Боље да су уместо 240 соло аутобуса узели 100 соло и 70 зглобних.
Ne zna se dal je gore što ih je uzeto toliko đuture za određenu sumu ili što svima nešto fali od tehničkih nedostataka do ergonomskih. Jednu nabavku nisu mogli da ujednače bar prema konfiguraciji jer su odabrani modeli konstruktivno veoma različiti. Recimo BMC ima kutije između točkova samo desno (inače baš tamo gde treba da budu što pliće sa single sedištima,
recimo iznad rezervoara) dok je Higer natrpan istim bilateralno, uključujući i levo ispred pogonske, odnosno u sredini što je rezultiralo 2+2 rasporedom duž celog vozila sa maleckim prostorom za kolica. Kako je to prošlo, isto kao i BnV i sve ostalo u ovoj zemlji. U normalnoj ne bi ni u kom slučaju.
А нове троле нећемо дочекати као ни крштено возило из ЕУ захваљујући курта-мурта систему.
I ne moramo nove dočekati, niti tuđe polovne neprilagođene našim uslovima eksploatacije imajući u vidu nabudžene motore
naspram vrata gde je slobodan prostor od velikog značaja za izlaz na sredini. Isto važi i za elektrobuse
sa takvim rešenjima.
Konverzija autobusa u trole najjeftiniji je put do povećanja udela električnih vozila u drumskom voznom parku. Uz to najsigurniji je način produženja korisnog veka autobusa, koji bi u suprotnom mogo ranije bili otpisani. Potpuna ili većinska konverzija 199 Urbina III generacije sprečila bi masovne prerane rashode neizbežne čak i nakon ozbiljnog remonta uzevši u obzir pravila o starosti, emisiji gasova ili zastarelosti autobusa u slučaju veće nabavke novih (posebno u slučaju Solarisa koji bi stariji model kao manje bitan stavili u drugi plan). Sa druge strane taj vozni park bi bio svojstven trolejbuskom podsistemu, te iz tog razloga ništa od navedenog za prerani otpis ne bi bilo primenjivo. Dobili bi novi značaj, novi život. Ostali bi jednako praktični, uzevši u obzir da bi motor bio montiran pozadi.
Već su sredovečni tako da ukoliko uskoro ne odluče šta će s njima crno im se piše, kao i našem džepu.
Inventar od oko 30 konverzija bio bi dovoljan za kružnu 40 sa taktom na 5 minuta, dok bi za pokrivanje izmenjenih postojećih ili uvedenih novih linija poput
29,
40,
41,
50,
53,
57 i
66 bilo neophodno 160. Dakle ladno bi mogle biti konvertovane i 31, 48 i 49. To znači da bi umesto 200 bilo nabavljeno 400 Urbina 18 IV CNG, tako da bi BMC bili u manjini, i svi ostali bi mogli biti rashodovani. Na taj način bi osim povećanog udela zglobnih linija, većeg ponuđenog kapaciteta, istovremeno bio izbačen dizel pogon iz homogenijeg primarnog (zglobnog) voznog parka bez otpisa ijednog postojećeg Solarisa.
За потезе 300 и 400 је било довољно да се набави стотину соло аутобуса, мада су могли и приватници ту да се укључе.
Ne bi ni to bilo dovoljno da je uzeto 100 tesnih krševa. Higeri su iako brojni posmatrajući samo raspored enterijera zapravo smanjili kapacitet čitavog sistema, čemu sve više doprinose česti kvarovi. Da prethodno stanje nije bilo toliko loše, razlika nakon dolask Higera bila bi manja. Kako god okreneš trenutno stanje može samo da se pogorša, tako da nema tu neke velike vajde od trte-mrte "obnova" na ovaj način. Ako išta drugo sad su nas udesili i sa zglobnim. Pa ne znaš šta je gore, dal kad muče podunavska i podavalska naselja ili sve redom na najopterećenijim linijama. Apropo privatnika, mogli su se i oni uključiti, ali najveća je greška po meni bilo isključenje Laste iz dnevnog sistema, posebno imajući u vidu da raspolaže najprostranijim zglobnim autobusima što bi bilo od velike koristi kako na gradskim linijam,a tako i na potezima 3xx/4xx još uvek pod torturom hendikepiranog/tehnički neadekvatno opremljenog Kosmaja.
Pa ne bih bas rekao da je linija u takvom rezimu jer sam danas bio u gradu I nisam video nijedan autobus na 40...
Ja sam prekjuče video u Kneza Miloša. Naravno nisam video najnovije trole, samo matore što me posebno iznenadilo. Nisam dugo koristio trolu, pa nisam mogao da pojmim da je za tako kratko vreme situacija pogoršana u tolikoj meri. Rekao bih da je stanje alarmantno.