Pa daNe znam šta predlažete ti i ostali koji imaju ovakav stav. Treba da vratimo higere na 83?
I zašto “radi loše”? Kasne? Nema autobusa? Ne ostvaruju se polasci?
Iskreno, ja nisam stekao utisak da linija ne funkcioniše dobro. Jednom mi se desilo da autobusa nije bilo duše od 11-12 minuta (na koliko treba da ide), za vreme radova na Vračaru, kada su verovatno zbog te izmene i kasnili. Ostalo - svaki put sve super.
Što se tiče “skidanja zglobnih za 83” sa drugih linija - mislim da je to stvar vremena, i da će dolaskom BMC problem biti rešen.
Takođe, istom tom logikom će i 89 raditi loše sa zglobnim autobusima.
Жути су увели праксу партијског префарбавања аутобуса, тога пре њих није било. Црвена боја рецимо нема никакве везе са комунизмом, већ је била традиционална шема београдског ЈГСа. Ови из ДСа су 2003. први у историји наредили да се сви аутобуси префарбају у боје њихове партије.GB 194 radio danas na liniji 36, i još uvek je u "omraženoj" kolor šemi.
Zglobnih autobusa sada ima 11, dok su tamo radili solo autobusi po standardnom redu vožnje na liniji je radnim danima radilo do 15 vozila,Pa da
...predlazem da se veate Higeri jer je linija bila češća i korisnija,koristio sam je vrlo često...jel to problem što sam rekao....zglobova ima manje,vozilo je veće,ali ne u onom broju koliko ima solo buseva na 83.....svi to vide realno,samo ne kažu...evo ja rekao...i šta ćemo sad...
Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
Vrlo jednostavno, nemaju gde da se puneŠta se kojeg đavola još čeka sa uvođenjem BMC-ova u saobraćaj?
Oni mogu da se "slikaju" sa načinom na koji organizuju gradski prevoz, uključujući i situaciju sa vozačima, na čelu sa "Da šefe" pticom.Вероватно да стигне свих 100 како би владајућа гарнитура могла да се слика?
Drugo ti podaci o brojanju putnika su potpuno apsurdni. Ako neka linija ima duplo vise vozila, polazaka i zglobne autobuse, naravno da ce imati vise putnika od neke koja je namerno unistena (redom voznje) i kapacitetom vozila, jer nece niko da ceka autobus 15 minuta i onda u njega ne udje zbog guzve, kao sto je slucaj sa 89, vec trazi druge alternative, prebacuje se donekle, preseda. Cim je linija nepouzdana, ne dodje nekada ni 40 minuta (vise puta je licno cekao), nece niko na nju ni da se oslanja, vec trazi sigurniju alternativu.
A kada se prešlo sa zelene boje autobusa u crvenu i zbog čega?Жути су увели праксу партијског префарбавања аутобуса, тога пре њих није било. Црвена боја рецимо нема никакве везе са комунизмом, већ је била традиционална шема београдског ЈГСа. Ови из ДСа су 2003. први у историји наредили да се сви аутобуси префарбају у боје њихове партије.
Добро да си се овога сетио. То за МАНове заборавих, врло могуће да је тако. Иначе неко овде рече да му је мука да се боје везују за партије на власти, тј. да их ови присвајају.Jeste kolor šema bila u bojama DS-a, al ne zaboravi i kako se tačno došlo do toga da se pomenuta primeni na sve autobuse GSP-a. Japanci su došli u tim bojama, i to slučajno. Bili su naručeni, dal od strane donatora ili koga već, al za sarajevski GRAS. Sticajem, ne sećam se tačno kojih, okolnosti sva ta vozila bivaju donirana Beogradu. Uslova je bilo raznih, a među njima i onaj da moraju ostati u toj boji, bez da se lepe reklame na njih. Mada bilo je kasnije slučajeva da ih je par ponelo reklame. Tako dobiše dobar razlog za promenu kolor šeme, koja im se eto poklopila sa partijskim bojama. Da nije bilo te čuvene donacije Japana, vrlo moguće da kolor šema GSP-ovih autobusa ne bi bila dirana sve do danas.
Velika je glupost bila to za kolor šeme na MANovima, odnosno ta zabrana prefarbavanja. Baš velika glupost.
Isto kao i zakoni, i ugovori se prave za ljude, od ljudi, sa idejom da mogu da se dorade i dopune. Ne da stoje upuvani i nepromenjeni hiljadu godina.
To ti kažem.U svakom slučaju, naravno da je bolje da vozila uvek izgledaju sveže koliko je to već moguće prema godinama, nego li da izgledaju ofucano u orginalnoj kolor šemi.
Imao sam diskusiju sa Sarajlijama u vezi te priče o GRAS-ovim Japancima koji su naodno završili u Beogradu. Oni su tu priču demantovali. Japanci su autobuse nabavljati tako što su prvo radili analize gradskog prevoza u gradovima gde su vršili donacije. U Sarajevu je analiza obavljena tokom 1997. godine i kao rezultat te analize došlo se do zaljučka da se treba kupiti 60 autobusa i 25 minibusa. Nakon toga se raspisivao tender u kome su traženi uslovi do kojih se došlo na osnovu sprovedene analize. U Sarajevu je tender dobio MAN i 1998. godine su isporučeni MAN SL222 i MAN SG312. U Beogradu je 2001. godine spovedena ista takva analiza, čiji je zaključak bio da se treba kupiti 93 vozila, 75 zglobnih i 18 solo. Raspisan je tender i pobedio je MAN. Tako su u Beograd došli SG313 i SL223. U slično vreme je i u Mostaru vršena analiza i na tom tenderu je MAN pobedio sa SG313 i SL223, ali su tamo uslovi tendera bili malo drugačiji, pa je recimo traženo da solo vozila imaju dvoja, a zglobna troja vrata. Da ne zaboravim da je krajem devedesetih i u Banjaluci vršena analiza, a na tenderu su pobedili MAN i Karosa. Imao sam prilike da vidim te analize i tendere, a ako budem u mogućnosti da ih pribavim okačiću ovde. Sarajevo takođe ima SG313 i SL223, ali su oni kupljeni sredstvima GRAS-a. Predpostavljam da je žuta boja bila kao boja donacije, nešto po čemu će se prepozanti da je japanska donacija, ali to je samo moja predpostavka obzirom da su u Banjaluci vozila iz donacije farbana u belo-crvenu kolor šemu.Jeste kolor šema bila u bojama DS-a, al ne zaboravi i kako se tačno došlo do toga da se pomenuta primeni na sve autobuse GSP-a. Japanci su došli u tim bojama, i to slučajno. Bili su naručeni, dal od strane donatora ili koga već, al za sarajevski GRAS. Sticajem, ne sećam se tačno kojih, okolnosti sva ta vozila bivaju donirana Beogradu. Uslova je bilo raznih, a među njima i onaj da moraju ostati u toj boji, bez da se lepe reklame na njih. Mada bilo je kasnije slučajeva da ih je par ponelo reklame. Tako dobiše dobar razlog za promenu kolor šeme, koja im se eto poklopila sa partijskim bojama. Da nije bilo te čuvene donacije Japana, vrlo moguće da kolor šema GSP-ovih autobusa ne bi bila dirana sve do danas.