака, "Тамнави" треба одузети дозволу за превоз путника :rant:
 
Vrh