Nikolica kada kupuje mobilni telefon:Očekujem da će u drugoj polovini novembra ti autobusi biti na ulicama, što će biti veliko olakšanje za gradski saobraćaj i po pitanju efikasnosti i po pitanju komfora. Reč je o novim autobusima koji imaju grejanje, klimatizovani su, imaju veliki kapacitet s obzirom na to da su zglobni
Ma ubilo se... Ceo svet zavidi. Studije se pišu o Grčiću i Zmihajlovićki kako su reformisali energetski sistem i obezbedili Srbiju za narednih 20 godina (al u otplatama dugova)Nikodijević je rekao da je Beograd spreman za grejnu sezonu jer su se i Grad i država pitanjem energenata bavili na vreme, to jest tokom leta.
Mrš bre.Nikodijević je ocenio da je budućnost u energetskoj efikasnosti, „pametnim zgradama”, plaćanju grejanja po utrošku
E!? Auuuu, svaka čast, svaka čast.tako da u slučaju da prosečna dnevna temperatura padne ispod dvanaest stepeni sistem bi mogao da se pokrene i pre 15. oktobra
Govoreći o izgradnji Beogradskog metroa, Nikodijević je rekao da eksproprijacija na Makiškom polju ide prema planu i da je protekla bez ijedne žalbe.
I Beograđani su prezadovoljni, eno puni autobusi prezadovoljnih Beograđana, malopre se jedva izvukoh iz jednog. Samo polako. Što je brzo, to je i kuso. Nije kao da plaćate taj metro narodnim parama pa da ste nekome dužni da polažete račune i požurite sa radovima...Trenutno se radi nasipanje terena i izgradnja kolektora i to ide prema planu. Do kraja godine biće završen idejni projekat za depo, a do juna sledeće godine biće izdata građevinska dozvola i počeće gradnja prvih objekata na depou. Paralelno sa time radi se trasa prve linije, tako da u ovom trenutku idemo ispred utvrđenih rokova. Zadovoljan sam kako napreduju radovi na tom najvažnijem gradskom projektu., rekao je Nikodijević.
Izgleda da se čekalo svih 100.Grad je nabavio 100 novih autobusa na gas koji će se na gradskim ulicama naći u drugoj polovini novembra, najavio je danas predsednik Skupštine grada Nikola Nikodijević.
Novih 100 autobusa na gas na ulicama Beograda u drugoj polovini novembra
Za njihovo funkcionisanje najpre je bilo potrebno završiti stanicu na gaswww.espreso.co.rs
Japanci i ik-201 bi dosta poslužili kosmajskim linijama, naročito u vršnom periodu. Idealni bi bili za 302 i 405 za vreme nesnosnih gužvi u špicu, ali i za 27E, 53 i 89 ako ostanu u Kosmaju. Kosmaj će svakako rashodovati dosta vozila po planu i sigurno će ostati bez još jedne linije, a ostaje da vidimo dal će to biti 27E, 53 ili 89.Мислим да је овогодишњи план ГСП да расходује толики број возила да када се подвуче црта биће свега десетак зглобних возила више, било је детаљне анализе тога на теми о модернизацији.
Na 83 je 486(3/83) i 3358(10/83)Овог јутра 219, 485, 487 и 492 на 56. А на 52 уместо ова 4 соло бар 3 Јапанца.
Послато са M2102J20SG помоћу Тапатока
Isto tako je sa 12.Ja ne mogu da verujem i juče I danas, isti polazak (vozač, vozilo) , juče u 11:03,danas u 12:13...lik kreće dosta ranije.
Dođe mi kao komšija da ga čekam sa ciglom.
I posle kriv pošten narod?
Sećam se da je negde na nekom forumu bila rasprava na temu toga, pa su jedni tvrdili da može, drugi da ne može, pa je bila i slika nekog zglobnog Japanca u Kosmaju koji nije ni radio na linijama, nego je tamo bio zbog ne znam ni sam čega. Lično ne znam kako izgleda garaža Kosmaja osim onoga što se vidi sa ulice, pa mislim da nisam relevantan da komentarišem to. Čak sam i napisao post jednom prilikom kad sam čuo dva vozača da pričaju da će sve što ostane od ik-201 i Japanaca nakon dolaska BMC-a otići u Kosmaj.@Alex_BG
201-ice mogu na Kosmaj, mada ne znam šta od njih još valja. Našlo bi se ponešto verovatno, ali kako pisah i pre, komplikovano je zadržavati par vozila jednog tipa. Japanci ne mogu nikako. Pisano dosta puta do sada zašto ništa zglobno sa motorom pozadi ne može u taj pogon.
Super hiper sonično nedostižno tehnološko čudo kanal za održavanje zglobnih autobusa. Bez šale i sarkazma, uopšte se ne ulaže u depoe od 1980-tih. Logično bi bilo da u skladu sa transportnim tokovima tu bude depo i za autobus 31, na primer. Treba nam i borčanski depo, i čukaričko-rakovički depo, kako bi imali minimalnu nultu kilometražu.Због канала.