Tuga i beda je što su ti stočni autobusi prevozili ljude do 2019 od Voždovca i ustaničke, a koliko toliko su sa kineskim autobusima ljudi osetili konačno šta znači novo i sa klimom i grejanjem bez prokišnjavanja nije bilo više nagadjanja dal će stići do Voždovca dal ce se pokvariti dal ce moći da uđu dal ce im doći ili nece,Туга и беда је да ови из Рипња и околине пљују своје аутобусе, а кинеске котобање испипане Весариним масним прстима прихватају као бог зна какво чудо технике.
Nesporazum onda, ali istina je da kako godine odmiču da kineski autobusi sve više posustaju to je apsolutno jasno sobzirom koliko Mercedesa vozi na 27, 89, i do skoro 83@Bracajerkovic
Ja nekad ne znam, kao da pišem na španskom, a ne srpskom jeziku. Pa ko tvrdi da su ti autobusi bili dobri 2019 aman? Ti govoriš da nikada nisu valjali, a ja ti dajem argumente koji pobijaju tvoje tvrdnje i to je to. Da valjali su i te kako, al kad prevale 2 miliona kilometara, pa normalno da ne mogu više da valjaju. Ja o tome govorim. U nekim gradovima Evrope gde se autobusi toliko izrabljuju, menjaju posle svega osam godina. Higeri se raspadaju posle tri godine, a jesu pomak kao novi da, al posle sedam njih biti više neće. Higer će 405-ica, iako je put dosta bolji sad pojesti daleko pre nego i jednog Mutanta. A to koliko ja ne znam o Ripnju, govori činjenica da sam deset godina živeo na Trešnji, od 2010 do 2020 godine, i da Mutante znam u dušu, a u Ripnju svaku krivinu bukvalno, tako da veruj mi znam vrlo dobro o čemu pričam. Na svakih nekoliko godina će prevoz biti jako loš na tim potezima, dok god se od niskobudžetnih autobusa očekuje da rade 15 godina u takvim uslovima. Još je Kosmaj jedno vreme bio kriminalno loš sa održanjem. Poslednjih nekoliko godina je još i dobar. Na tim potezima ni Solarisi ne bi bili tako dobri posle 10+ godina.
Danas se vozio sa 3398 na 27E, ono je jezivo na šta bus liči i kako udara na rupama, daje osećaj kao da će se svakog trenutka raspasti, svaki Higer na 27E je žalostan, a ako su ti mutanti radili i 5 godina redovno, to je već mnogo. Prople nedelje vozio Ik 112le 3218 na 307 i vidim na tabli da je prevalio 1 050 000km što je ogromna kilometraža i to već znači da je odlično i veću razliku na potezu 300 nego sami Higeri prave ik 112le i 112m koji su prebačeni iz grada na ovaj potez. Tada je najveći problem pravilo što su vozila koja su radila bila totalno zapuštena, teralo se na ulice šta ima i neispravna vozila se nisu ni popravljala nego se nešto sklepa i tera se na ulicu, baš sam pisao o Conectu 177, koji je danas bolji nego što je bio pre 5 godina, isti slučaj je sa mutantima, iz razloga što sada ne rade redovno i imaju vremena da ih poprave u garaži, a i vozači više neće da voze stara vozila koja su neispravna, čak i ispravna često isključuju, traže novo. Ne pamtim kada sam video u kvaru nekog Conecta iz 2003 ili mutanta, više sam viđao Higere, LE i M seriju, ali od M serije samo onaj kritični 3251 koji se kvario još kao nov na 307, pa je slat kao punkt za vakcinaciju i onda je vraćen u saobraćaj, pa je sada ostao 3 puta u kvaru za kratko vreme i ne znam jel taj bus prešao 200 000k km za 5 godinaТуга и беда је да ови из Рипња и околине пљују своје аутобусе, а кинеске котобање испипане Весариним масним прстима прихватају као бог зна какво чудо технике.
Sad si mi razjasnio jednu stvar. Na liniji 53 je do pre nekog vremena bilo par IK-112M. Naprasno su sklonjeni i tada je na polasku koji često koristim završilo kinesko nešto sa brojem 3380 ili slično. Ja nemam reči da opišem stepen raspadnutosti tog autobusa. Na svu muku ima i hroničnih problema sa visinom, pa mi je letos dva puta praznjikav naišao nakrivljen na desnu stranu, usput udarajući na svakih par metara kao da ga King Kong otresa o asfalt. Vozač ga je vozio takvog, jer je valjda bolji neispavan novi, nego ispravan stari. (Aj da ne grešim dušu, možda ga je isključio na okretnici posle.) Onog kome je to bolji i bezbedniji autobus od bilo kog mutanta u koji sam ušao definitivno bi trebalo poslati na vanredni tehnički pregled kod dr Opalića. Isto su tako pre par godina IK M na poslednjem polasku zamenili s tada potpuno novim kinotresom, sećam se da mi je palo na pamet kako u životu nisam ušao u autobus koji kao nov toliko razvaljuje po rupama. Nekoliko puta sam ga viđao vučenog za garažu po Košutnjaku. Ne znam da li je crkao u međuvremenu (nismo te sreće, verovatno), ali više nije taj tu, već neki drugi.veću razliku na potezu 300 nego sami Higeri prave ik 112le i 112m koji su prebačeni iz grada na ovaj potez... + a i vozači više neće da voze stara vozila koja su neispravna, čak i ispravna često isključuju, traže novo...
Činjenica je da su pre Higera na potezu 300 stalno bila vozila Unacop-a, Presta, Banbusa kao prekomande sa 50. Od dolaska Higera se baš baš retko dešavalo da dođe do prekomande. Lično mislim da ima dve godine otkad sam poslednji put video neko vozilo sa 50 da je prekomandovano na potez 300.Jesu Higeri odraz nekvaliteta ali pre dolaska njih na poteze 300 & 400,stanje je bilo tragično zaista,nego što je danas.
Red vožnje je bio nebitan jer je dolazilo svako drugo ili treće vozilo.
Kvare se I oni ali se red vožnje kako-tako održava.
Kod mene su redovni #3211 I #3212 i ne pamtim da su se u skorije vreme kvarili, a prvi vozi od 2015.
Ko zna koliko je prešao.
Мени је то најбољи аутобус икада у градском превозу,Ваде последње атоме из овог ИК203.
Gb. 188, Conecto iz 2005, više informacija imaš na temi o zapaljenim autobusimaUpravo izgoreo ceo Conecto na liniji 405. Dali ima neko informacije koji je gb.u pitanju?
Послато са SM-A125F помоћу Тапатока