Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 295 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 15 4,8%

  • Ukupno glasača
    310
Nisam ga video, prošao sam u trenutku kad je bila gotovo prazna garaža. Primetio sam samo ova dva pomenuta i Solarise 3123 i 3137. Bio je u daljini još jedan Japanac, ali nisam uspeo da vidim gb.
u kosmaju ili u karaburmi? ispao sam iz konteksta.
 
Na Karaburmi. Tamo su 859 i 953, vraćeni iz Kosmaja, ali nisam uspeo da vidim da li je i 863.
 
PREBACILI SU 40 VOZAČA SA KOSMAJA A SA NBGD NA KARABURMU 11. ČIST MOBING. ŠTO NISU SA KOSMAJA DALI KARABURMI 10 A NAMA 30.
 
PREBACILI SU 40 VOZAČA SA KOSMAJA A SA NBGD NA KARABURMU 11. ČIST MOBING. ŠTO NISU SA KOSMAJA DALI KARABURMI 10 A NAMA 30.
Kakav mobing druže, selidba i ćao, tako su i našu radionicu u drzavnoj firmi rasturili za 10 dana i ćao, čak i mi morali sve stvari da nosimo u drugu radionicu
 
On i 3342 voze jer NBGD ima veliki višak BMC, isto tako i na 70 idu samo BMC.
Steta sto sad ni na jednoj od ovih linija nece vise biti konekta I fapova kao nekad... To su jedino linije na NBG na kojima si mogao nekad da vidis stare solo buseve, a i to su morali da nam uzmu
 
1677674070080.jpeg

Dobar dan u kuću
 
Ja sam se bas razocarao, bas zbog viskova BMC solo, nadao sam se da ce 57 i 87 biti prebaceni na NBG, obzirom da oni uzbrdo bolje vuku od Higera a i pogon NBG je realno na 10 dok je Kosmaj na 40 minuta... ocekivao sam isto i da podele 27E, realno ne znam koji im je djavo sa tom linijom, ljudi vise na vratima tamo svakodnevno...
 
Ja sam se bas razocarao, bas zbog viskova BMC solo, nadao sam se da ce 57 i 87 biti prebaceni na NBG, obzirom da oni uzbrdo bolje vuku od Higera a i pogon NBG je realno na 10 dok je Kosmaj na 40 minuta... ocekivao sam isto i da podele 27E, realno ne znam koji im je djavo sa tom linijom, ljudi vise na vratima tamo svakodnevno...

Jedna od retkih stvari kod Higera, a da valja je baš vuča. BMC ima ZF-ov šestostostepeni menjač, a Higer VOITH-ov, pa nije jednostavno direktno poređenje. Kod prvog je Cummins ISB, a kod Higera ipak malo ozbiljnija jedinica iz IVECO-a Cursor 8. Ako je sve u redu kod Higera, baš dobro čupa uzbrdo bez zadrške. Cummins-u u principu ne fali ništa, al bilo je problema sa vučom zbog loše rešenih pratećih delova. BMC je zato bolji za autoput. Vrlo rasterećen pri 60km/h, al opet blokada je tu, pa preko toga ne može, i pravi gužve bezveze na linijama kao što je, naravno, 70 ili 611 na primer.
 
Sad se vidi koliko je pogubna bila nabavka 240 solo autobusa. Realno na nekoliko linija solo nema šta da traži, uključujući tu i neke privatnike, ali to je posebna priča. Ali evo konkretno 27E, da je bar umesto pola solaća nabavljeno toliko zglobnih, sad bi na toj liniji radili Karaburma i NBG, a ne nesrećni Kosmaj sa Higerima koji su kapaciteta midibusa. Koristim 83 ponekad i mogu da kažem da je mnogo bolja situacija otkako je NBG na liniji.
 
Jedna od retkih stvari kod Higera, a da valja je baš vuča. BMC ima ZF-ov šestostostepeni menjač, a Higer VOITH-ov, pa nije jednostavno direktno poređenje. Kod prvog je Cummins ISB, a kod Higera ipak malo ozbiljnija jedinica iz IVECO-a Cursor 8. Ako je sve u redu kod Higera, baš dobro čupa uzbrdo bez zadrške. Cummins-u u principu ne fali ništa, al bilo je problema sa vučom zbog loše rešenih pratećih delova. BMC je zato bolji za autoput. Vrlo rasterećen pri 60km/h, al opet blokada je tu, pa preko toga ne može, i pravi gužve bezveze na linijama kao što je, naravno, 70 ili 611 na primer.
Bmc je uzasan na autoputu, kad i po ravnici onako bruji, tek na autoputu verujem da probija uši i u prednjem delu autobusa, neverovatno bucan autobus, stari Ikarbusi su bili tihi
 
Vrh