u kosmaju ili u karaburmi? ispao sam iz konteksta.Nisam ga video, prošao sam u trenutku kad je bila gotovo prazna garaža. Primetio sam samo ova dva pomenuta i Solarise 3123 i 3137. Bio je u daljini još jedan Japanac, ali nisam uspeo da vidim gb.
u kosmaju ili u karaburmi? ispao sam iz konteksta.Nisam ga video, prošao sam u trenutku kad je bila gotovo prazna garaža. Primetio sam samo ova dva pomenuta i Solarise 3123 i 3137. Bio je u daljini još jedan Japanac, ali nisam uspeo da vidim gb.
sta je jos u kosmaju pored 863?Na Karaburmi. Tamo su 859 i 953, vraćeni iz Kosmaja, ali nisam uspeo da vidim da li je i 863.
Ja ne znam čemu tolikoj drami.PREBACILI SU 40 VOZAČA SA KOSMAJA A SA NBGD NA KARABURMU 11. ČIST MOBING. ŠTO NISU SA KOSMAJA DALI KARABURMI 10 A NAMA 30.
Kakav mobing druže, selidba i ćao, tako su i našu radionicu u drzavnoj firmi rasturili za 10 dana i ćao, čak i mi morali sve stvari da nosimo u drugu radionicuPREBACILI SU 40 VOZAČA SA KOSMAJA A SA NBGD NA KARABURMU 11. ČIST MOBING. ŠTO NISU SA KOSMAJA DALI KARABURMI 10 A NAMA 30.
Brate, to se zove pokrivanje polazaka.PREBACILI SU 40 VOZAČA SA KOSMAJA A SA NBGD NA KARABURMU 11. ČIST MOBING. ŠTO NISU SA KOSMAJA DALI KARABURMI 10 A NAMA 30.
Zato što je on jedan od tih.Ja ne znam čemu tolikoj drami.
Koje je vozilo 3343?3343 на 89 толико о зглобовима.
Кога брига што је прешао и што се жали овде.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
On i 3342 voze jer NBGD ima veliki višak BMC, isto tako i na 70 idu samo BMC.3343 на 89 толико о зглобовима.
Кога брига што је прешао и што се жали овде.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Steta sto sad ni na jednoj od ovih linija nece vise biti konekta I fapova kao nekad... To su jedino linije na NBG na kojima si mogao nekad da vidis stare solo buseve, a i to su morali da nam uzmuOn i 3342 voze jer NBGD ima veliki višak BMC, isto tako i na 70 idu samo BMC.
Njih nema od 2019.Steta sto sad ni na jednoj od ovih linija nece vise biti konekta I fapova kao nekad... To su jedino linije na NBG na kojima si mogao nekad da vidis stare solo buseve, a i to su morali da nam uzmu
Farovi su rashodovani 2019. zajedno sa zadnjim O405 po dolasku Higera.
A podaci sa brojača od pre ne znam koliko godina.Бројач путника показује да нема потребе.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Ja sam se bas razocarao, bas zbog viskova BMC solo, nadao sam se da ce 57 i 87 biti prebaceni na NBG, obzirom da oni uzbrdo bolje vuku od Higera a i pogon NBG je realno na 10 dok je Kosmaj na 40 minuta... ocekivao sam isto i da podele 27E, realno ne znam koji im je djavo sa tom linijom, ljudi vise na vratima tamo svakodnevno...
Bmc je uzasan na autoputu, kad i po ravnici onako bruji, tek na autoputu verujem da probija uši i u prednjem delu autobusa, neverovatno bucan autobus, stari Ikarbusi su bili tihiJedna od retkih stvari kod Higera, a da valja je baš vuča. BMC ima ZF-ov šestostostepeni menjač, a Higer VOITH-ov, pa nije jednostavno direktno poređenje. Kod prvog je Cummins ISB, a kod Higera ipak malo ozbiljnija jedinica iz IVECO-a Cursor 8. Ako je sve u redu kod Higera, baš dobro čupa uzbrdo bez zadrške. Cummins-u u principu ne fali ništa, al bilo je problema sa vučom zbog loše rešenih pratećih delova. BMC je zato bolji za autoput. Vrlo rasterećen pri 60km/h, al opet blokada je tu, pa preko toga ne može, i pravi gužve bezveze na linijama kao što je, naravno, 70 ili 611 na primer.