KizaNoSleep
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 18.11.2019.
- Poruke
- 988
- Pohvaljen
- 1.777
Nejač ili šta?Jadničak novi solo BMC posrće uz Jablaničku.
Nejač ili šta?Jadničak novi solo BMC posrće uz Jablaničku.
Znači vozač se tu ništa ne pita već neko drugi kome je dozvoljeno da uradi šta je naumio. Eto nije legalno obavezno uvek dostupno grejanje i hlađenje putem toplotne pumpe, a skidanje kaiševa protivzakonito. Niti je pravo i obaveza vozača da blagovremeno podesi klimatizacioni sistem trenutnim vremenskim uslovima. Sitnice. Uzevši u obzir lokalnu klimu (veoma mali broj ekstremno hladnih dana) i efikasnost novih pogonskih agregata smanjena efikasnost toplotne pumpe na niskim temperaturama ne bi trebalo da predstavlja nepremostivu prepreku.Zbog čega ne rade i, još bitnije, zašto se ne popravi to?
Ništa lično, hvala na detaljnom objašnjenju, ali mi to sve zvuči kao da nekoga mrzi da sve to popravi i dovede u red. U fazonu, ne radi mi šalter za svetlo, nešto se pokvarilo, pa onda moram da uzmem merdevine da bih došao do lustera i odvrnuo/zavrnuo sijalicu, pa onda ostavim upaljenu sijalicu celu noć jer je ipak mrak, mada teže spavam zbog toga - jer me mrzi da popravim šalter.
Цвили и уз Ендија Ворхола толико да ти уши отпадају и као да ће да цркне сваки час ал добро, ипак је битније што цвили на 52 него на 56 јер за соло БМЦ на 52 тражиш катанац а кад је 6-7 соло на 88 онда не.Jadničak novi solo BMC posrće uz Jablaničku.
Ma muka živa, vuče se kao po kazni, srećom pa se 52-kom niko ne vozi pa je prazan. Uglavnom se ja vozim i poneki vojni penzioner sa opasačem, jedan od onih uticajnih u SJP-uNejač ili šta?
Sve to stoji, slažem se, nije vozač tu (jedini) krivac.Znači vozač se tu ništa ne pita već neko drugi kome je dozvoljeno da uradi šta je naumio. Eto nije legalno obavezno uvek dostupno grejanje i hlađenje putem toplotne pumpe, a skidanje kaiševa protivzakonito. Niti je pravo i obaveza vozača da blagovremeno podesi klimatizacioni sistem trenutnim vremenskim uslovima. Sitnice. Uzevši u obzir lokalnu klimu (veoma mali broj ekstremno hladnih dana) i efikasnost novih pogonskih agregata smanjena efikasnost toplotne pumpe na niskim temperaturama ne bi trebalo da predstavlja nepremostivu prepreku.
A ne bi bilo loše neke stvari mnogo lakše rešiti drugačijom radnom etikom i disciplinom. Evo recimo vratih se iz grada M-om na 23 (3285). Suv ušao, mokar izašao. Duva kao kalorifer pored desnog sedišta u poslednjem redu do hladnjaka. Pomerih se prekoputa četvrtih vrata i tu ništa ne pomaže jer su bolidi blokirali promaju vertikalnom reklamom ispred točka, iako pored točka levo nema bočnog luftera. Jača izolacija je mogla naknadno da se ugradi, boljim održavanjem bi zazori bili izbegnuti, pažljivije sastavljenom tenderskom dokumentacijom bilo je moguće tražiti više većih luftera (recimo vertikalni klizni visine pola prozora) a davanjem akcenta na praktičnosti enterijera tražili bi se reklamni panoi na plafonskim panelima umesto naknadne ugradnje vertikalnih što bi sprečilo opstrukciju cirkulacije vazduha.
Ja mislim da ipak ti solo BMC najviše cvile uz NemanjinuЦвили и уз Ендија Ворхола толико да ти уши отпадају и као да ће да цркне сваки час ал добро, ипак је битније што цвили на 52 него на 56 јер за соло БМЦ на 52 тражиш катанац а кад је 6-7 соло на 88 онда не.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Iz tog ugla svakako, trebalo je da se organizuju kao zaposleni, da traže svoja prava koja onaj ko treba uopšte ne prepoznaje, a na taj način bi oni zaštitili i svoje korisnike - putnike. To se prenosi na čitavu organizaciju održavanja jer ukoliko oni odbiju da uđu u takva vozila a neko im preti "disciplinskim merama" ili otkazom treba da postanu vidljivi u javnosti ne bi li počinioci iz administracije snosili posledice. Ima tu zastrašivanja, kako nema, pa ne bi ljudi tek tako ćutali.Sve to stoji, slažem se, nije vozač tu (jedini) krivac.
Ali, mislim da smo došli i do te tačke gde su svi u tom lancu krivi, pa i sam vozač. Nisu ovi problemi novi, postoje tu odavno. Ako se nešto ne popravlja, treba pitati zašto. Nema delova? Zašto nema delova? Nema novca? Zašto Nema novca? Tražiti pomoć Grada, naći nekakvo rešenje. Ako nadležni nisu zainteresovani, onda lepo izaći u javnost, izviniti se putnicima i reći ko je krivac - vozači/mehaničari pokušavaju da ukažu na problem, da reše, ali niko im ne izlazi u susret. Ali izgleda da svi ćute, kao da su se navikli na to i da im više nije stalo ni do čega. Zato su za mene svi oni u tom nizu, od onih koji sede u kancelariji do onih koji sede za volanom, krivi.
Kod nas je to uvek problem. Sve što nije neophodno da bi autobus vozio, krenuo ili stao, ne popravlja se. Standardi održavanja su oduvek niski i ne verujem da će se neko i u doglednoj budućnosti baviti trivijom poput grejanja, ozbiljnije.Evo javlja se aktuelni vozac Solarisa. Ti si @branik vozac pa znas, ali evo da pojasnim/potvrdim ostalim forumasima. Sklopke u kabini vozaca za grejanje/hladjenje odavno nisu ispravne ni na jednom Solarisu. Pozadi ima dva ventila koja mogu samo iz kanala da se odvrnu/zavrnu. Znaci, ako je odvrnut ventil za grejanje iz motornog prostora - dzabe sto je na tockicu kod vozaca iskljuceno grejanje (tockic na plavom), jer ce i dalje radijatori biti topli. Cak i klima da bi hladila mora dole biti zavrnuto grejanje. A kaisevi sa kompresora za klimu na Solarisima su poskidani od kako je proslo kalendarsko leto. Ja uvek kad je napolju toplije pustim ventilaciju da izvlaci vazduh iz putnickog prostora i otvorim sibere (ako su ispravni) da koliko toliko bude prijatnije u busu, ali putnici koji se guzvaju u busu i nervozni su zbog saobracaja i dugog cekanja misle da je ventilacija koja se cuje ukljuceno grejanje. Eto nadam se da sam pojasnio ostalima da nije do vozaca sto su topli radijatori i da majstori sa nocnog pregleda ne smeju da koriste svaki cas ventile zbog habanja, postoji i naredba majstorima da se ventili samo dva puta godisnje mogu koristiti (kad je leto zavrnuti grejanje - kad je zima odvrnuti ga). Osim ako crevo za rashlanu tecnost pukne, onda terenski majstor na liniji ili majstor na nocnom pregledu zavrne ventil dok se ne zameni crevo. To je cela poenta.
Mislim da od septembra 16 čak ima i redovnog Higera. Znam da jedan radi svaki dan, čak i subotom, a pored njega upadne još po koji Kinez ili solo Japanac.Juče i danas solo Kinez na 16 i to u oba navrata sam video van špica, jel to postalo novost ili uobičajno čak i za 16 ?