Čini mi se da je dosta tesno pozadi, na četvrtim vratimaUnutrašnjost novih BMC:
Čini mi se da je dosta tesno pozadi, na četvrtim vratimaUnutrašnjost novih BMC:
I u prednjem. A rekao bih da su i prolazi između točkova uži u odnosu na novi Solaris poput ovog iz Talina:Meni deluje da u celom zadnjem delu ima manje mesta. Bar u poređenju sa Solarisom.
Bude ispod 10 stepeni svako jutro, a grejanje nikad ne radi. Ali tako je kad su kineske kante oslonjene na grejanje preko podnih grejača, a i prošle godine su u mnogim Higerima bili kritični grejačiŠto štednja ako je radijatorsko grejanje sa po kojim dodatnim grejačem? Ne potroši ni Webasto ne znam koliko nafte dok motor ne dostigne temperaturu, a kasnije čak i da duvaju svi grejači ne podiže to potrošnju nešto. Nikakve naredbe o paljenju grejanja ne postoje, bar ne u GSP-u. U većini autobusa, ovih sa gradskih linija na južnoj strani grada, radi grejanje i te kako. Nekad i preterano, plus popodne da se onesvestiš, ako se slavine ne zatvore. Nije još toliko hladno baš. Jutros i jeste bilo, al ovih dana ni ujutru nije ne znam kako ledeno bilo. Više mi smeta što stanovi još nemaju grejanje, a po prevozu sam u jakni svakako, pa kad radi još i grejanje sa sve natrpanim putnicima, kao gasna komora.
Svako jutro mi nije dobro koliko jako greje remontovan Conecto #181 sa 305.Jel neko još ušao u bus sa grejanjem? Ja još me, očigledno ih i sad iznenađuje hladno vreme i dolazak zime, ili su to neke štednje pa vozači ne smeju da pale. Vozim da redovno sa 307 i 17/31, nisam ušao još u jedan bus sa grejanjem i svako jutro se smrzavam već mesec dana
Transprodukt zadnje vreme pali grejanje.Jel neko još ušao u bus sa grejanjem? Ja još me, očigledno ih i sad iznenađuje hladno vreme i dolazak zime, ili su to neke štednje pa vozači ne smeju da pale. Vozim da redovno sa 307 i 17/31, nisam ušao još u jedan bus sa grejanjem i svako jutro se smrzavam već mesec dana