Od Energoprojekta.Овај беше од неке установе или предузећа?
Pa zamisli zivis u Obrenovcu i dobijes polazak u Surcinu na pola sata od kuce i odjednom te roknu na potez 100, 200 ili neku liniju preko pancevca na skoro 2 sata od kuce. U anexu pise zbog linije 85 , ja 85 nisam radio par puta mozda. A tih 40 kosmajaca naprimer zive u Mladenovcu, Ralji, Zucama, Zaklopaci ili na toj strani gde sad putuju duplo duže. Hteli su ustedu dobiće tužbe od svih vozača. Ako nema osnova za to ima za topli obrok,regres koeficijent itd.Ja ne znam čemu tolikoj drami.
To se zove ušteda, zbog uklucenja iskjucenja sto blize garazi. Samo su razljutili vozace koji ce da ih tuze za sve i svasta. Mogli da prebace po mestu stanovanja , ovako su birali nasumnjično.Brate, to se zove pokrivanje polazaka.
Bilo je priča da će 27E uzeti karaburmaJa sam se bas razocarao, bas zbog viskova BMC solo, nadao sam se da ce 57 i 87 biti prebaceni na NBG, obzirom da oni uzbrdo bolje vuku od Higera a i pogon NBG je realno na 10 dok je Kosmaj na 40 minuta... ocekivao sam isto i da podele 27E, realno ne znam koji im je djavo sa tom linijom, ljudi vise na vratima tamo svakodnevno...
Možda je bolje da sam ćutao, ali u Obrenovcu imaš ASP Strelu kojoj trebaju vozači sa finom platom i još boljim autobusima.Pa zamisli zivis u Obrenovcu i dobijes polazak u Surcinu na pola sata od kuce i odjednom te roknu na potez 100, 200 ili neku liniju preko pancevca na skoro 2 sata od kuce. U anexu pise zbog linije 85 , ja 85 nisam radio par puta mozda. A tih 40 kosmajaca naprimer zive u Mladenovcu, Ralji, Zucama, Zaklopaci ili na toj strani gde sad putuju duplo duže. Hteli su ustedu dobiće tužbe od svih vozača. Ako nema osnova za to ima za topli obrok,regres koeficijent itd.
Али он се вероватно обавезао уговором да ће радити 5 година због џабе Д категорије.Možda je bolje da sam ćutao, ali u Obrenovcu imaš ASP Strelu kojoj trebaju vozači sa finom platom i još boljim autobusima.
Nekad se i te kako vodilo računa gde ko živi i kod pravljena rasporeda, a kamoli kod prelazaka iz pogona u pogon.Pa zamisli zivis u Obrenovcu i dobijes polazak u Surcinu na pola sata od kuce i odjednom te roknu na potez 100, 200 ili neku liniju preko pancevca na skoro 2 sata od kuce. U anexu pise zbog linije 85 , ja 85 nisam radio par puta mozda. A tih 40 kosmajaca naprimer zive u Mladenovcu, Ralji, Zucama, Zaklopaci ili na toj strani gde sad putuju duplo duže. Hteli su ustedu dobiće tužbe od svih vozača. Ako nema osnova za to ima za topli obrok,regres koeficijent itd.
Upravo, sad il nikad. Neke su toliko unakazili da ih možda i ne vredi pipati. A opet bez nabavke novih "infill" autobusa ništa.Pa verovatno da sve može da se konvertuje u trolejbus. Primera iz inostranstva je mnogo. Dosta Citara nosi motke na krovu po raznim evropskim gradovima. Dajem samo primer. Jedino karoserija i može da ostane netaknuta uz veće izmene zadnjeg dela. Imalo bi tu dosta posla, pa je pitanje svrhe, isplativosti, a trebaju i zglobni autobusi i trolejbusi. Konverzija mi ima smisla kad je u principu dovoljan broj vozila, a neka linija treba da postane trolejbuska. No, naši Solarisi su već deset godina stari, pa i to treba imati i vidu.
Danas se ogromna razlika između BMC i Higera mogla videti u 14h bukvalno sa suprotne strane autoputa. BMC na liniji 70 dobro popunjen ali narod razmaknut, što je posledica veće površine poda u odnosu na Higer (u njemu bi bili natrpani u uskim prolazima između sedišta, odnosno na patrljku slobodnog prostora za kolica). Ali dobro kao da ne znamo šta je bio razlog njihove nabavke (mogućnost brze isporuke). Sve u svemu Turčin ni u najgorem špicu ne izgleda nasardinisan kao Kinez.Moje iskustvo zadnja dva dana na 89 je da su BMC-ovi, kada naiđu, poboljšanje za ovu liniju koja je prenatrpana najviše na potezu ADA-Delta City. BMC je nekako komforniji i mnogo više ima mesta za stajanje od Higera. U Higeru kada dvoje stane na proširenje preko puta srednjih vrata to je kraj komfornosti, ostali su nasađeni na šipke, sedišta i druge ljude. Da je pameti ako već nema za zglob na 89 da bar sve idu BMC jer od kada su joj osakatili red vožnje, bukvalno je prenatrpana.
Da li vozi I trenutno? Bas bih probao da ga uhvatim.Ik201 #936 na 610, jako retka pojava na ovoj liniji i vrlo nostalgična vožnja
Isključio se pre jedno pola sata sa linijeDa li vozi I trenutno? Bas bih probao da ga uhvatim.
ah truba vozi li neki na potezu 700?Isključio se pre jedno pola sata sa linije
Nisam video nijedan tamo danas, 304 sam video na 15 jutros ali ne znam da li je još uvek u saobraćajuah truba vozi li neki na potezu 700?
aha dobro.Nisam video nijedan tamo danas, 304 sam video na 15 jutros ali ne znam da li je još uvek u saobraćaju