Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 264 95,3%
  • BMC

    Glasovi: 13 4,7%

  • Ukupno glasača
    277
Pa kada je broj solo autobusa enormno porastao kako bi kompleksasi iz nove vlasti rekli da su kupili vise autobusa od stare vlasti. Tako smo kupili par stotina nepotrebnih solo autobusa i jako malo zglobnih. Od tada su mnoge linije koje su bile zglobne solo.
 
601 I nova linija 600 i dalje nisu ažurirane na sajtu GSP-a, nemoguće je informisati se ni o redovima vožnje ni o trasama.
 
Potez 600 nije više u nadležnosti GSP tako da ne moraju da kače redove vožnje na svom sajtu. Takođe, potez 600 je sada prigradski tako da postoji šansa da ga GSP više nikada neće držati. Sve informacije o redovima vožnje i trasama su dostupne na sajtu sekretarijata za javni prevoz, odnosno bgprevoz.com .
 
Vise nikad, pa to je ogroman period. Zaista mislis da ce snesnosljivi zauvek vladati? Postoji nesto sto se zove priroda, a vodja isto stari i pod stresom je. Razletece se sekta lepog dana kao maslacak, kada dunes, a strela Obrenovac i Ub ce postati GSP, samo se nalepnice nalepe.
 
Da bi GSP mogao da drži potez 600 on mora opet da bude proglašen gradskim linijama u gradskoj skupštini, za šta smatram da se niko ne bi opterećivao i nakon odlaska SNS. Dalje, Strela će ostati i nakon odlaska SNS na vlasti jer su oni sebi izgradili imperiju i niko ih ne može na tenderu oboriti sa novim i modernim vozilima.
 
Ne može im niko ništa, niti će im moći jer su izgradili firmu koja vredi više stotina miliona evra, jedino ako neko udje u njihovo poreklo imovine i kako su kupili ovolika vozila i izgradili garaže, a čisto sumnjam da će se ijedna vlast baviti time. U buducim tenderima niko neće moći da im parira i neće biti iznenadjenje ako pored poteza 700 i Novog Sada, udju i u tender za linije koje sada drže privatnici, a najverovatnije će ući u priču za potez 500 jer se priča da se C&LC povlači iz gradskog prevoza posle 2025 i da će se fokusirati na kamione.
 
Jao ljudi kako ste vi naivni. Stvorili imperiju, pa vlast svaka moze da zatvori svakog privatnika kada hoce i kako hoce. Pa jel se secate npr koliko je bio jak MBA Miljkovic sa kupljenim Ratko Mitrovicem ili montera sa kupljenim Trudbenikom. Prvi sami gradili deonice na koridoru X, montera radila projekte ozbiljne i hiljade kvadrata i gde su sada? Nestali sa smenom vlasti. Prvima valjda nova napredna vlast nije platila preko sto miliona evra za izvedene radove na putevima (mozda mit, tako sam cuo), druge zadesila slicna sudbina. Znaci samo streli ne placas usluge prevoza par meseci i nestace, samo ce se pricati kako nestadose. Ili jos jednostavnije proglasis imovinu da je stecena organizovanim kriminalom, das javnim preduzecima na koriscenje do okoncanja postupka. A postupak 3 rocista za deset godina. Pa ko je Srpskoj administraciji doskocio.
 
Ma dajte ljudi, "Srboexport" nije ni najveća logistička firma u zemlji, a nabavljaju fazon 200 gradskih buseva.
Ljudi nemaju ni sajt, samo znamo da drže Rusiju i to je to.

Po toj logici, "Milsped", "Polet" i ostali bi odavno ušli gradski prevoz da to tako funkcioniše.
To sa kamionima mi smrdi na ono osnivanje firmi koje bi opravdale tokove novca iako zarada ne dolazi stvarno od kamiona, a znate već i sami kako se naziva ta stvar.😉
 
Zanimljivo je videti eko higere sa natpisima "21AA" i "22AA" i BMC na liniji 41.
 
Zanimljiv fenomen za videti, uslikao sam danas dva BMC-a na 41
20231229_145824.jpg
20231229_155029.jpg
 
Ako uzmemo u obzir da su poslednjih nedelja bili izuzetno aktivni, čak štaviše da su upadali i na linijama poput 31, zabrinjavajuće deluje povlačenje ili ti totalno nerezonski.
Plašim se da će solo autobusi postati redovna pojava na nekim linijama, a to ćemo svi trpiti.
 
Vrh