Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Izgleda da smo se prerano radovali :D ovo je model 218, a kakav je model 112, kada sam pogledao fotku sa beograd.org.yu

1311339_Nov_autobus.jpg


vidi se da je retrovizor drugačiji od onoga... jbg :D
 
^^ Sve je to djene-djene. Koliko sam ja cuo od osoba koje rade u autobuskoj industriji, Ikarbus jos nema homologaciju za niskopodne autobuse, tako da je nemoguce znati koji je finalni model autobus koji ce prezentovati - prvo treba da stigne ocena iz inostranstva (posto kod nas ne postoji test-centar za prevrtanje, npr), pa cemo tada znati koji konkretno model ce se koristiti. Imas li neku bolju sliku ovog gore modela, Stevo?
 
Evo našao i IK-112 verziju na autobusi.org

15340gp.jpg


:shok:
 
Nova vozila Gradskog saobraćajnog prevoza
Autobusi po meri putnika
Autor: Goran Svilar | 03.04.2008 - 09:25
novi-autobus-v.jpg

Za nabavku autobusa izdvojeno je 20 miliona evra

Novi model niskopodnog autobusa predstavljen je juče na Beogradskom sajmu. Savremena vozila sa klima uređajima, posebnim sedištima i platformom koja omogućava nesmetan ulazak deci, starijim i osobama sa hendikepom, izaći će na gradske ulice krajem aprila.

- Cilj projekta je da slušamo želje korisnika, pa smo zahtevali od „Ikarbusa“ da napravi vozilo koje će ih ispuniti. Ovaj autobus je potpuno različit u odnosu na prošle serije. Niskopodan, klimatizovan sa posebnom vrstom „split“ klime koja hladi i greje, drugačijim konceptom sedišta i savremenim mestom za vozača - kaže Slaven Tica, direktor GSP, dodajući da je ovo najveći projekat u istoriji ovog preduzeća vredan 20 miliona evra.

Objašnjavajući razliku između starog i novog modela autobusa Tica je naveo da autobusi ranijih serija imaju prevaziđen izgled, nisu niskopodni pa se u njih teško ulazi, grejanje funkcioniše pomoću zastarelog izduvnog sistema. Koncept vozila od pre deset godina je, prema njegovim rečima „prosto pregazilo vreme“. Jedan solo autobus košta 170, dok zglobni staje oko 220 hiljada evra.

Zanimljivo je da će u narednih pet godina autobuse održavati proizvođač.
- Ikarbus je dao garanciju na pet godina za održavanje vozila pa morali to adekvatno i da naplatimo. Interesantno je da smo model „Beogradskog“ autobusa izlošili na sajmu u Veroni i naišli na veliko interesovanje drugih evropskih zemalja za naš proizvod - kaže Srećko Nijemčević, direktor „Ikarbusa“.

Ugovor o isporuci 55 zglobnih i 45 solo autobusa između dva preduzeća potpisan je u oktobru prošle godine, pošto je na prethodno raspisanom tenderu pobedila zemunska firma „Ikarbus“.
извор Блиц
линк http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=36517
 
Evo buseva za BG, 112ica, autor fotke: lav, sa www.autobusi.net

BEOGRADSAJAM2008038.jpg


BEOGRADSAJAM2008039.jpg


BEOGRADSAJAM2008040.jpg


nije loš ni ovaj, ali smara što je onaj lepi za evropsko tržište :(

BEOGRADSAJAM2008043.jpg


BEOGRADSAJAM2008045.jpg


BEOGRADSAJAM2008044.jpg
 
Poslednje tri fotografije su isto (vizuelno) onaj 'lepi' model koji smo vec videli u kracoj verziji. Ovo je samo produzena verzija inace je bocno isti dizajn. Ako sam dobro razumeo za BG je spreman onaj zuti model a ovaj produzeni sivi je isto za strano trziste.
 
bedak:) ali dobro, ubuduce ce se kupovati samo niskopodni. Nadam se da ce to da vazi i za privatnike, a ne kao na poslednjem konkursu starosti do 10 godina!
 
jovanovm":305xmhl6 je napisao(la):
Pa isti su? Samo su razlicita sedista i retrovizori...?
pa da, nije velika stvar što upravo i smeta. Nije big deal za ikarbus da uposli neke kulturne dizajnere da nameste sve što treba, dobar kostur je već tu.
 
Pa kostur nije njihov, a verovatno su ti retrovizori i sedista skuplji/montaza je skuplja, itd itd... Ima tu i racunice...
 
Ikarbus pravi minibuseve za Rusiju
Kompanija Ikarbus potpisala je sa kompanijom Metalski zavod Tušino iz Moskve ugovor
o isporuci na rusko tržište 300 minibuseva

Direkor Ikarbusa Srećko Nijemčević kaže da do kraja ove godine na rusko tržište treba da se
ispruči 150 minibuseva, dok će ostalih 150 biti isporučeno u 2009. godini.
Vrednost posla je oko 18 miliona evra.
ceo text : http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2008&mm=04&dd=04&nav_id=292341&fs=1
 
Na liniji 74 vozi niskopodni MERCEDES prevoznika Veolia. Imam neke slike unutrasnjosti mobom, ako hocete probacu da ih okacim.
 
Ne mogu da verujem,ali vratise na liniju 77ice one crvene stare sklopocije koje nisam vidjao u skorije vreme(mislim da su radili na perifernim lokacijama).Nisu valjda skrsili one lepe japance i ikarbuse? :(
 
Mogu da primetim da se u saobracaj odjednom vratilo dosta starih i losih autobusa. Mozda je u pitanju izborna taktika (ko drzi GSP?) ... Reciom na 48-icu gde redovno saobracaju mercedesovi quasi-niskopodni sad odjednom idu ovi sa nalepljenim brojem nacrtanim hemijskom i drndavim ikarbus sklopocijama...
 
Slaven Tica, ne verujem. Mada, nikad se ne zna. Ko zna, možda su dobre autobuse ravnomernije rasporedili? (Isto deo predizborne kampanje.)
 
Na svim linijama ima svakakvih autobsa, a pogon Kosmaj ima nova vozila, ali nekada su neka zauzeta ili u kvaru... znam da ima jedan prastar, FAS Skoplje cini mi se i dalje na 47.
 
Evo tog famoznog niskopodnog mercedesa

picturekz5.jpg


2lsv0nn.jpg


Privatizacija i ukrupnjavanje pokazuje rezultate. Veolia je uzela veliki broj privatnih prevoznika pod svojim krovom, do kraja leta stiže 100tinak ovakvih u BGD juhu :D

Uostalom privatnik "Beobuis" je takođe uzeo gomilu niskopodnih Ikarbuseva!

inače fotka1 - autor: Krle , fotka2: zeka sa www.autobusi.net :D

p.s. nisam se nadao da ću skoro da doživim dan da vidim niskopodnu mečku na ulicama BG-a :gobb:
 
A vidite sto voyac ima uniformu. Doduse kao i u GSP na kratke rukave stave im kravatu:D
 
odlicno! JOS SAMO DA IH ODRZAVAJU!! to je nas najveci problem..sve sto napravimo zgrade itd ne odrzavamo nego posle izvesnog vremena ostavimo da trune (npr.stari merkator,nbg fontana itd..u fazonu stize nova zgrada sta nas briga za staro) a buseve unistavamo jer je vecina naroda, na zalost aljkava i sebicna..
Elem, dosta kritike..jos jednom BRAVO..sad smo jednaki sa svicom :D :cool: hihi
ps.sad i grad i okolina nekako deluje bas zapadno ili bar lepse...
Jos nesto...sto je ovaj broj 59 zalepljen..sto ne izlazi gore slovima i brojevima koja je linija?
 
Da, odrzavanje je svakako presudno. No hvalim Boga da ce BGD konacno da dobije prave evropske buseve :D
 
Vrh