Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 246 95,0%
  • BMC

    Glasovi: 13 5,0%

  • Ukupno glasača
    259
Ma tako nam i treba, izlaznost je bila u BG 58 %, masa mladih je dolazila bez dokumenata, kao nisu znali da im trebaju, mrzi ih da se vracaju ponovo... A mogli smo da ih posaljemo na smetliste istorije. Ovako sa solo BMC u maglovitu buducnost.
 
Nismo mogli jer je ubačen satelit Nestorović da sabotira opoziciju, mnogo je falilo da bi došlo do smene vlasti, sns prosto ima sve moguće statistike i tačno znaju koliko im ljudi fali da uvezu i kog će satelita izbaciti za te odredjene izbore. Tako da nam Bmc svakako ne gine, a sada se opraštamo od Japanaca i Mercedesa iz 2003, a za 9 meseci su na redu tek remontovani Mercedesi iz 2005, Ik 112 i 218N, preostalih par Ik 201, narandžaste zglobne trole, a od 1.9. 2025 neće ostati ništa osim Higera, Bmc, kao i Ik 112 i 218M zbog idiotske starosne granice koja je potpuno besmislena za Gsp
DC9BFC54-8AC9-48F7-94A6-4ABF36958848.jpeg
 
Meni najviše žao što eto 2025 šta unište solarise koji i dalje izgledaju kao novi?
ajde ovi japanci i mercedesi odradili svoje. I u evropi se voze stari manovi mercedesi. Kao da smo toliko bogoata država pa da se razbacujemo autobuima.
 
Sve to može da se promeni. Krše zakon stalno, što ne bi i ovo prekršili. Druga stvar, gde će sa odlično očuvanih 150 Solarisa? Pod presu? Neće to baš tako lako da im prođe. Isto mislim i za Mercedese, jer neće imati šta da voze. Čak će da se oseti i nedostatak Japanaca ako ih retardi povuku. Inače, starosna granica je jedan od najbesmislenijih propisa. Logično je da kriterijum bude stanje vozila, ali ne kad imate posla sa bolidima. Recimo Mečke su sa 18 godina u boljem stanju od svih Akija, Mazova, Liaza i ostalih šklopocija.
 
Nisu uopšte odlično očuvani Solarisi, stanje je čak suprotno jer gotovo da nema nijednog koji valja.
 
Кад расходују соларисе, само ће да појачају удео Стреле у ЈГП. Од ГСП ће остати турци и кинези да батргају 5-10 година, трамваји и електробуси. Тролејбуси се гасе. Руше се 4 од 6 погона, могуће и Карабурма.
 
Vozači ne misle tako. Najbolje da ih odmah otpišemo, šta misliš? Zašto da čekamo da doguraju do 10 godina?
 
Кад расходују соларисе, само ће да појачају удео Стреле у ЈГП. Од ГСП ће остати турци и кинези да батргају 5-10 година, трамваји и електробуси. Тролејбуси се гасе. Руше се 4 од 6 погона, могуће и Карабурма.
Ja u Strelu nisam ušao, niti ću. Kad sve bude ubski prevoznik, svuda kolima i ćao.
 
Vozači ne misle tako. Najbolje da ih odmah otpišemo, šta misliš? Zašto da čekamo da doguraju do 10 godina?
I vozači misle tako. Pad održavanja je evidentan u prethodnih godinu dana, pogotovo na Novom Beogradu koji je od zlata stigao do blata. Gotovo da nema Solarisa kojem se čuje diferencijal i ima potrebu za sređivanjem pogonske osovine, zatezanjem, itd...
 
I vozači misle tako. Pad održavanja je evidentan u prethodnih godinu dana, pogotovo na Novom Beogradu koji je od zlata stigao do blata. Gotovo da nema Solarisa kojem se čuje diferencijal i ima potrebu za sređivanjem pogonske osovine, zatezanjem, itd...
Onda je to naglo popustilo održavanje. Bar su NBG do skoro bili odlični. Očigledno ih puštaju niz vodu. Šteta.
 
Drastično je palo održavanje, solo BMC su bili u donekle dobrom stanju krajem prošle godine, a sada na prste jedne ruke mogu da se navedu dobri primerci. Prestalo je prvo da se vodi računa o "sitnicama" poput šipki, stakla i ostalih stvari koje "misteriozno" nestaju iz autobusa, ali je ta nemarnost dovela do toga i da se veći problemi ignorišu, te na nedeljnom nivou solarisi upadaju u teže kvarove i ne rade po mesec dana i više.
 
Do pre godinu dana i dolaska Bmc su Solarisi bili stub Gsp-a, od tada su pušteni niz vodu, šetaju se po linijama i počeli su da propadaju. Od 200+ vozila u Kosmaju, nakon 1.9. 2025 će ostati oko 90 Higera i 18 Ik 112M, što neće biti dovoljno da taj pogon funkcioniše. Na kraju će gsp ostati samo sa linijama u centru grada, imace par ovih eko linija i tramvaje, trolejbusi neće postojati i očigledno je plan da pola grada preuzme Strela
 
Zašto Beograd ne kupuje Ikarbus autobuse? Zašto su oni toliko lošiji od Solaris-a u BMC-a? Ako može neko stručan da objasni. Mislim ako je problem u veličini pogona onda je lako dati subvencije kao što se daju strancima.
 
Zašto Beograd ne kupuje Ikarbus autobuse? Zašto su oni toliko lošiji od Solaris-a u BMC-a? Ako može neko stručan da objasni. Mislim ako je problem u veličini pogona onda je lako dati subvencije kao što se daju strancima.
Зато што је влада Републике Србије ликвидирала Икарбус. А пре тога га град Београд укопао са набавком турских и кинеских аутобуса.
 
Ikarbus je mrtav zahvaljujući ovima na vlasti. Solo Ikarbusi su mogli da budu oslonac u okolini grada gde je manje opterećenje, a za najprometnije linije treba kupovati kvalitetnija vozila kao što su zglobni Solarisi, Mercedesi, ili Manovi i to je trebala da bude politika Gsp-a
 
Ikarbus je mrtav zahvaljujući ovima na vlasti. Solo Ikarbusi su mogli da budu oslonac u okolini grada gde je manje opterećenje, a za najprometnije linije treba kupovati kvalitetnija vozila kao što su zglobni Solarisi, Mercedesi, ili Manovi i to je trebala da bude politika Gsp-a
Ovi su mnogo toga upropastili, ali eto sada prvi put saznajem to za Ikarbus. Baš mi je žao, a njihovi zglobni busevi su mi bili najlepši i najudobniji.
 
Nisu unistili samo ikarbus, vec i neobus i fap. U Srbiji ne postoji vise proizvodnja autobusa, automobila, traktora, kombajna i ostalih prevoznih sredstava. Da nema malo kamiona za vojsku ne bi ni teretna vozila proizvodili. Sta ce to ekonomskom tigru
 
Svi pričaju o Man Japancima, a niko o legendarnih 45 Mercedesa Conecto iz 2003, koji su takodje ostavili veliki trag u istoriji Gsp-a. Meni su ta vozila obelezila jedan period života, svakodnevno sam se vozio njima do kraja 2019 kada su stigli Higeri, a od tada ponekad na šihtama i zamenama za novija vozila
 
Vrh